OKUMADAN ÖNCE YILDIZLAYALIM CİVCİVLERİM...
BÖLÜM GEÇ GELDİ AFFEDİN.
O olayın üzerinde dokuz gün geçmiş, biz başka bir eve taşınmıştık. O kadar büyük ve güzeldi ki ama ayağımdan dolayı evi hiç gezemiyordum. Araf ise sabah erkenden gidiyor akşam geç saatlere kadar gelmiyordu. Zaten gelmesindi onu görmek istemiyordum, eve gelir gelmez duş alıp benimle yatıyordu. Beni göğsüne çekip ellerini saçlarımda gezdirmesiyle hemen mayışıyordum. Ona karşı gelememek beni yıpratıyordu.
Bugün işe gitmemiş, benden önce uyanmıştı banyodan gelen su sesleriyle duşta olduğunu anlayıp rahatça yatakta gerindim. Ayağım ağrıyordu, sürekli ağrı kesici içtiğim için midem bulanıyor Araf'ta bana sürekli kızıyordu. Artık bu odada yatmak istemiyordum sıkılmıştım. O da çok güzeldi bir aile rahatça yaşayabilirdi. Odada bir havuz bile vardı ama yüzme bilmediğim için asla giremezdim ki.
Banyonun kapısının açılmasıyla gözlerim Araf'a kaydı üzerinde sadece siyah bir boxer vardı. Küçük el havlusuyla saçlarını kurutuyordu. Ona baktığımı görünce bana göz kırpması yanaklarımın kızarmasına neden olmuştu. Adımlarını bana doğru atıp baş ucuma gelmesiyle dudaklarıma sert bir öpücük kondurması bir oldu.
"Çok tatlısın." Demesiyle başımı aşağıya eğmiştim. Beni böyle habersiz öpmesiyle çok fazla utanıyordum.
"Bugün seni aşağıya indireceğim ama o koltuktan kalkmayacaksın, kıpırdamadan oturacaksın. Ayağını zorladığın için daha çok ağrıyor o ağrı kesicilerin hepsini çöpe atacağım."
Hiç suratına bakmadan ellerimle oynamaya başlamıştım. Giyinme odasına gidip bir kaç dakika sonra giyinmiş bir şekilde gelmişti üzerine giydiği siyah tişörtle ona uyumlu siyah bir şort üzerine çok yakışmış kusursuz olduğunu yine kanıtlamıştı. Ellerinde bana ait olan kıyafetleri görünce kaşlarım çatık ona bakmıştım. Burnumun ucunu sıkıp konuştu.
"Seni giydirelim mi yavrum ?" Diye sormasıyla utanmıştım ama konuştum.
"Banyoya girmek istiyorum." Biraz durdu gözleri ayağıma kaydı, hiçbir şey demeden beni birden kucağına almasıyla çığlık atıp kollarımı boynuna doladım. Bir kaç homurtu sesiyle gözlerim ona döndü.
"Çok zayıfladın ve bu benim hiç hoşuma gitmiyor, seni yıkadıktan sonra güzel bir şekilde kahvaltını yapacaksın tamam mı ?" Dedi cevap vermeyip beni klozetin üzerine yavaşça bırakmasını beklemiştim. Cevap vermemem onu daha çok sinirlendirmişti ki bağırdı.
"Anladın mı dedim sana ?" Onun karşısında güçsüz olmaktan nefret ediyordum. Yavaşça kafamı salladım. Banyo dolabını karıştırıp eline aldığı şeyle önümde diz çökmüştü. Sargılı ayağımı dizinin üzerine koyup nazikçe sargımın üzerine bir şey geçirdi, canımı yakmıyordu hareketleri. Dizime yavaşça dudaklarını bastırıp ayağa kalktı.
"Üzerini çıkartalım." Soru sormamıştı üzerimi çıkartmak için harekete geçtiğinde başımı önüme eğip ona izin verdim. İkimizde sessizdik, o gün bana bağırdığından beri onunla konuşmuyordum ve bu onu daha çok sinirlendiriyordu. Tamamen çıplak kaldığımda o da üzerini çıkartmaya başlamıştı sadece boxerla kalana kadar üzerindekileri çıkartıp beni kucağına aldı ve duşa kabine yöneldi. Beni yavaşça yere bırakırken konuştu.
"Gücünü sakın ayağına verme bana tutun yavrum, kısa sürecek seni çok ayakta tutamam." Demesiyle ellerimi kollarına koyup başımı salladım. Bakışları suratımdaydı sanki yüzümü ezberlemek ister gibi bana dikkatle bakıyordu. Sıcak su üzerimize akıyorken biraz daha ona yaklaştım elleri belimi bulup iyice kendine yaklaştırdı beni. Kafamı kaldırıp ona bakmamla,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ (+18)
Teen FictionOnunla tanışmamız çok farklıydı zorla ona verilmistim. Şimdiyse iyi ki onunum diyordum.