- Kérdeztem valamit.. -szólal meg ismét William.
Hátrafordulok. William az ágyon fekszik, telefonja a kezében van, de mikor találkozik tekintetünk leteszi telefonját a kezéből.
- Öhm.. csak.. -kezdem, de aztán ráébredek, hogy felesleges most hülye kifogásokon agyalni, az őszinteség a legjobb és a legelfogadhatóbb válasz ebben az esetben. Se ő, se én nem gondoltuk volna, hogy én önszántamból belépek hozzá este tizenegy körül egy szobába. Erre mondják talán, hogy a sors különös fintora...
- Nem akarsz válaszolni? -ül fel.
- Remélem nem keltettelek fel... -köszörülöm meg a torkom, még csak most tudatosult bennem, hogy ő is pizsamában van. Egy kockás nadrágot és egy világos kék pólót visel.
- Tetszik? -mosolyog rám.
- Nem igazán -forditottam el fejem.
- Miért is vagy most itt? -áll fel és kezd el sétálni felém. - Már nem mintha zavarnál vagy ilyenek, sőt örülök neked, szeretem amikor keresed a társaságom -vigyorog.
- Őszinte leszek veled... -kezdem, de szavamba vág.
- Ráébredtél, hogy belém vagy esve és azért jöttél, hogy megcsókolj.
Mondja az aki ugyan ezt csinálta tegnap.
- Nem! -tiltakozom egyből.
- Akkor? -lép még közelebb, alig pár lépésre állunk egymástól.
Kifújom a bent tartott levegőt, majd nekikezdek.
- Épp készültem aludni amikor kijött Nathan és beszélgettünk, vagyis nem igazán mondható beszélgetésnek, de mindegy. Szóval valahogy ráterelődött a szó a kapcsolatunkra és arra célozgatott, hogy valami nincs rendben köztünk, én meg mondtam, hogy de minden rendben van és azért, hogy ezt bizonyítani tudjam bejöttem ide hozzád azzal a szöveggel, hogy itt alszom veled. -hadarom, még én magam sem értem, hogy mit akarok mondani és William arcából itélve ő sem érti.
- Nem teljesen értem, de mindegy. -szólal meg pár perc után.
- A lényeg, hogy nem azért jöttem ide amire gondolsz!
- Miért mire gondolok? -lép megint közelebb.
- Arra, hogy beléd vagyok zúgva. -forgatom meg a szemem.
- De ne aggódj, mert nem vagyok!- Hát jó -von vállat. - De elég hihetetlen, hogy Nathan pont most jött és szólt be neked a kapcsolatunk miatt. Te meg pont azt táláltad ki, hogy bejössz a szobámba, azzal a szöveggel, hogy együtt alszunk.
- Ezzel meg mire akarsz célozni?
- A tegnap is együtt aludtunk - lép még közelebb. Én hátrébb lépek.
- Lehet annyira megtetszett neked a dolog, hogy már nem tudsz nélkülem aludni -fejezi be vigyorogva.- Neked elment az eszed! Elegem van, jó éjt! -zárom le a témát,
majd kinyitom az ajtót annak reményében, hogy Nathan már nem lesz kint így vissza mehetek a helyemre aludni.De sajnos Nathan még mindig ott van. Békésen kávézik.
- Nézd! -húzom közelebb Williamet az ajtóhoz, hogy ő is láthassa, hogy Nathan tényleg kint van a konyhában.
- Mostmár elhiszed amit mondtam?Mikor meglátja Nathant még a mosoly is eltűnik az arcáról.
- Ha kettőnk közül választani kéne, hogy ki van oda a másikért akkor én rád szavaznék. Te több jeleit mutatod annak, hogy belém habarodtál, mint én -fordulok felé s kezdek el suttogni. Mellettem áll így nem szükséges hangosan mondanom. - Elég csak a tegnap estét megemlítenem -teszem hozzá.
YOU ARE READING
Kamu vagy valóság
Romance- Befejezett - Emily-nek mindene megvan amit szeretne. Boldog családban él, jó jegyei vannak az iskolában, vannak barátai és van egy szerelme is, akivel a kapcsolatuk tökéletes. Vagyis csak volt tökéletes, mert mikor két új diák érkezik az iskolába...