36. Bölüm Yaralı Serçe Özgür Güvercin

542 30 3
                                    

Keyifli okumalar dilerim ❤️

_____________________________________

Bazı cümleler kalpte sarsıcı etkiler bırakırdı.

Biri gelip kalbimi açsa, görürdü nasıl paramparça olduğunu.

19 yaşındaydım, az kalmıştı 20. Yaşıma...

17 yıl boyunca neredeyse her gün kalbimi yara bantları ile kendim onarıyordum...

Şimdi, belki kesimleri olan kalbim un ufak olacaktı ya da mutlu olacaktım.

Mümkündü, ben Umut Karahanlı... Birazdan Umut Karahanlı Atay olacağım, birazdan eğer Virdal Ahter Atay söyleyeceklerimden sonra beni isterse bir Atay olacaktım.

"Anne" dedi Ahter, gözleri yaşlı yaşlı bakıyordu elindeki papatyalara. "Evleniyorum, gecelerce kucağında 'anne bakar mı bana' diye ağladığım kız ile hemde" dediğinde daha fazla beklemek istemedim. Ahter başını bana çevirdi, giyindiğim yüksek topuk ayakkabı sayesinde kolayca boyuna erişip dudağını öptüm.

"Annemiz biliyor, sevgilim. Daha fazla beklemek istemedim" dedim fakat vereceği tepkiden köpek gibi korkuyordum. "Bir sorun mu var?" dedi.
Akşam olmuştu, çekimler bitmiş bizim artık salona geçmemiz gerekiyordu. "Ahter, yalvarırım beni yanlış anlama " dedim yutkunurken. "baba oluyorsun sevgilim" dedim alnını alnıma yaslarken. Ahter bir süre hareketsiz kaldı, ardından elektrik çarpmış gibi benden uzaklaştığında gözyaşlarım aktı.

"Anlamadım?" dedi, omuz silktim "doğruyu söyledim " dedim dudaklarım titrerken. Önce babama gitmiştik, Ahter ona bu mevsimde nereden bulduğunu bilmediğim nergisler götürmüştü. "Aşkım, lütfen beni yanlış -" "küçüğüm, yanlış bakmış olabilir misin?" demişti, beni incitmek istemiyordu "yani sonuçlar falan yanlış olabilir mi?" dediğinde başımı iki yana salladım "Abimle gittim hastaneye" dediğimde Ahter dizleri üzerine çöktü. Simsiyah takım elbisesi çamur olmuştu.

"Ben" dedi inanmıyor gibiydi "ben baba oluyorum" dedi gülerek "Umut, senin annesi olduğun bir bebeğin babası" dedi. Ahter artık kahkaha atıyordu. "Anne duydun mu baba oluyorum" dediğinde"o senden önce biliyor sevgilim" dediğimde Ahter ellerini mezar taşına dayadı, annesinden güç alıyor gibi kalktı yerden.

"Umut, rüya görüyorsam biterim ben" dediğinde başımı iki yana salladım "değil, rüya değil. Yemin ederim hamileyim... 3 haftalık" demiştim. Ahter titreyen elleriyle karnıma dokundu "bebek var burada, ikimizin bebeği" demişti. Başımı salladım "evet birtanem, ikimizin bebeği" dediğimde sevdiğim adamın yüzündeki sevince bakıyordum. "Yemin ederim ona dünyaları vereceğim" dediğinde beni kolları arasına almıştı. "Sanırım kendi düğünümüze geç kalacağız sevgilim" dedim. Ahter kahkaha attı "öyle şey olmayacak. Ben ve bebeğimin annesi şimdi gidiyoruz çünkü evlenmemiz gereken konular var" dediğinde annesine baktı son kez "seni hep çok seveceğim anneciğim " dediğinde "huzurla uyu anne" demiştim yüzünü bir kez bile görmediğim kadına...

Ahter mutluydu, Ahter acılıydı ama mutluydu.

"Baba oluyorum, en büyük hayalim baba olmak benim Umut " dediğinde başımı salladım, biliyordum. "Kızımız olsun Umut, simsiyah gözleri, kıvırcık saçları, çilli yüzü olsun. Sen olsun Umut" dediğinde yutkunup "Vira" dedim, Ahter başını salladı "Vira Atay" dedi gülerek. Bana bakıyordu, omuz silktim "Vira Yıldız" dediğimde Ahter güldü "benim isminim anlamı yıldız zaten" dediğinde "olsun, ne olacak?" dediğimde biz çoktan el ele mezarlıktan çıkmıştık. "Peki erkek olursa?" dedi, durdum "Ümit Yaşar" dedi Ahter, yüzüne baktım "Aşkıma dair nesirler" dediğinde güldüm "benim sana olan aşkıma dair nesirler" dedi bu sefer de "bence Ümit Yaşar olmasın" dedim "ne var ya?" dedi gülerek. Çoktan arabaya binmiş yola çıkmıştık "Âhen olur bence" dedim, Ahter "olabilir hoş duruyor" dediğinde başımı salladım " Arjen ya da Arjin isimleri da güzel sevgilim" dediğinde"öyle gerçekten " dedim.

Özgürlük UmuduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin