- Na, mit mondasz? -lép közelebb, s fogja meg kezem.
Elhuzom tőle kezem, s hátrébb lépek.
- Már késő -suttogom.
- Ha hamarabb próbálkozol, ha hamarabb kérsz bocsánatot, akkor talán... de még akkor sem biztos, hogy megbocsájtok.- Sosem késő, helyre tudom hozni. Mindent helyrehozok. Csak adj egy esélyt -mosolyog rám.
- Nem -lépek még hátrébb.
- De.. -kezdené, s kapna kezem után, de én félbeszakítom, s elrántom a kezem, hogy még véletlenül se tudjon hozzám érni.
- William-et szeretem!
- De szakítottatok nem? Engedd, hogy én legyek a támaszod -folytatja tovább a győzködést.
- Már kibékültünk, csak még nem tudja senki.
- Az én hibám, sajnálom, hogy nem léptem hamarabb. Ha hamarabb léptem volna, lehet már együtt lennénk -sóhajt.
- Ne foglalkozz azzal, hogy mi lett volna, ha.. Ami történt, megtörtént. Jól van úgy minden ahogy van, már nem haragszom -mosolygok rá.
- De mostmár megyek, még segítenem kell otthon a nagyinak -szólalok meg pár perc után, majd el is indulok.- Én várni fogok.. -mondja hirtelen, amitől megtorpanok.
- Tessék? -fordulok hátra.
- Várni fogok rád, és amikor úgy érzed kibékülhetünk.
- Ne várj rám, nem éri meg! -mondom. Ezt arra értettem, hogy valószínüleg sose fogom elhagyni William-et érte, hisz mind tudjuk, hogy Nathan mit csinált, William ilyet sose tenne...
- Megéri -mosolyog.
Erre már nem tudok, és nem is akarok mondani semmit, így ismét útnak indulok. De mostmár nem nézek hátra.
Érdekes volt ez a találkozó, már itt ülök a szobámban, de még mindig ezen jár az eszem. Álmaimban sem gondoltam volna, hogy ez lesz, ha elmegyek. Ha tudtam volna, hogy ez lesz a vége, el se megyek...
Megcsörren a telefonom, William az. Gyorsan fel is veszem.
- Szia, morcos lány -köszön.
- Szia, idegesítő szomszéd srác.
- Én most értem haza, te mi jót csinálsz? -érdeklődik.
- Pihenek a szobámban -válaszolom.
- Nem jössz ki? Terveim vannak veled -mondja, le merem fogadni, hogy most vigyorog.
- De megyek, egy perc és lent vagyok. -mondom, majd bontom a vonalat, és amilyen gyorsan csak tudok lesietek a lépcsőn.
William az ajtó előtt vár rám.
- Milyen terveid vannak? -kíváncsiskodom.
- Meglepetés -vigyorog.
- Szeretem a meglepetéseket. -vigyorgok mostmár én is, majd elindulunk, de fogalmam sincs, hogy hova.
Egy piknik parkba megyünk, így nem nehéz kitalálni, hogy milyen tervei vannak.
- Szóval piknikezni fogunk -mondom amint kiszálltunk a kocsiból.
- Egy zseni vagy, morcos lány. -mondja, s próbálja visszatartani nevetését. Komolyan gúnyolódik velem? Adok én neki mindjárt olyan gúnyolódást.
Végül nem mondtam semmit, találtunk egy szabad helyet, elvettem William kezéből a piknik táskát, leterítettük a pokrócot, aztán elhelyeztük a dolgokat rajta. Helyet foglaltunk egymással szemben, majd elkezdtünk enni.
YOU ARE READING
Kamu vagy valóság
Romance- Befejezett - Emily-nek mindene megvan amit szeretne. Boldog családban él, jó jegyei vannak az iskolában, vannak barátai és van egy szerelme is, akivel a kapcsolatuk tökéletes. Vagyis csak volt tökéletes, mert mikor két új diák érkezik az iskolába...