6.fejezet

3.4K 126 12
                                    

-Jól hallottam? -kérdezem William-től, majd felpattanok és szembe állok vele.

-Talán már a füleddel is baj van? -kérdezi szemöldök ráncolva.
De hiába szól be, jókedvemet nem rontja el.

-Miért gondoltad meg magad? Eddig hülyeségnek tartottad? -kíváncsiskodom.

-Most is hülyeségnek tartom -mondja unottan.

-Akkor miért mész bele? Mi változott tegnap óta? -lépek közelebb.

-Mondjuk úgy, hogy szeretek segíteni az embereknek -feleli, de engem valahogy nem tud meggyőzni ezzel a válasszal. Valami más áll a háttérben, nem csak emiatt gondolta meg magát, de inkább nem firtatom a dolgot.

-Nem hiszem el, de ha nem akarod elmondani hát ne mond! -rántom meg a vállam.
-De honnan veszed, hogy még szükségem van a segítségedre? -emelem meg egyik szemöldököm.

-Csak azt ne mond, hogy találtál egy másik kamu pasi jelöltet, mert akkor összetöröd a szívem -teszi kezeit drámaian a szívéhez.
Megforgatom a szemem.

-Nem, nem találtam. De ez még nem jelenti azt, hogy továbbra is megszeretném valósítani ezt a tervet, miszerint a kamu barátom leszel! -mondom magabiztosan.

-Saját szavaiddal élve.....
Ne fussunk felesleges köröket!
Kell a segítségem, vagy nem? -kérdezi türelmetlenül.

Most két választásom van, vagy nemet mondok büszkeségből, vagy...

-Igen, kell! -mondom mire bólint.

-Oké... -sóhajt.
-És most, hogyan tovább?

Istenem, hogyan tovább?
Még ki se gondoltam...
Igazából nem gondoltam volna, hogy igent mond, szóval...

-Héj, figyelsz te rám? -csettint kezével.

-Igen, figyelek!

-Szuper, na és mit mondtam? -kérdezi vigyorogva.
Pontosan tudja, hogy nem figyeltem.

-Öhm... -kezdek el gondolkozni.

-Szóval, hogyan tovább? -kérdezi meg újból.
-Nekem még nem volt kamu kapcsolatom, szóval nem tudom ez, hogy működik...

-Nekem se volt még, de.. -kezdem, de félbeszakít.

-Szóval én vagyok az első? -kérdezi vigyorogva.

-Az első és az utolsó! -jelentem ki gondolkozás nélkül, de mikor felfogom, hogy mit is mondtam gyorsan kijavítom magam.
-Mármint az első és utolsó kamu barát, többet nem szeretnék...

Erre már választ nem kapok csak tovább vigyorog.

És ez nagyon idegesít.

-Vigyázz, mert még a végén úgy marad az arcod -mondom gúnyosan, mire mosolya még szélesebb lesz.
-Inkább menjünk! -kapom el csuklóját, majd elkezdem húzni magam után.

-Mégis hova? -kérdezi és végre abbahagyta a vigyorgást.

-A szobámba, ott majd megbeszéljük a részleteket -válaszolok.

-Ki hitte volna, hogy miután átjövök hozzád beszélgetni a végén a szobádba kötünk ki... -mondja nevetve.

-Még egy ilyen megjegyzés, és...

-Jól van, nyugi morcos lány! -vág a szavamba.

Ezután szerencsére nem beszél többet, így veszekedés nélkül felérünk a szobámba.

A szobám amúgy nagyon egyszerű. Szürke falai vannak, van benne egy ágy, egy könyves polc, íróasztal, és egy ruhás szekrény. Semmi több...
Kis egyszerű és nagyszerű.

Kamu vagy valóságWhere stories live. Discover now