"מה אם תהיה המאמן האישי שלי?" אני ושואלת, מעט חוששת לגבי התשובה. "מאמן אישי?" הוא מרים את גבותיו בהפתעה ואני לא ממש מצליחה להבין מה הוא חושב על הרעיון שלי. "זה לא יראה מוזר אם אחרי שנחטפתי וחרטו לי על היד אז אני וההורים שלי נחליט להצמיד לי מאמן אישי שילמד אותי להגן על עצמי" אני מסבירה והפעם נראה שהוא שוקל את זה. "זה עדיין לא יאפשר לי להיות לידך יותר מידי, אבל אני מניח שזה יותר טוב מכלום" הוא נאנח, מביט הצידה ובחזרה אלי. "אולי כדאי שתיכנסי" ריד מכוון בראשו אל חדר האמבטיה ואני מבינה שאני עדיין עומדת מולו עם מגבת.
"כן, אני אלך" לחשתי במבוכה, מסתובבת ונכנסת בחזרה אל חדר האמבטיה. פתחתי את הברז, מחממת את המים ונכנסת. ברגע שהמים החמים זרמו על גופי, הייתי צריכה להכריח את עצמי לצאת, אך המחשבה על ריד המסכן שכנראה קופא מקור בחוץ עודדה אותי לוותר על התענוג ולצאת מהאמבטיה. עטפתי את גופי במגבת אחת, עוטפת את ראשי באחת נוספת שהוצאתי מהארון ומחפשת אחר בגד כלשהו בחדר הקטן.
"איפה הבגדים?" אני ממלמלת לעצמי כשאני מחפשת בארונות אחר משהו ללבוש. "בחדר השני" ריד עונה באוזניה, מבהיל אותי כמו תמיד. אני בחיים לא אתרגל לזה. אני נאנחת, פותחת את הדלת ונכנסת לחדר שהיה מולי, מנחשת שלזה הוא התכוון, אך כאני רואה את ריד עומד באמצע החדר, ללא חולצה אני מבינה שכנראה טעיתי. אני לא אומרת דבר, רק ממשיכה להביט, מהופנטת מהשרירים המשורטטים שלו והמראה השזוף. ידעתי שהוא בוודאי מתאמן בגלל העבודה שלו, אבל המראה הזה, הוא נראה טוב מידי.
"את עומדת לבהות בי עוד הרבה זמן?" הוא שואל ואני מנערת את ראשי, מביטה בכל דבר מלבדו. "הבגדים בארון" הוא אומר, מצביע על הארון השחור שמאחוריו. "אוקי, תודה" אני ממלמלת ומתקדמת אליו. אני מתכוונת לעקוף אותו ולגשת לארון, אך הוא עוצר אותי, אוחז בידי. "התחבושת נרטבה, תני לי לשים לך אחת חדשה" הוא אומר והבל פיו החם נוגע בפניי, אני בולעת את רוקי בכבדות ומהנהנת, מכריחה את עצמי לא להביט בגופו שהיה סנטימטרים ספורים ממני. לא שלהביט בפניו היה טוב יותר. הוא היה גבר יפה בלשון המעטה, פנים משורטטות, שיער שחור כהה, זיפים קטנים שנתנו לו את המראה המחוספס והמושך ולבסוף, עיניים כחולות בצבעו של הים ביום בהיר, מהפנטות ביופיין בדיוק כמוהו, כמובן שלזה התווסף עכשיו גוף שרירי, שזוף ומשורטט באופן מגוחך.
"זה יכול לחכות. תתקלח קודם" אמרתי בשקט, מושכת את ידי ומתחמקת ממנו. אסור לי להיות בקרבה כזאת איתו, יש לי את פול וזה לא בסדר אפילו לחשוב עליו. גם פול חתיך ואתלטי, אין שום סיבה שאחשוב על בחור אחר כשיש לי אותו, נכון? הוא אמנם לא יפה כמוהו, או שרירי כמוהו, אבל הוא אוהב אותי והוא מתנהג אלי יפה וזה מה שחשוב.
"אוקי" הוא הביט בי בחשד, לא מבין למה אני מגיבה כך ולאחר כמה שניות מסתובב ויוצא מהחדר. נשפתי את האוויר שהחזקתי בתוכי, מנערת את עצמי בפעם השנייה ופונה אל הארון. להפתעתי הוא היה מלא בבגדים, של גברים ושל נשים. בחרתי בטרנינג חם בצבע אפור, שמה חולצת בייסיק לבנה מתחת ואת הג'קט התואם מעל. ייבשתי את שיערי בפן שהיה על השידה, משאירה אותו פזור כשאני לא מוצאת גומיה בשום מקום.
YOU ARE READING
אהבה היא חולשה
Romanceהייתי בטוחה שחיי היו מושלמים, אך זה היה לפני שהכרתי אותו. חשבתי שהכל השתנה כשגיליתי שאדם מסתורי החל לרדוף אחרי ולאיים על חיי, אך עולמי התהפך כשגבר קר, ציני וחסר רגשות נבחר לשמור על חיי במטרה לתפוס את הרודף שלי. אך התאהבתי בסוכן הקר שהמשימה הייתה הכ...