27.BÖLÜM

21.2K 905 752
                                    

OKUMADAN ÖNCE YILDIZLAYALIM CİVCİVLERİM...

TWİTTER HESABIMIZI TAKİP EDİN LÜTFEN (agkbeyaz_)

ALINTILARIMIZ ORADAN PAYLAŞILACAK.

BENİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN.

DEVA'YA GÖZ ATIN :)

Bölüm şarkısı - ALDI GİTTİ /YASEMİN GÖKSU

---------------------------------------------------

Üzerinde yattığım bedene iyice sokulup uykuma devam etmeye çalıştım. Belime sarılı olan el beni iyice kendine çektiğinde geceliğimin belime kadar sıyrıldığını fark etmiştim. Gözlerim yavaşça açıldı, Araf'ın çıplak göğsü görüş açıma girdiğinde gülümseyip dudaklarımı yavaşça bastırdım. Dün gece güzelim kara saçlarını okşadığımda göğsümde mışıl mışıl uyuyorken nasıl bu hale gelmiştik ki?

Elimi yavaşça göğsünde hareket ettirdiğimde kıpırdanmıştı. Uykusunun çok hafif olduğunu biliyordum ama yine de yavaşça elimi hareket ettirdim. Boşta olan elini kalçamda hissetmemle hareketlerim durmuştu. Yavaşça elini kalçama sürttüğünde alt dudağımı dişledim.

"Niye durdun güzellik?" 

Sesini duymamla kafamı göğsüne yapıştırdım. 

Güldü.

"Özledim." Dediği boğuk ve şehvetli bir ses tonuyla. Bende onu çok özlemiştim kafamı göğsünden kaldırıp gözlerimi gözlerine diktim.

"Bakma öyle yavrum." Dedi kısık sesiyle. "Bana böyle baktıkça seni altıma almamak için kendimi zor tutuyorum." Demesiyle kafamı sallayıp tekrar yattım.

"Sikerim lan böyle işi." Demesiyle bir anda kendimi onun altında buldum. Üzerimde ağırlığını vermeden doğruldu. Heyecandan inip kalkan göğsüme diktiği bakışlarıyla daha fazla heyecanlanıp dudaklarımı ısırdım. 

"Şimdi bebeğimin tadına bakacağım, izin var mı?" Diye sormasıyla yavaşça kafamı salladım. Dudakları önce alnıma değdiğinde gözlerimi kapattım. Yavaş yavaş yüzümün her bir noktasını öpmeye başlamıştı. Dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktığında ellerim omuzlarını buldu. Dudaklarımız birleştiğinde yavaşça öpüşmeye başladık onunla defalarca sevişmemize rağmen hala tecrübesizdim ama bu Araf'ı asla rahatsız etmiyordu. Alt dudağımı ısırıp emmesiyle ağzımdan boğuk bir inilti çıktı. Kendisini bana bastırdığında ikimizde boğukça inledik altımda ince bir külottan başka bir şey yoktu.

"Kendimi durduramıyorum." Dedi öpücüklerinin arasında. 

"Size zarar vermekten o kadar çok korkuyorum ki, şimdi olmayacak yavrum seni sadece öpeceğim. Bebeğimiz iyice hayata tutunmadan sana sahip olmayacağım ama..." Demesiyle cümlesini bitirmeden onu kendime çektim. 

"Seni seviyoruz." 

-----------------------------------------------------

Kahvaltımızı yapmış Araf'la bahçede oturuyorduk. Hava o kadar sıcaktı ki elbise giydiğimde Araf bağırıp zorla çıkartmıştı. Şimdi ise bahçedeki koltukta oturuyorduk yani Araf oturuyordu ben köpeğimle çimlerin üzerinde oynuyordum.

"Keseceğim şu şerefsiz iti." Dedi sinirli bir sesle. Yine ne olmuştu ki ? Bakışlarımı Araf'a çevirdiğimde sinirle bize bakıyordu. 

"Bakma öyle köpeğime korkuyor senden." Dedim ciddi bir ses tonuyla. Gözlerini kısıp bana baktığında birazcık korkmuştum. Şirince gülümsedim ona.

BEYAZ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin