Selam kitap nasıl gidiyor? Eksik bişey var mı? Güzel mi? Evet şimdi bu soruları cevaplayın diğer bölüm kısa olduğu için bu bölümü erken atmayı düşündüm oy verirseniz sevinirim canlar.
Ne diyecektim şimdi " yolu karıştırdım baba ne zamandır gelmiyorum buralara" bence iyi bir bahaneydi.
Mangalın piştiğini görünce sofraya oturduk tadı güzeldi ama artık eve gitmek istiyordum sabah erken kalktmıştım nerdeyse ayakta uyuyacaktım ama omzumda el hissetmemle irkildim.Arkamı döndüğümde en yakın arkadaşımı gördüm!onu hiç beklemiyordum sıkı sıkı sarıldık nerdeyse bir aydır görüşemiyorduk." selam böcüğüm" böcüğüm? Evet biz genellikle Irmakla böyle anlaşırdık.
"Irmak kanka hoşgeldin nerelerdeydin?" Coşkuyla ve sevinçle cümle mi biterdim. Bu kadar sevinmemin nedeni o benim sırdaşım, ablam aramızda bir yaş var ama yinede hoşlanmadığı için inadına söylüyordum" ablacığım seni çok özledim" sarılmayı bırakarak bakışları sertleşti " abla mı? Aramızda sadece bir yaş var abla denilecek kadar yaşlı değilim"
Oda bu sene üniversite sınavına girmişti ve sonuçları bekliyorduk ders çalışmaktan pek fazla görüşemiyorduk ve ilerde hayalimiz aynı evde kalmaktı umarım gerçekleşir. O esnada Irmak etrafa göz attı büyük ihtimal Alp'ı gördü
çünkü şaşırarak bana döndü " kızım hayırdır ilerdeki yakışıklı çocuk kim?" ya niye ilk gören yakışıklı diyor benim göremediğim bir şey mi var?
" babamın en yakın arkadaşının oğluymuş kim olduğunu ben de tam bilmiyorum ben çocuğu sevmedim neresi yakışıklı gıcık biri" gözleri büyüdü ve bana baktı " sanada erkek beğendirmiyoruz bu gidişte evde kalıcan" oflayarak çantamın yanına gittim o da peşimden geldi." bugün bizdesin ailenle önceden konuştum biz de kalıyorusun" Benim dememe kalmadan ailemle konuşmuş ailem izin vermiş ve en son bana söylüyor zaten benim arkadaşlarımın hangisi normal ki " hem de bugün abimin arkadaşı gelecekmiş ben de çocuğu hiç görmedim belki beğenirsin" bu kız beni evlendirmeye ne kadar meraklı.
Annemler hazırlanıyordu Irmaklara gitmek için annemlere dönüp
" anne ben bugün Irmaklardayım zaten konuşmuşsunuz biz çıkıyoruz" annemin onay vermesiyle Irmağın arabasına binip yola koyulduk " İlerdeki markete duracağım markete gidip akşam için bir şeyler alırız" başımla onaylayıp yolu izlerken Iramağın telefonu çaldı " enişten arıyor" gerçekten şu enişteyi artık çok merak ettim sevgili olduklarından beri her konumuzda o vardı gerçekten çok merak ediyordum.Telefonu kapattı ve markete girdik.tüm marketi aldı. Ben o kadar yiyeceğimi düşünmüyorken o hala dolduruyordu.
kasada işimiz bitince torbaları arabaya koyduk ve sonunda eve vardık geçip bir güzel kanepeye yayıldım kendi evim gibi. Rahattım anne ve babası Konya'da yaşıyor abisiyle kalıyorlardı abisi ise henüz gelmemişti " hadi gel biz bir yorgunluk kahvesi içelim" bu kız ne istediğim biliyor. Ayağa kalkıp " tamam" dedim.
Kahveyi hazırlayıp içiyorken kapı açıldı ve kapanma sesi geldi büyük ihtimal abisi gelmişti " kahvemizi içelim sonra arkadaşıyla tanışalım."
" ee Üniversiteyi başka şehirde tutarsa abin ne yapacak?" abisiyle kolay kolay ayrılmıyorlar" O evde tek kalmaya dünden razı merak etme"dedi.
"Hadi gel içeri geçelim seni daha fazla ayrı tutmayayım gerçi bende görmedim ama senin için daha heyecanlıyım sonuçta benim sevgilim var" ya bu kız birgün benim elimde kalıcak arkasından giderken cevap olarak başına vurdum öbür türlü hıncımı alamazdım.
İçeri girdiğimde gördüğüm karşısında dona kaldım tek bir cümle kurmadan sadece baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim Asker
General FictionKanser olduğu için kendini sevmeyen bir kız. Ve onu her şeyden çok seven bir komutan. Kanser bir kız ve komutan bir birlerini çok severler ama bundan ikisinde haberi yok.Aşklarının önüne çıkan engeller. Onların aşklarını daha da güçlendirirken. Ha...