14.fejezet

2.9K 115 22
                                    

Beléptünk a bárba, William szemével a barátait kereste, hamar meg is találta. Messziről integettek neki, aztán elkezdtünk hozzájuk sétálni.

Három fiú állt ott. Két barna hajú és egy szőke.

- Emily had mutassam be a barátaimat, James, David, John! -mutat William a három fiú irányába, majd mellénk ér egy lány is. -Na meg Chloe, David barátnője.

Örülök, hogy egy lány is van a csapatban, így ha a fiúk hülyék akkor elleszek ezzel a csajjal.

- Nagyon örülök, hogy megismerhetlek titeket -mosolygok a tártsaság felé.

Próbálok kedves lenni, hisz a barátok véleménye a bártnődről vagy a barátodról igazán fontos és mivel ők úgy tudják, hogy ez egy igazi kapcsolat így ha nem tartanak szimpatikusnak akkor le is beszélhetik Williamet az alkunkról. Azt pedig nagyon nem szeretném.

- Mi is örülünk annak, hogy megismerhetünk -mondták a fiúk kórusban. Eddig még nincs baj.

- Szia Emily, William sokat mesélt már rólad -ölel meg Chloe. Nem is tudtam, hogy ilyen jóban vagyunk... de jó nekem...

- Szerintem menjünk üljünk le -veti fel az ötletet William.

Leülünk az egyik bőr kanapéra, mert ugye itt még az is van. Én William mellé ülök. Chloe mellém, ő mellé pedig barátja David. James William másik oldalán ül, John pedig James mellett.

David és John elmennek italt rendelni és megkezdődik az újabb kihallgatás.

- Szóval szomszédok vagytok, igaz? -kérdezi James.

- Igen, azok vagyunk -mosolygok.

- Milyen jó nektek, bár mi is szomszédok lennénk -mondja David párjának amint vissza értek az italokkal.

- Igen az jó lenne, biztos folyton egymásnál lógtok -szól közbe Chloe is.

- Ja, persze. Egész nap nálunk van! -mondom mosolyogva.

- Inkább te nálunk édes -javít ki William vigyorogva.
- Egy perc nyugtom nincs tőle, folyton hívogat, hogy mit csinálsz édes, hiányzol édes. Na de a nők már csak ilyenek -teszi kezét térdemre Will.

- Igazából... te vagy az aki nem tud nélkülem élni. Tegnap például elmentem a barátaimmal a kávézóba és látnotok kellett volna, hogy milyen hisztit csapott amiért nem vittem őt magammal -nevetem el magam ártatlanul.

William megszorítja a térdem.

- Kicsi szívem mit csinálsz? -suttogja.

- Csak az igazat mondom cukorborsó, nem tudsz nélkülem élni, de ne szégyeld, sok férfi nem tud élni asszony nélkül -kacsintok rá.
- Ja és volt még a múltkor...

- Igyál egy kicsit aranyom, látom kiszáradt a szád -tolja elém a poharat Will, ezzel elhallgatattva engem.

- Köszi édes, milyen figyelmes vagy! -mosolygok rá, majd elveszem a poharat és inni kezdek.

- William mondta, hogy szeretsz írni! -dob fel egy újabb témát James.

- Igen, és ha minden jól megy akkor a suliújságnál lesz bőven lehetőségem írni -büszkélkedem.
- Na és ti mit szerettek csinálni? Tudom, hogy William sokat tölt veletek, mit szoktatok csinálni?

- Ne aggódj, nem lányokkal szoktunk találkozni, ha ez érdekel! Nem kell féltékenynek lenned -mondja John.

- Ó én nem... -kezdem, de Will közbe szól.

- Nagyon féltékeny típus. Azt mondta csináltat nekem egy pólót amire rá lesz írva, hogy Emily Jones tulajdona, rá se merj nézni!

- Azt csak viccből mondtam édeske! -mordulok rá.

Kamu vagy valóságWhere stories live. Discover now