-Na és mikor? -kiváncsiskodom.
-A hétvégén, pontosabban szombaton a szüleim sütögetni akarnak, és ott lesz Nathan is.
Szóval úgy gondoltam az tökéletes alkalom lenne.-De hisz holnap már péntek van! -gondolkozom hangosan.
-Tudom. Nyugi, nem lesz gond, én mindent elterveztem.
-De.. -kezdem, de ő félbeszakít.
-Bizol bennem? -kérdezi.
Hát...
-Igen! -mondom végül.
-Szuper. Akkor jó randit -mondja, majd készül elmenni, de én utánna szólok.
-Ez nem randi!
-Neked lehet nem, de neki az -mutat Josh felé.
-Josh-al csak barátok vagyunk...
-Igen, a te szándékaid baráti, de az ővé... -grimaszol.
Josh irányába nézek, aki amint meglát mosolyogni kezd.
Vajon tényleg többet érez irántam mint barátság?
-Én azt mondom.... -kezdi, de félbe szakítom.
-Ne mondj semmit! Csak belém ülteted a bogarat. Josh és én csak barátok vagyunk és pont! -hangsúlyozom ki a "csak" szót.
-Jó, már alig várom, hogy a végén azt tudjam mondani, hogy én megmondtam -vigyorog.
Megforgatom a szemem.-Jó lenne, ha holnap összegyülnénk és megbeszélnénk még a részleteket. Hogy mikor kezdtünk el randizni, meg mikor vallottál először szerelmet...
-Azta morcos lány, két randi egy héten. Te aztán nem vagy semmi.. -neveti el magát.
-Egyiksem randi! Az egyik baráti összejövetel a másik meg... üzleti, vagy nem is tudom minek nevezzem.
-Hát mivel pénzt nem kapok érte, így nem igazán lehet üzletinek nevezni...
-Emily, jössz? -kiált oda Josh.
-Igen! -mondom.
-Mennem kell, majd beszélünk.. -fordulok vissza William felé.
Ő bólint, majd elindulok Josh-al.-Na és hova megyünk? -kérdezem mellette lépkedve.
-A kedvenc helyünkre -mosolyog.
A kedvenc helyünk egy kis cukrászda aminek a neve "Lara".
A tulajdonosa pedig egy Lara nevezetű nő.Nem is gondoltad volna, igaz?
Hát nem volt túl kreatív amikor a cukrászda nevét kitalálta az biztos.
Mikor kisebbek voltunk akkor is sokat jártunk ebbe a cukrászdába.
Nagyon finomak ott a sütik.Hamar oda is értünk a cukrászdához és leülünk a szokott helyünkre az ablak mellé.
Miután leadtuk a rendelésünket elkezdtünk beszélgetni.
-Miért akartál csak kettesben jönni? -mondom ki hirtelen.
William sikeresen belém ültette a bogarat, na szép...
-Mert ti is szoktatok kettesben találkozni Liával, gondoltam nekünk is lehet nélküle -feleli.
Megnyugszom, tudtam én, hogy hülyeség amit William mond. Josh is barátként tekint rám, ahogy én is rá.
Ezután minden hülyeségről beszélgetünk. Még arról is ami a múltban történt. Sok régi emlék jut eszünkbe, amiken jókat nevetünk.
YOU ARE READING
Kamu vagy valóság
Romance- Befejezett - Emily-nek mindene megvan amit szeretne. Boldog családban él, jó jegyei vannak az iskolában, vannak barátai és van egy szerelme is, akivel a kapcsolatuk tökéletes. Vagyis csak volt tökéletes, mert mikor két új diák érkezik az iskolába...