פרק 37

806 43 8
                                    




לא המתנתי והלכתי אחריהם. "זה לא מידע לאוזנייך" ונסה אמרה כשהגעתי אחריהם לסלון ומייקל נראה מהוסס. "תדברי" הוא אומר לבסוף, לא בטוח אם עשה את הדבר הנכון. "המפקד ריד מוציא מבצע חדש" היא ממלמלת בבלבול ועיניי מתכווצות בחוסר הבנה. המפקד ריד? זה חייב להיות צירוף מקרים נכון? יש הרבה אנשים עם שם המשפחה הזה, לא?

"אוקי, ולמה זה כל כך חשוב עכשיו? מייקל רוטן ולפי פניה אני מבינה שאת העיקר היא עדיין לא אמרה. "אתה מוביל את המבצע" היא אומרת לבסוף והצבע אוזל מפניי. המפקד שלו שולח אותו למבצע חדש, עכשיו? מה זה אומר לגבי? מייקל קופץ את אגרופיו בזעם ולוקח את הטלפון שלו מהשולחן. "מייקל" אני קוראת לו ומניחה אני ידי על כתפו במטרה לעצור אותו, הוא נראה כאילו הוא עומד להרוג מישהו, מה קורה כאן?

"לכי לחדר שלך, עכשיו" הוא מסנן מבין שפתיו וההלם מופיע על פני. "מה?" אני שואלת כאילו לא שמעתי כלל את דבריו, אך הוא לא ממתין. הוא תופס את ידי, מוביל אותי אל החדר וסוגר אותה אחריו. מה קרה כאן עכשיו? זאת לא יכולה להיות סתם פקודה, זה לא יכול להיות צירוף מקרים. המפקד שלו מנסה להעביר אותו מהתיק הזה וזה נראה אישי, אבל למה?

נצמדתי לדלת, מנסה לשמוע את ריד מבלי לפתוח את הדלת. אני לא יודעת למה אפילו לא הגבתי כשגרר אותי לכאן, אני מניחה שאני עדיין מופתעת מידי. "עשיתי כל מה שביקשת עד עכשיו, אבל אני לא מוותר על התיק" הוא אומר בשקט מהול בזעם, הוא בטוח לא מדבר עם ונסה. "אם זה יגיע למצב שאני חייב, אני אעשה את זה" הוא אומר לפתע ואני מרגישה מבולבלת מאיי פעם. על מה הוא מדבר?

"אתה אומר את זה בתור המפקד שלי או בתור אבא שלי?" הוא שואל לפתע ועיניי נפערות בבהלה. מה? המפקד של יחידת המבצעים זה אבא של מייקל? זה לא צירוף מקרים ששם המשפחה שלהם זהה. אני לא בטוחה שאני יודעת איך לעכל את זה. מי יודע כמה דברים הוא לא סיפר לי.

התכוונתי לפתוח את הדלת, אך היא נפתחה מעצמה כשונסה נכנסה וסגרה אחריה. "מה את רוצה?" שאלתי והיא נראתה מסוקרנת. "לפי הפרצוף שלך אני מבינה שאת לא יודעת כלום על הסוכן ריד. "אני מניחה שאת עומדת לספר לי" שילבתי את ידיי על חזי, לא בטוחה שאני רוצה לשמוע, אך לא מסוגלת לעצור את עצמי. "אבא של ריד, הוא מפקד יחידת המבצעים שלנו" היא מתחילה ואני מנסה להראות מופתעת מעט, כאילו לא שמעתי את זה לפני שנייה. " אביו של הסוכן ריד התחתן עם אחת הסוכנות המובחרות לפני הרבה שנים.  כשמייקל היה ילד ואלכסנדר ריד היה סוכן רגיל הוא ואמו של ריד יצאו למבצע יחד, הוא היה אמור ללכת עם סוכן אחר באותו היום, אבל מסיבה כלשהי היא יצאה למבצע והיא נתפסה שם. על פי ההוראות הוא היה אמור לסגת ולקרוא לגיבוי, אך הוא לא יכל להשאיר אותה בידיים שלהם. הוא תקף ובחילופי האש, בניסיון להציל אותה היא נורתה למוות" היא מסיימת את הסיפור וליבי מתכווץ בכאב. זה נשמע כל כך אכזרי וכואב, אני לא מאמינה שריד היה צריך לעבור את זה בתור ילד.

"למה את מספר לי את זה?" שאלתי לפתע והמבט הערמומי שלה הופיע. "את צריכה להבין שאת לא מכירה אותו. אביו היה קשה אליו מאז וגייס אותו כסוכן ברגע שהיה בגיל האמיתי, הוא הטביע את עצמו בעבודה והפך למפקד, וריד הלך בעקבותיו והפך לסוכן הכי טוב שלנו. העבודה זה כל מה שהוא מכיר ומסוגל לאהוב, ילדה תמימה כמוך לעולם לא תוכל להבין או לעשות אותו מאושר. אם את יודעת מה טוב בשבילו את צריכה לשכנע אותו לקחת את המבצע הזה ולהתרחק ממנו" מטרתה נחשפת וגלים של כאב ועצב עוברים בגופי. אני רוצה לסטור לה ולצעוק שהיא טועה, אבל היא טועה? אני לא ידעתי את כל הדברים האלה על מייקל ואני עכשיו תוהה, מה כן ידעתי עליו?

שמו היה תעלומה במשך כל כך הרבה זמן, העבר שלו, המשפחה שלו הוא מעולם לא סיפר כלום. היא לא אומרת דבר נוסף ויוצאת מהדלת לאחר מכן, מותירה אותי מבולבלת כל כך במצב הזה. עיניי נסגרות בייאוש כשאני נשענת על הקיר, מחפשת אחר משהו יציב שישאיר אותי על רגליי. הרסתי כל כך הרבה חיים של אנשים מאז התוכנית הטיפשית שלי להישאר, אנשים נפצעו ונהרגו, מייקל והוריי בסכנה ואני יושבת בבית בטוח ומניחה לכולם להפסיק את חייהם כדי להגן עלי.

התסכול והאשמה ממהרים להגיע, כשלפתע אני חושבת על הסיפור של הוריו. היא אפילו לא הייתה אמורה להיות שם, כנראה שהיא החליפה סוכן אחר. אם היא רק הייתה יודעת שהיא תמות במבצע הזה, אולי היא לא הייתה הולכת לחייו של ריד היו נראים אחרת. ואז, מחשבה מבעיתה עלתה בראשי. הרודף שלי, הוא אמר שאני חייה חיים שהוא יכל לחיות והאשים את אבי בכך, אך הוא לא אמר במה. חשבנו כל הזמן הזה שמדובר בבן של פושע שאבי הפיל ורוצה נקמה אבל, מה אם מי שנוקם הוא בכלל בנו של סוכן או סוכנת שמאשימים את אבי בגלל מבצע כלשהו שהוא לקח בו חלק? פיסות הפאזל מתחילות להתחבר וגופי מתחיל לרעוד, מה אם הרודף שלי נמצא בתוך המבצע הזה ובגלל זה הוא תמיד כמה צעדים לפנינו? והכי גרוע, מה אם יש קשר לסיפור שוונסה סיפרה לי?

**************
אני יודעת שהפרק קצר ולא העלתי הרבה זמן ☹️
אבל אני קצת בעומס כרגע ולא היה לי הרבה זמן לכתוב❤️
אני אשתדל להעלות פרקים ארוכים יותר מעכשיו 💕

אהבה היא חולשהWhere stories live. Discover now