פקחתי את עיניי בעייפות, מרגישה את החום הנצמד לגופי ומביטה בדמותו של מייקל. כל כך שליו ורגוע. ראיתי אותו כך רק פעמים בודדות. הערב כבר ירד והחושך השתלט על החדר. נראה שישנו לא מעט, נרדמנו בשעות הבוקר המאוחרות ועכשיו כבר נהיה מאוחר.נעתי מעט מעלה, נשענת על חזהו ומעבירה את אצבעותיי על פניו, לאט עד שאני יורדת לשפתיו ולפתע חיוך קטן מתפרס. "בוקר טוב" מלמלתי עם חיוך מאוזן לאוזן. "התכוונת לילה טוב" הוא לקח את עיניו והביט מעבר לחלון. "כן, אני מניחה שלא נישן הלילה" גיחכתי והנחתי נשיקה קטנה על קצה שפתיו. "לצערי אני לא אוכל להישאר בחדר שלך כל הלילה, יש לי דברים לעשות" הוא אומר בחוסר רצון והופך אותי על גבי.
ידו ממהרת אל מותניי, להחזיק אותי במקומי כשהוא גוהר מעליי. "אבל לפני שאני הולך להתעסק בכל מיני דברים לא מעניינים, אני רוצה עוד קצת ממך" עיניו הכחולות מבריקות בשובבות לפני ששפתיו נצמדות לשפתיי ומשכיחות ממני שאי פעם הייתי עייפה.
מייקל השאיר נשיקה על שפתיי כשסיימנו, קם על רגליו ומתחיל להתלבש. אני מהססת, אך לבסוף מחליטה לשאול לפני שהוא הולך. "מתי תספר לי את כל הדברים שדיברנו עליהם אתמול בלילה?" הוצאתי את המילים מפי והוא נעצר במקומו, מסתובב אלי כשמבט רציני על פניו. "יש דברים שאני לא יכול לספר לך, אבל זה לטובתך" הוא מתחיל ומבטי מרצין ברגע. "לא, אתה לא מורח אותי עם התירוץ הזה עכשיו. אני רוצה לדעת הכל ומה שלא תספר לי אני בטוחה שוונסה תשמח לספר" איימתי וכעס מהול בבהלה מילא את עיניו.
"מה את רוצה לדעת?" הוא שאל מהוסס. "ההורים שלך" אמרתי בקצרה והוא זז באי נוחות, בולע את רוקו ומהנהן. "הם היו סוכנים, יצאו למבצע ובגלל האהבה שלהם גם אמא שלי וגם הרבה אנשים אחרים נהרגו באותו ערב" הוא קיצר את הסיפור למשפט אחד והתנשק, רואים שקשה לו לדבר על זה. "בגלל האהבה שלהם?" שאלתי, תוהה למה הוא בחר דווקא בניסוח הזה. "כן, אהבה היא חולשה לאנשים בעבודה כמו שלי. זה לקחת סיכון בכל יום שישתמשו ברגשות שלנו נגדנו" הוא אומר והרבה חלקים מתחברים בראשי.
עכשיו אני מבינה למה הוא היה נגד המערכת יחסים שלנו כל הזמן הזה, הוא פחד שישתמשו בי, שהוא יתאהב ואהפוך לחולשה בעיניו. זאת דרך דיי מעוותת לראות את העולם, אך אי אפשר להאשים אותו אחרי מה שעבר.
"למה אמא שלך הייתה שם באותו יום?" שאלתי שאלה נוספת, תוהה כמה חסרת רגישות אני נשמעת כרגע, אך מבינה שאני חייבת תשובות. "כי הם רבו יום לפני, אז היא ביקשה להחליף במשימה את אחת הסוכנות האחרות" הוא עונה ורואים את הכאב בעיניו. התמקדתי במילה "סוכנות" זאת אומרת שהיא החליפה סוכנת ולא סוכן ולמקרה אין קשר אל אבי. "תודה ששיתפת אותי" אמרתי בכנות עם חיוך קטן וסימנתי לו שיבוא לשבת לידי. הוא עשה כדברי, נותן לי לעטוף אותו בידיי ומחזק את אחיזתו בי.
YOU ARE READING
אהבה היא חולשה
Romanceהייתי בטוחה שחיי היו מושלמים, אך זה היה לפני שהכרתי אותו. חשבתי שהכל השתנה כשגיליתי שאדם מסתורי החל לרדוף אחרי ולאיים על חיי, אך עולמי התהפך כשגבר קר, ציני וחסר רגשות נבחר לשמור על חיי במטרה לתפוס את הרודף שלי. אך התאהבתי בסוכן הקר שהמשימה הייתה הכ...