30.fejezet

2.7K 171 14
                                    

A csók nem tart sokáig, de nem is
ez a lényeg, hanem az, hogy én kezdeményeztem méghozzá józanon.

Hogy mi ütött belém? Magam sem tudom. El sem hiszem, hogy megtettem.

Elhuzódom William-től. Egyből arcát kezdem el nézni, kíváncsi vagyok a reakciójára. Először döbbent arcot vág, majd elmosolyodik. Olyan aranyos. Várj, mi? Miket beszélek?

- Olyan édesek -szólal meg az eggyik fiú barátnője, szerencsére nem csak mi vagyunk itt lányok Lidiával. Ennek nagyon örülök, mert így legalább nem érzem magam magányosnak, ha William nincs a közelemben. Nem szívesen beszélgetek a gerle párral.

Nathan irányába nézek. Kerülöm William tekintetét, most nem szívesen nézek a szemébe, meg amúgy is kíváncsi vagyok Nathan reakciójára. A reakciója az amire számítottam. Ideges ahogy látom, feszült, ő sem számított erre.
Nagyon remélem, hogy ez a csók
elég bizonyíték volt neki arra, hogy
a kapcsolatunk Williammel nem miatta jött létre. Persze az igazság az, hogy miatta, de nem akarom, hogy ezt ő vagy Lidia tudja. Meg igazából senki, jobb ha csak a mi titkunk marad.

Épp készülök menni egy italért, ennél nem jutott jobb kifogás eszembe amivel elmehetek William közeléből. De William-nek úgy látszik, hogy nem tetszik a tervem, mert elkapja a karom és visszahúz magához. Megint közel kerülünk egymáshoz.

- Csak így itt hagysz? Mi volt ez? -bombáz meg kérdéseivel.
Jogosan kérdezősködik, de most jelenleg nem tudok rá válaszolni, mert még én sem tudom hova tenni azt amit most tettem.

- Szomjas vagyok -suttogom, majd kibújok szoritása alól és elsétálok italért. Szerencsére nem jön utánnam. Ezért most nagyon hálás vagyok neki.

Tudom, hogy szégyen a futás, de hasznos. Pláne akkor, ha nem tudod mit tegyél.

- Szép, látom tényleg egymásra találtatok. Gratulálok nektek -szólal meg Nathan, amint odaérek a pulthoz. Mielőtt még mondhatnék valamit, mellénk sétál William is.

- Beszélhetnénk? -kérdezi tőlem, teljesen figyelmenkívűl hagyva Nathant.

- Persze, menjünk ki -mondom, majd kisétálunk.

Jobbnak láttam itt kint megbeszélgetni a dolgokat, bár
most is elég közel állunk az ajtóhoz, mégis nyugodtabban tudunk itt beszélgetni mint ott bent.

- Elmondanád nekem, hogy mi volt ez az előbb? -kérdezi egyből.

- Megértem, hogy kiakadtál, de van logikus magyarázatom a történtekre.

- Az, hogy totál belém zúgtál és ezzel a csókkal fejezted ki szerelmed? -lép közelebb.

- Nem ezt akartam mondani... Igazából Nathan... -kezdem, de félbeszakít.

- Nathan, Nathan, Nathan. Mindig csak Nathan. A kis szerelmed! -mondja gúnyosan.

- Nem a szerelmem. Már nem érzek iránta semmit -vallom be.

- Valóban? Akkor válaszolj egy kérdésre -lép még közelebb.
- Azért csókoltál meg, hogy bebizonyítsd Nathan-nek, hogy túlléptél rajta?

Sokáig szótlan maradok.

- Gondoltam -sóhajt.
- Még, hogy nem szereted -horkant.

- Igazat mondok. Már nem vagyok belé szerelmes, csak...

- Nem érdekel! -mondja hirtelen.
- Nem érdekel a sok hülye kifogás.
Az sem érdekel, hogy áltatod magad és bebeszéled magadnak, hogy már nem érzel Nathan iránt semmit, holott mindent pont miatta csinálsz.

Kamu vagy valóságWhere stories live. Discover now