פרק 23

2.5K 179 55
                                    




ריד וויתר לבסוף, שותק וממשיך לנסוע אל ביתי מבלי לומר מילה. כשהגענו לביתי והתכוונתי לרדת מהרכב, הוא תפס את ידי, מונע ממני ללכת. "כשהמשימה תיגמר ותהיי בטוחה, אני אלך ולא נראה אחד את השנייה יותר. את תשכחי ממני ואני אשכח ממך" הוא קבע, מנסה לנחם אותי בצורה הנוראית ביותר שנתקלתי בה. "אתה לא צריך לפחד שרגשות יפריעו לך להיות הכי טוב בתפקיד שלך, אין לך רגשות בכלל" אמרתי בכאב, מבינה שבכל פעם שהבטתי בו, הייתה לי תקווה קטנה שמשהו יקרה, אך לא באמת היה סיכוי שמשהו יקרה.

נכנסתי אל הבית, עולה לחדרי ומסתגרת בחדר האמבטיה. הרמתי את ידי אל אוזני, משתוקקת להוציא את האוזנייה ולזרוק אותה הרחק, אך נעצרת כשאני מבינה שזה עלול לסכן את חיי. סגרתי את עיניי, לוקחת נשימות עמוקות ומרגיעה את עצמי. לאחר כמה דקות בהן שכנעתי את עצמי שריד לא שווה את זה והכל היה בראש שלי, קמתי על רגליי והחלטתי להעסיק את עצמי. עניתי על כל ההודעות שלי, משלימה את החומר שהפסדתי ועוברת על כל החומר שאני צריכה לשיעורים הבאים. וכך המשיך היום שלי, עד הלילה שהורי נכנסו. כבר הספקתי לסדר את כל הבית, ללמוד ולסכם את כל החומר שלמדנו עד כה, להתקלח ולזרוק בגדים ישנים מארוני. אני יודעת שזאת לא המנוחה האולטימטיבית, אבל העדפתי לעשות כל דבר מאשר לשבת במיטה ולרחם על עצמי.

את הערב העברתי בחברת הוריי, מסבירה להם שאני בסדר ושום דבר לא קרה לי. אבי לא השתכנע כמו אמי, יודע כמה אני מסתכנת בכל יום ומבין כמה חמור מה שקרה לי. דיברנו והתיישבנו יחד לראות סרט, מגלים בבוקר שנרדמנו יחד בסלון וממהרים להתארגן כשאנחנו מביטים בשעון. התלבשתי כרגיל, מוותרת על איפור וממהרת ללכת לבית הספר ומגיעה בזמן לשעה הראשונה. השלמתי פערים עם כולם, מדברת על הערב אצל קונור ומחכה לנער את עצמי הערב מכל מחשבה על ריד. השיעורים עברו באופן טוב בדיוק כמו שציפיתי, ידעתי את כל החומר והשלמתי את הפערים שהיו לי בגלל התקופה האחרונה.

אני ושריל הלכנו אל מארי לקראת הערב כדי להתארגן והוקל לי כשלא שמעתי מריד כל היום. דייב שאל אותי איך אני מרגישה, אך גם הוא לא הזכיר את ריד ונראה שגם האימון שלנו התבטל להיום. "אמה, איך לא אמרת לי קודם?" שריל קראה כשנכנסתי אל חדרה של מארי. "אמרתי מה?" שאלתי בבלבול כשהיא חייכה לכיווני. "שפיטר מגיע הערב. הוא אמר לי שנתת לו את המספר שלי והזמנת אותו לבוא  הערב ושהוא ישמח לבוא" היא קראה בהתלהבות ופנתה לארונה של מארי כדי לבחור בגד להערב.

ריד מגיע? למה שהוא יבוא אחרי מה שקרה בינינו? למה הוא עושה את זה בכל פעם מחדש. הוא אפילו לא טרח להודיע לי שהוא מגיע. שריל ומארי התארגנו ודאגו להראות הכי יפות שיכלו וזה לא היה קשה, במיוחד לאור העובדה ששתיהן נראות טוב כל כך. הוא אמר שהוא לא רוצה לפגוע בי ואחר כך מתקשר לחברה שלי ומזמין את עצמו למקום שאני נמצאת בו עם פול? זה לא יעבור בשתיקה.

אהבה היא חולשהWhere stories live. Discover now