פרק 38

879 49 10
                                    




אני מחזיקה את ראשי בין ידיי ומרגישה אבודה מתמיד. מתי הכל יגמר? כשנגלה את האמת או שהסוף יהיה רק במותי, את זה אני כבר לא יודעת. מה שלמדתי בתקופה הזאת זה ששום דבר כאן אינו מקרי. "ונסה אני אגיד את זה בפעם האחרונה, אל תתערבי" קולו של מייקל נשמע מבעד לדלת פעם נוספת ודמעות החלו להצטבר בעיניי, ידעתי שהסוף קרב והפעם באמת.

"תתאפסי על עצמך אמה" מלמלתי לעצמי, מנגבת את דמעותיי ולוקחת נשימה עמוקה. ישבתי בחדרי במשך זמן שהרגיש כמו נצח, חושבת מה לעשות. עד שהבוקר כבר עלה ללא זכר ממייקל או מונסה.

הבטתי באור שבחוץ, יוצאת מהדלת ומסתכלת סביבי ונסה ומייקל לא היו בסלון, הלכתי בזהירות בעקבות קולה של ונסה וריד, מקשיבה ללחישות עמומות ונצמדת לקיר בזהירות. "אנחנו צריכים להישאר איתה במקום בטוח בזמן שהם מבצעים את זה, אני יכולה לעשות את זה לבד. תקשיב למפקד, תלך למבצע השני" ונסה אומרת ואני מכווצת את עיניי בבלבול. מה עוד הספיק לקרות בזמן שהייתי בחדר?

"אני לא משאיר אותה לבד בזמן שהם מנסים לתפוס את המטורף הזה, אנחנו לא יודעים אם זה יצליח. אני מעדיף להפר פקודה מאשר לסכן אותה" מייקל אמר וליבי התכווץ מכאב מהול אהבה. הוא מסכן הכל עבורי, אבל רגע, הוא אמר שהם מנסים לתפוס אותו. זה אומר שהם מצאו קצה חוט לגבי מי האדם הזה בערב של הנשף. בגלל זה אבי יצא בסערה מהחדר.

"הם עושים את זה מחר בערב, הסוכן תומס לא יקח את הסיכון אחרי מה שקרה עכשיו ואחרי כל מה שקרה לאמה" ונסה אומרת ואני נעצרת, מה שקרה בלילה? משהו קרה עכשיו!? חרדה החלה להציף את חזי כשעצרתי בעדי מלהוציא צליל כלשהו, אני לא יכולה לתת להם לדעת ששמעתי את זה, אני צריכה לשמוע עוד. "תהיי בשקט, אני לא רוצה שאמה תשמע על זה עכשיו, היא עברה מספיק ב24 שעות האחרונות" מייקל אומר לה וידיי מתחילות לרעוד בניגוד לרצוני. "אתה לוקח יותר מידי סיכונים בשביל המשימה הזאת. אני יודעת שאתה עושה את העבודה שלך עד הסוף, אבל משהו כאן לא כמו תמיד. אתה אפילו לא נותן לי לגעת בך, אחרי כל מה שעשינו בעבר אתה פתאום מתרחק ונמצא סביב הילדה הקטנה הזאת. מה עובר עלייך?" ונסה אומרת והפעם זה כבר יותר מידי בשבילי, אני צועדת לאחור ומשמיעה צליל צעדים כבדים.

בתוך שניות שניהם ניצבים מולי עם מבט מבוהל וליבי פועם במהירות, משאיר לי מעט מידי אוויר. אני לא מצליחה לעכל את כל מה שאמרו, הם עומדים לנסות לתפוס את האדם הזה מחר הערב, זה אומר שיש להם קצה חוט והם אמרו שמשהו קרה עכשיו, למי? אני לא יודעת במה להתרכז קודם, במבצע שאביו של מייקל רוצה שיעבור אליו, בסיפור חייו של מייקל שהסתיר ממני, בעובדה שמשהו קרה בין ונסה למייקל בעבר, בזה שהם מנסים לתפוס את הרודף שלי מחר בערב או בזה שמשהו קרה עכשיו? ולפי תגובתו של ריד זה מישהו שקרוב אלי!.

"אמה?" מייקל שאל והמבט שעל פניו אישר שהבין ששמעתי כל מה שאמרו. "אל תדבר! אני לא רוצה לשמוע עוד שקרים!" הרמתי את קולי בהיסטריה. חזי החל לעלות מעלה ומטה ותחושת החנק התגברה. "אני אסביר הכל, רק תירגעי" הוא מרים את ידיו כנכנע כשאני תופסת את חזי בשתי ידיי, מנסה לעצור את התחושה הנוראית שבגופי, אך היא רק מחמירה. "לא, אני ל..א מאמינה לך" התנשפתי והחולשה שבגופי גרמה לי ליפול על שתי ברכיי כשאני נאבקת על אוויר שאינו נכנס לריאותיי.

אהבה היא חולשהWhere stories live. Discover now