37.fejezet

2.9K 195 59
                                    

- Nem mond senki semmit? -kérdezi Betty ártatlanul.
- Remélem nem zavarok -mosolyog.

- Igazából én zavarok.. de már megyek is -találom meg végre a hangom.

- Miattam nem muszáj elmenj, bemegyek addig amíg megbeszélitek a dolgokat -ajánlja fel Betty, de ezek után ha fizetnének se maradnék.

- Nem szükséges, megyek -mondom, majd távozás előtt még William-re pillantok. Aztán elindulok.

Úgy döntök, hogy sétálok még egy kört mielőtt még hazamennék, így bal helyett, jobbra térek. A járdán sétálok, amikor lépteket hallok a hátam mögül.

- Emily -kapja el a csuklóm William, majd visszaránt. Elég közel körülök hozzá, de ahogy csak tudok, elhuzódom.

- Miért jöttél utánnam? Most a vendégeddel kellene foglalkozz!

- Nem akarom, hogy csak így elmenj. Beszéljük meg, meséld el, hogy mi történt veled, érdekel -hadarja.

- Nem akarok zavarni, ez úgy se olyan fontos, megoldom egyedül.
Ha tudtam volna, hogy nem vagy egyedül akkor nem is jövök. -sóhajtok. Legszívesebben sírnék, de még tartom magam.

- Ő csak azért jött át, mert elromlott a laptopja, és megkért, hogy nézzem meg -mondja hirtelen.

- Érdekes, hogy bármi baja van akkor egyből hozzád fordul. Biztos nagyon kedvelhet, a lányok általában ahhoz a személyhez fordulnak segítségért, aki közel áll hozzájuk...

- Akkor te is ezért jöttél hozzám? -lép közelebb.

Most elmondhatnám az igazat, de annyira sértetten érzem magam, hogy erre képtelen vagyok.

- Nem volt kihez jönnöm -vágom rá.
- Ha bármi bajom volt Nathan mindig ott volt, és megvígasztalt. Csak sajnos elfelejtettem, hogy te nem vagy Nathan  -teszem hozzá.
Tudom, hogy ez neki is rosszúl esett, legalább annyira, mint nekem mikor megláttam itt Bettyt.

- Nagy szerencse, hogy nem vagyok...

- Mostmár vissza mehetsz, ha szeretnél. Igazad volt Josh-al kapcsolatban, nem kellett volna beleszólnom, de megoldom magamtól valahogy. Bocs, ha zavartalak -zárom rövidre a beszélgetést, ugyanis már nem nagyon bírom visszatartani a sírást.

- Nem akarlak így itt hagyni, ne menj sehova. Kérlek -lép még közelebb.

- Megyek, nincs miért maradnom.

Ismét elindulok, s közben egy olyan beszóláson gondolkodom ami megállítja abban, hogy később megint utánnam jöjjön. De mielőtt még bármit is mondhatnék, ő szólal meg.

- Mit csináltál miután Josh megcsókolt?

- Semmit -felelem.
- Ha Lia nem lenne belé szerelmes, lehet még esélyt is adtam volna neki. -rántom meg a vállam.

- De nem is szereted -mondja gúnyosan.

- Ez igaz, de Josh egy rendes srác, megszerettem volna -kamuzom.
Nem tudnék rá más szemmel nézni, nekem örökké a legjobb barátom marad, semmi több.

- Nathan és Lidia szakítottak, itt a lehetőség, hogy visszahódítsd. Ha már ennyire melletted állt, ha bajod volt - gúnyolódik.

- Tudok róla. Hát végülis nem lehet tudni, hogy mit hoz a sors -rántok vállat.   - De mostmár tényleg megyek, nehogy a vendéged belehaljon az unalomba -teszem hozzá gúnyosan.

Nem mond semmit, úgy látszik sikerült lebeszélnem arról, hogy mégegyszer utánnam jöjjön. Nem várom meg, hogy bármit is mondjon. Elindulok. Csak még nem tudom, hogy hova.

Kamu vagy valóságWhere stories live. Discover now