16. KARAHANLI

33.8K 838 346
                                    

OKUMADAN ÖNCE YILDIZLAYALIM CİVCİVLERİM...

'DEVA' ADLI KİTABIMADA ŞANS VERİN LÜTFEN...

BÖLÜM ŞARKIMIZ - MELİKE ŞAHİN - ÖPMEM LAZIM

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

İçimden kendime söve söve hastane yatağında yatan bebeğimi izliyordum. Verilen serumla beraber yorgun bedeni biraz rahatlamış, uyuyordu. Canını acıttığımı bilmek beni darmaduman etmişti. Tenine dokunduğum an kendimi kaybediyordum. Hele ki adımı inleyerek haykırması beni kendimden geçirmeye yetiyordu.

Doktorun benimle konuşmak istediğini anlamıştım, kadınımın alnına derin bir öpücük bırakıp yavaşça odadan çıktım. Kapının önündeki Kadir ve Ali'ye kısaca bakıp konuştum. 

"Odanın kapısından ayrılmayın, uyanır ağlarsa hemen haberim olacak." Dememle ikiside aynı anda "Tamam abi." Dediler. 

Hızlı bir şekilde doktorun odasını bulup, kapıyı çalmaya tenezzül etmeden açıp girdim. Bakışları bana döndüğünde boğazını temizleyip hızla ayağa kalktı.

"Buyurun, Araf Bey." Cevap vermeden masanın önündeki koltuklara yönelip oturdum. 

"Lafı uzatmadan anlatmaya başla. Neden ağrısı var ? Sorun ne ?" Diye sormamla tedirgin çıkan sesiyle konuşmaya başladı.

"Güneş Hanımın yumurtalıklarının gelişiminde bir sorun var. Daha önce düştü veya sert bir darbe aldıysa olabilir. Bu ağrı genelde regli döneminde baş gösterir. Düzenli bir cinsel ilişkide yumurtalıkların gelişimi görülmektedir ama Güneş Hanımın yumurtalıkları normal boyuta göre biraz küçük." Demesiyle yerimde dikleşip konuştum.

" Bu ağrıdan başka sorunlar ortaya koyar mı ? Bir tedavisi var mı ?" 

"Size şu şekilde anlatayım, cinsel birlikteliğinizde bir sorun olmayacaktır ama sonrasında kasıklarında hafif ağrılar olabilir. Önemli olan konu ise hamilelik. " Demesiyle derin bir nefes aldı. Bu konu beni oldukça rahatsız etmişti. Her birlikteliğimizde benim kadınımın canı mı yanıyordu ? Ben bunu nasıl fark edememiştim.

" Araf Bey, korunuyor musunuz bilmiyorum ama size şunu açıklamak zorundayım. Güneş Hanım hamile kalabilir bunda kesinlikle bir sorun yok ancak her hamilelikte ilk haftalar ve ilk aylar düşük tehlikesi için risk vardır. Güneş Hanımda ise bu risk doğuma kadar sürecektir. Üzülmemesi , strese girmemesi ve bünyesini yoracak şeylerde bulunmaması gerekmekte." 

"Bu durum için uygulayacağınız bir tedavi yöntemi yok mu ? " Diye sordum sıkıntılı bir nefesle.

" Size birkaç ilaç ve vitamin yazacağım. Güneş Hanımda kansızlık, demir eksikliği ve magnezyum eksikliği var. Ayrıca bünyesi çok zayıf biraz kilo alması gerekiyor. Meyve ve kuru yemiş tüketmeli bol bol." Demesiyle kafamı sallayıp ayağa kalktım. 

"Bilmem gereken başka bir şey olursa bana bildir" Deyip hızla odadan çıktım. Bebeğimin kokusuna ihtiyacım vardı. Düşünmeden yapamıyordum her seviştiğimizde böyle canımı yanıyordu karımın ?

Odanın önüne geldiğimde Kadir, "Güneş Hanım uyandı abi, seni bekliyor." demesiyle hızla içeriye girdim. Yorgun bakışlarının hızla bana dönüşüyle nefesimi tutup ona bakmıştım. Serum olmayan elini bana doğru uzatıp, "Araf." Demesiyle tüm dikkatimi ona vermiş elini tutmuştum.

"Kurban olduğum, nasılsın ? Hala ağrın var mı ? " Sorum karşısında tuttuğum elimi sıkıp konuştu.

"Evimize gidelim." 

BEYAZ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin