16.Bölüm Hissetmek

6.2K 244 100
                                    

Selam aşklarım 🍀

Keyifli okumalar güzellerim oy verip yorum yaparsanız sevinirim şimdiden teşekkürler çiçeklerim ❤️🍀

Medya: Asil Karahanlı &Aden Erez..

Bölüm şarkısı: Kaancan Turan Güzeldin

Bu arada 11 bin okunma..çok teşekkür ederim birtanemler...🍀❤️
_______________________________

Arkadaşlar duyurular için hesabımı bıraksam takip eder misiniz? Duyuruları oradan paylaşırım, konuşmak isterseniz 7/24 beklerim..

@aceliya11











-Asal Karahanlı-

Sevmek...birini sevebilmek neydi?

Ben bunu bilmiyorum, annem giderken bunları benden alıp gitmişti..

Babam vardır, her zaman yanımdaydı ama yetmedi.

Bir annenin yerini kim tutabilirdi ki?

Kızların ilk aşkları babaları, erkeklerin ise anneleridir.

Benim ilk aşkım, hayranlık duyduğum kişi babamdı ama onunda yetemediği yerler vardı.

Bu onun suçu değildi, 5 çocuk vardı ve benden de sorumluluk beklemişti.

Annem gittiğinde 15'in sonlarındaydım, babam dağılmış. Evden işe işten eve geliyordu sadece.

Asil 11'in sonlarında olmasına rağmen oldukça olgundu. Bitmiş psikolojimiz ile Saye'ye bakmaya çalışıyorduk.

Babam Saye'ye oldukça ilgiliydi. Bir kardeşimiz daha olacaktı biliyordum. Babam asla kısıtlamamış, aksine bir kaç kere görüşmemizi sağlamıştı.

Fakat Sare oğlunu bize göstermek istemediği için iletişimimiz kopmuştu.

Yorgun hissediyordum..

Bitmiş, tükenmiş en çokta kimsesiz..

"Asal sen aptalın tekisin!" Aras'ın kimseyi takmadan bağırması üzerine sekreteri Feyza hanım hızla odaya girip "Aras Bey, biraz daha sesiz olursanız, Gizay Bey'in hastaları rahatsız oluyor da" demiş ve mahcup bir tebessüm edip odadan çıkmıştı.

"Sizin amacınız ne lan? Delirtmek mi istiyorsunuz bu kızı?

Araf amca peki? Ne demek hastaneye terk edip yüzüne bakmamak lan

Peki sen, ne sikime kızın boğazına yapışıyorsun?" Saf nefret ve kızgınlık ile sorduğu sorulara verecek cevabım yoktu.

Ki zaten Aras cevabını biliyordu.

"Şu sikik ilaçlar neden içilmiyor lan piç?" Haklıydı.

"Bak bıçak gördüm tamam mı? Korktum" sinirli bir nefes alıp"şu ilaçları içseydin böyle sikik sikik şeyleri görmezdin" demiş ve masasına bıraktığım ilaçlarımı yere fırlatmıştı.

"Şimdi çek cezanı şerefsiz" demiş ve odadan çıkmıştı.

Ne dese haklıydı, verecek tek bir cevabım bile yoktu..
°
°
°
°
"Bakın Araf Bey, ameliyat oldukça riskli geçti. Şanslıydık ki kitle sandığımız kadar büyümemişti.

Fakat şöyle bir sorun var ki kitlenin oluştuğu yerde hasar olabilir. Görme sorunu, his kaybı, konuşma bozukluğu ve bu gibi şeyler.

Kesin olur demiyorum tıpta kesin bir şey yoktur.

Geçmiş olsun. Bu günde yoğun bakım ünitesinde kalacak yarın gerekli görülür ise normal odaya alırız" doktorun gidişini izlerken oldukça bitkin hissediyordum.

Özgürlük UmuduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin