הכובד שעל גופי משתק אותי . "לא!" צרחתי בפחד, אך אז גופו של דייב נפל על הרצפה, ליבי החל לפעום שוב כשהבנתי שזה לא מייקל, אך כשראיתי את דייב השרוע על רצפה, הוא נעצר שוב. "קדימה, אנחנו הולכים!" מייקל צעק, מושך אותי מעל גופו של דייב ושולף את אקדחו. נראה שבעקבות תלמידים משתוללים הוא לא מצליח לירות. "אל תזוזי" הוא קורא ומשאיר אותי מאחורי קיר בטון המוסתר מהבלגן. אני לוקחת נשימה עמוקה, מסתכלת סביבי ונעצרת כשאני רואה דמות מוכרת מצמידה אקדח לראשה של שריל. הרודף שלי מסמן לי לבוא בשקט ואני מהנהנת בפחד. הבטחתי שאני לא אתן למישהו לשלם על משהו שלא קשור אליו וזה מה שאני מתכוונת לעשות. מייקל הסתובב לרגע וניצלתי את ההזדמנות כדי לברוח בדיוק אל ידיו של הרודף שלי."תעזוב אותה" דרשתי, נעצרת כשהוא מצמיד לראשה את אקדחו חזק יותר. "והנה אנחנו נפגשים שוב, אמה היקרה" הוא אמר ובגופי עברה צמרמורת כשהבנתי שזה קולו האמיתי, הוא היה נשמע צעיר, בערך בגילי. "מה אתה רוצה ממני?" שאלתי נסערת במסדרון הריק. "אני רוצה שהוא יסבול, ומה יותר טוב מלגרום לדבר הכי יקר לו להתענות לפני מותה?" הוא צוחק ואני מכווצת את עיניי בבלבול. הוא מתכוון לאבא שלי? מה ילד בגיל הזה יכול לרצות ממנו?
"מה הוא עשה לך?" שאלתי בכנות, משתוקקת לשמוע למה עינו אותי כל השנים האלה. בינתיים שריל המפוחדת נראתה מבולבלת יותר ויותר. "הוא הרס לי את החיים וזה מה שאני מתכוון לעשות לו" הוא הסביר בערפול, משחרר את שריל וזורק אותה והצידה ומכוון את אקדחו אלי. "אני לא יודעת מה זה אומר, אבל זה לא קשור אלי!" צעקתי בפחד, יודעת שבכל רגע יכול להיפלט כדור הישר לראשי. "את לקחת חיים שיכלו להיות שלי, הכל קשור אלייך ילדונת" הוא אומר ומבטי קופא, מה זה אומר? איך יכלתי לקחת חיים שיכלו להיות שלו?
"בבקשה" התחננתי כשהוא טען את אקדחו. אך בדיוק באותו הרגע התפרצו אל המסדרון שלושה גברים לבושים שחור וביניהם מייקל. צליל ירי נשמע לכיווננו, גרם למייקל לקפוץ להגנתי וסיפק לרודף שלי מספיק זמן כדי לברוח מידיהם פעם נוספת. "מה לעזאזל חשבת לעצמך?!" מייקל צורח עלי בעוצמה ותוך כדי מוודא שלא נפצעתי. "כולם פה מסכנים את החיים שלהם בשביל שאת תהיי בסדר ואת רצה ישירות אל הידיים שלו? מה חשבת לעצמך?!" הוא קורא בזעם ואני מתרחקת באיטיות, לא מגיבה לכעסו ברגע זה. הערב הזה היה יותר מידי בשביל שאוכל להתמודד גם איתו כרגע.
"שריל?" שאלתי והתקרבתי אליה, מחבקת את גופה הרועד ומרגיעה אותה. "אין לנו זמן לזה אמה" הוא מתחיל לדבר אחרי כמה שניות ומושך אותי מידי אחרי שאני לא עונה לו. "מה אתה עושה?!" צרחתי כשהוא משך אותי הרחק משריל אל האולם שכבר התרוקן. המשטרה הייתה במקום וככה גם כמה אמבולנסים שטיפלו בפצועים. דייב לא היה במקום בו ראיתי אותו בפעם האחרונה ורק יכלתי להתפלל שזה בגלל שפינו אותו לקבל עזרה. "אני חייבת לראות שכולם בסדר" ביקשתי נואשות כשהוא משך אותי החוצה. "ואני צריך לוודא שאת בסדר, זאת העבודה שלי" הוא אמר בשקט, אך כנראה שלא מספיק כי גבותיי כבר הורמו בהפתעה. אז עכשיו זאת עבודה אה מייקל?
YOU ARE READING
אהבה היא חולשה
Romanceהייתי בטוחה שחיי היו מושלמים, אך זה היה לפני שהכרתי אותו. חשבתי שהכל השתנה כשגיליתי שאדם מסתורי החל לרדוף אחרי ולאיים על חיי, אך עולמי התהפך כשגבר קר, ציני וחסר רגשות נבחר לשמור על חיי במטרה לתפוס את הרודף שלי. אך התאהבתי בסוכן הקר שהמשימה הייתה הכ...