~1~Przeprowadzka~

466 15 21
                                    


-MAŁY opis kraji-

Ameryka♂️

Lat 16

1,78 wzrostu

ESFJ(jedna z 16 osobowości. Kto nie rozumie to poczytajcie w necie. Nazwa MBTI)

Ulubione jedzenie: hamburgery, frytki, lody(truskawkowe i śmietankowe), cola, zapiekanki i shake(truskawkowy)

Znienawidzone jedzenie: kebab i warzywa.

Znak rozpoznawczy: popularny, syn Wielkiej Brytanii, nosi okulary przeciw słoneczne nawet w zimę, je niezdrowe jedzenie, mieszka z całą rodziną(WB, Francja, Kanada i Australia), miły, energiczny, pomysłowy, wiecznie uśmiechnięty, bogaty, ma w miarę dobre oceny(cała klasa mu zazdrości, ale nie aż tak jak Niemcom), ma złotą rybkę o imieniu Stefan.

Ciekawostka: trudno mu jest komuś zaufać, mimo to do każdego się uśmiecha i jest otwarty na nowe relacje. Uwielbia patrzeć nocą na gwiazdy i interesuje się astrologią.

Chodzi do klasy 1C grupa ....

Rosja♂️

Lat 19

1,97 wzrostu

ISTP

Ulubione jedzenie:chipsy, lody(śmietankowe), płatki, pizza i wódka.

Znienawidzone jedzenie: warzywa.

Znak rozpoznawczy: wysoki, nosi uszankę, potrafi zabijać kraje wzrokiem, dużo pije i pali, nie uczy się, ma dobrze zbudowane ciało, syn ZSRR, lubi patrzeć na gwiazdy w ciszy, postrach szkoły, lubi samotność, lubi chodzić nocą po parku lub jak jest zachód słońca, mieszka z rodziną(ZSRR, Ukraina, Białoruś i Kazachstan), odważny, umie dobrze manipulować, nienawidzi grupki krajów Nordyckich(Norwegię, Szwecję, Danię, Finlandię i Islandię), szybko się denerwuję i jest trochę agresywny więc nie podchodzić bo gryzie.

Ciekawostka: nie ma zaufanej osoby, ale ma znajomych. Shipuje swojego tatę z rzeszą ( ͡° ͜ʖ ͡°). Jego ojciec zaprzecza że to nie prawda że ma z nim romans(ale to i tak prawda że ma).

Chodzi do klasy 3A grupa słowianów

Korea Północna♂️

Lat 16

1,89 wzrostu

INTJ

Ulubione jedzenie: kawę, batoniki, płatki i lizaki.

Znienawidzone jedzenie: płatki, warzywa, jabłka i chleb.

Znak rozpoznawczy: najwyższy z klasy, z nikim się nie zadaje, ma brata bliźniaka Koreę Południową, ma taką samą flagę co jego brat(z czasem fabuły się to zmieni), zazwyczaj wredny dla nowych ludzi, największy introwertyk, nienawidzi k-popu, mieszka z bratem(SK) i ojcem(Cesarstwo Koreańskie) i nienawidzi swojej rodziny.

Ciekawostka: zawsze chciał poznać Rosję i spytać się go o coś.

Chodzi do klasy 1C grupa ....

Niemcy♂️

Lat: 16

1,79 wzrostu.

INTP

Ulubione jedzenie: owoce, popcorn i warzywa.

Znienawidzone jedzenie: wszystko co nie zdrowe.

Znak rozpoznawczy: lubi się uczyć, ma bardzo dobre oceny(cała klasa mu zazdrości), ma owczarka o imieniu berlin, ma dobre relacje z ojcem bo się pogodzili, podejrzewa że ojciec ma romans z jemu tak zwanym ZSRR, przez co się boi że będzie miał przeszywanego brata Rosję(Rosja nie wie że Niemcy jest synem rzeszy), Mieszka z swoim ojcem(rzeszą), lubi spokój i ciszę, zawsze chodzi elegancko ubrany, ma porządek w pokoju i jest pomocny.

• Gwiazdy na Niebie • RusAme •Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz