5.BÖLÜM

60.4K 1.2K 611
                                    

OKUMADAN ÖNCE YILDIZLAYALIM CİVCİVLERİM...


Hiç uyanmak istemesem de gözlerim kendisini açmaya zorluyordu. Hissediyordum sırtım ona dönük olsa da tüm vücudum titriyordu. Dün akşam olanlar geldi gözümün önüne istemsizce göz yaşlarım süzülmeye başladı dediği gibi olmuştu işte ona ait, onun kadını olmuştum. 

"Ağlama" sesini duymamla daha çok ağlamaya başladım.

"Git, lütfen bakma bana utanıyorum" dedim ağlayarak. 

Sert soluklarını duydum bir süre hala ağlamaya devam ediyordum,

"Şimdi çıkıyorum kalk hazırlan aşağıya in kahvaltı yapacağız."  dedi  ve  yataktan kalktı odadan çıkana kadar arkamı dönmemiştim.

Onun odadan çıkmasıyla hemen yataktan doğrulmaya çalışmamla yerimde kalmam bir oldu kasıklarımdaki ağrı o kadar fazlaydı ki nefes alamayıp acıyla ağzımdan bir inilti çıktı. Biraz bekleyip yavaşça yataktan kalktım gözüm yerde duran bornoza kaydı dün gece gözlerimin önüne gelmişti ben bunları hatırlamak istemiyordum ki, derin nefes alıp yavaşça yere eğildim ve etrafı toparlamaya başladım yatağa doğru ilerledim çarşafı görmemle göz yaşlarım firar etti ben dün gece her şeyimi kaybetmiştim.

Hemen göz yaşlarımı silip toparlandım yataktaki çarşafı hemen çıkartıp elime aldım ve banyoya girdim. Sıcak suyu ayarlayıp duşa kabinde yere çömeldim ne kadar süre orada suyun altında kaldım bilmiyorum ama kendime gelip kalktım ve yıkanmaya başladım, elime aldığım life duş jeli döküp yıkanmaya başladım. Lifi her yerime bastıra bastıra gezdiriyordum avucuma şampuan alıp saçlarımı yıkamaya başladım ve suyun altına geçip köpüklerin üzerimden akışını ağlayarak izledim.

Yavaşça banyodan çıkmaya çabaladım kasıklarımdaki sızı beni bırakmıyordu banyodaki dolaplara ilerledim ama havlu yoktu küçük el havlularından birini saçıma sardım biriyle de vücudumu hızlıca kurulayıp dışarıya çıktım. Giyinme odası olduğunu bildiğim odaya doğru ilerledim bana ait olan yere doğru ilerleyip çekmeceden iç  çamaşırı aramaya başladım hepsi fazla cesurca şeylerdi düz beyaz saten bir takım bulup hemen üzerime geçirdim ayaklarıma uzun beyaz üzerinde çilek olan çoraplarımı geçirdim, üzerime beyaz bir şort ve  beyaz şortumun bittiği yere kadar olan uzun kollu bir  sweat  geçirdim. 

İşim bittikten sonra odayı karıştırıp bulduğum çarşaf takımını yatağa geçirdim ve yatağın içine girip örtüyü kafama kadar çektim. Kasıklarımdaki ağrı kendini yine göstermişti canım hiçbir şey istemiyordu özelliklede onu görmeyi hiç istemiyordum.  Topladığım yatağın içine girip kafamı yastığa koydum.  Bu evden bu adamdan nasıl kurtulacaktım ben polis bile fayda etmemişti üstelik beni kendi elleriyle ona teslim etmişlerdi.

Birden kapı sertçe açıldı ve baş ucumdan bağırmaya başladı.

"Ne yapıyorsun sen o siktiğimin yatağında, sana giyin aşağıya in demedim mi ben" 

Kalp atışlarım hızlandı örtüyü daha çok üzerime çektim ağlamam artmıştı birden ağzımdan büyük bir hıçkırık çıktı ne olduysa o an oldu örtüyü bir hışımla üzerimden çekti kolumdan tuttuğu gibi beni yataktan kaldırdı ağzımdan çıkan iniltiye engel olamadım canım çok yanmıştı. Kolumdaki elini çekmeden beni peşinden sürüklemeye başladı ona ayak uydurmak için koşuyordum resmen merdivenlere ulaştığımızda hızını yavaşlatmamıştı ayağımın kaymasıyla dengem bozuldu ve düştüm o an ağzından küfür çıktı  "sikeyim"  daha çok ağlamaya başlamamla kolumu bırakıp yavaşça beni kaldırmaya çalıştı ama canım o kadar çok yanıyordu ki ellerine vurmaya başladım.

BEYAZ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin