Nehezen alszom el. Még mindig a történteken jár az eszem. De meg vagyok elégedve a végeredménnyel, végülis Lidia és Nathan is elég ideges lett miután megláttak engem William oldalán. És ez még csak a kezdet, ha tetszik nekik, ha nem, mostantól egyre többet leszel William közelében.
Nem tudom mikor, de sikerül elaludnom. A vasárnap hamar eltellik, eléggé unalmasan.
Este közös filmezős estét tartunk, mindenki a képernyő elé ül, majd megnézünk egy romantikus filmet, amit inkább csak én és anya nézünk. Az öcsémet nem igazán foglalkoztatják még a filmek, apám meg végig alszik egész film alatt, de ettől eltekintve ez családi programnak számít amit minden vasárnap este megtartunk. A film után pedig mindenki megy és lefekszik aludni.Hétfő reggel elég jól kelek fel.
Miután elkészültem első dolgom lemenni anyához a konyhába. Megreggelizem, majd fogom a táskámat és indulok is ki az ajtón, hogy menjek is a buszhoz, de mikor kinyitom az ajtót meglepetés fogad.- A jóképű söfőrje megérkezett hölgyem -néz ki mosolyogva a kocsi ablakán William.
- Neked meg mikor lett kész a kocsid? -érdeklődöm.
- Ma, és volt olyan rendes a szerelő haverom, hogy haza is hozta.. -vigyorog.
- És miért nem mentél el még a suliba? Miért vártál meg?
- Hogy te mennyit kérdezel ma reggel...Na gyere szálj be! -száll ki és nyitja ki nekem az ajtót.
Teszem amit mond, beülök az anyósülésre.
- De még mindig nem válaszoltál a kérdésemre -mondom amint ő is beült.
- A látszat miatt. Fent kell tartanunk a látszatot, emlékszel? Ha én viszlek meg hozlak haza a suliból akkor jobban fognak nekünk hinni. Meg amúgyis milyen lenne már ha én kocsival járok suliba a barátnőm meg buszozik?!
- Jogos -sóhajtok.
- Na becsatolod végre az öved, hogy induljunk vagy még szeretnél társalogni valamiről? -gúnyolódik.
- Segítsek? Tudod, hogy kell? -folytatja tovább a piszkálást értetlen arcom látva.- Nem kell kössz, megy egyedül is! -mondom morcosan, majd becsatolom az övet, William pedig beinditja az autót.
Elindulunk. Nagyon remélem, hogy az út során nem fog piszkálódni, mert amilyen kedvemben vagyok tuti megfolytom....
- Remélem...
- Én... -mondjuk teljesen egyszerre.
- Mond csak -néz rám egy pillanatra.
- Remélem nem kaptál Lidiától a tegnapi miatt -mondom, majd ki nézek az ablakon.
- Dehogy, minden oké. Csak a szokásos hiszti, de majd beletörődik! -mosolyog rám.
- Te mit akartál kérdezni?
- Nem fontos -mondja, majd leparkol az iskola előtt.
Nem firtatom a dolgot, csak egyszerűen kiszállok a kocsiból.
- Meg se vársz életem? -szól utánnam.
- De megvárlak, ha többet nem hívsz életemnek! -jelentem ki.
- Oké, szivi -kacsint.
- Annyira béna vagy a becenév adásban, de tényleg -fujtatok mérgesen.
- Mindegy, hogy miben vagyok jó vagy rossz, te úgy szeretsz ahogy vagyok -fogja meg kezem.
- Álmaid esetleg -motyogom, majd elindulunk be az iskolába.
Azt hittem, hogy az, hogy mi most kézen fogva lépünk be a suliba sokkal több csodálkozó reakciót fog kiváltani az emberekből, de rákellett jönnöm, hogy ez az elképzelésem butaság, ugyanis senkit nem érdekel, hogy fogjuk egymás kezét. Mindenki elvan foglalva a saját dolgával, egy szempár se szegeződik ránk... vagyis,de... van aki minket néz, két igen fontos személy, Nathan és Lidia.
De mielőtt még odajöhetnének, hozzánk megelőzik őket a barátaim, Lia és Josh.
YOU ARE READING
Kamu vagy valóság
Romance- Befejezett - Emily-nek mindene megvan amit szeretne. Boldog családban él, jó jegyei vannak az iskolában, vannak barátai és van egy szerelme is, akivel a kapcsolatuk tökéletes. Vagyis csak volt tökéletes, mert mikor két új diák érkezik az iskolába...