KESİT

16.7K 359 29
                                    


DEVA KİTABIYLA BEYAZ'I BİRLEŞTİRİYORUM. BU KESİT BİR BİRLEŞİM BAŞLANGICI DEVAYA GÖZ ATMAYI UNUTMAYIN.

------------------------------

(KARAHANLI)

Arabada şirkete doğru ilerlerken cebimde titreyen telefonumla duraksamıştım. Sabahın bu saatinde beni aramak neyin nesiydi?

Sinirle telefonu elime alıp ekrana baktığımda gördüğüm isimle duraksamıştım. Beni araması gayet normaldi ama bu saatte asla aramazdı.

"Kardeşim."

Birkaç hışırtı sesinden sonra sert sesi kulaklarıma doldu.

"Bu saatte senin aranmayacağını biliyorum ama bir sorun var, küçük ama emin olmam gerek."

Evet, farklı bir konu olduğunu anlamıştım aksi taktirde beni aramaz gerekeni yapardı. Ses etmeden onu dinlemeye devam ettim.

"Bir kadın, bir kız çocuğundan farksız şuan evimde uyuyor. Araştırdım ama seninde araştırman gerekiyor." Dedikleriyle kaşlarım derince çatılmıştı. Bir kadın ama bir kız çocuğu evindeydi.

Bu kadar uzun cümle kurmuş hatta birini özellikle de bir kadını evine mi almıştı?

" Cevap vermeyecek misin Araf?"

Sert sesi kulaklarıma ulaştığında derin bir nefes aldım. Nasıl bir cevap vereceğimi bilemiyordum.

" Araştırdım diyorsan benden daha iyi ve daha çok bilgiye ulaşmışsındır. Neden bakmamı istiyorsun?"

"Adı Lal, Lal YILDIZ. Haber bekliyorum."

Sorumu es geçmişti. Üstünde durmazdım bir şeyler istiyorsa ona hayır demez fazlasını önüne sererdim.

"Akşama tüm bilgilerini bulurum." Dediğimde onaylar nitelikte bir cevap verip telefonu kapattı.

YILDIZ soy adını bir yerden hatırlıyordum, öğrenecektim.

--------------------------------------------

HEYYOOOOOOO...

DEVA VE BEYAZ'I BİRLEŞTİRECEĞİM DEVA'YA GÖZ ATIN LÜTFEN.

SİZCE DEVA'DA Kİ KARAKTERİMİN ADI NE OLACAK 🤧

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

SİZİ SEVİYORUM. ❤️

BEYAZ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin