18. Bölüm

1.3K 75 363
                                    




Oy sınırı : 25
Yorum sınırı : 50

Kelime sayısı : 5820 kelime

Kitabın yeni ismini nasıl buldunuz . " KURŞUNLARIN DANSI " çok hoşuma gitti . Kalbimdeki kurşun un başka bir anlamı vardı kitapla ilgili . Ama kurguyu değiştirince kitabın adının bana göre anlamı kalmadı . O yüzden bir süredir düşünüyordum . Sonra birden matematik dersinde bu geldi ve aklıma yattı .

Sınavlardan önce 1 bölüm daha attım yine iyisiniz .

      İntikam


Gözlerini binirlerinden ayrılmayan Beren ile Giray a bizde tuhaf bakışlar atıyorduk . İkiside şaşırmış gibi görünüyorlardı . Yanlarına doğru adımlayıp tam ne olduğunu soracakken Giray ın " Doktor hanım ? " demesiyle olduğum yerde durdum . Bana anlattığı cerrah Beren miydi ?

Aynı Giray gibi şaşkın bir şekilde Beren in " Takıntılı Bey ? " demesiyle kaşlarım şaşkınlıkla havaya kalktı . Bana 5 gün önce yoldayken anlattığı takıntılı hasta Giray mıydı ? Parçalar yavaş yavaş birleşirken sırıtmaya başladım . Bunlar harika bir çift olurlardı . Ayrıca takıntılı bey ne be ?

     İkisinin arasındaki bakışmayı Özcan başkan boğazını temizleyerek bozdu . Bu sesle hepimiz yerimizde iyice dikleşip masaya doğru ilerledik . Beren kendine gelmiş olacak ki o da yanıma gelip oturdu . Hepimiz masaya oturunca Giray hâla şokla Beren e bakıyordu . Bu haline göz devirip yerimden kalkarak yanına gittim .

     Giray ı masaya çekiştirken bir yandan da dudaklarımı oynatmadan Giray a " Giray cım maalesef benim tarafım değişti . Beren benim yengem olamaz . Olsa olsa sen benim eniştem olursun . " dediğimde kaşları çatıldı .

     O da aynı benim gibi dudaklarını oynatmadan sessizce " İkizler misin Aysima ? "  diye sordu ciddi bir şekilde . Ciddi sorması komiğime gitsede gülmemiştim .

     Şu anda Giray la konuşmamızı kimse duymamıştı . Çünkü ben Giray ı masaya sürüklediğim için mırıltımı bile duyabilirdi ama diğerleri bizden uzakta olduğu için duramazdı .

     Masanın yanına gittiğimde Giray ı Beren in yanına oturtup bende Beren in diğer yanına oturdum . Özcan başkana döndüğümde gözlerini kısarak bir bana bir Giray a bakıyordu . Galiba konuştuğumuzu anlamıştı ama ne konuştuğumuzu anlamamıştı .

    Biz Özcan başkan ile bakışırken İbo kendi bilgisiyarından önümüzdeki tabletlere görseller açtı . Ben kendi tabletimi alıp incelerken İbo konuşmaya başladı . Adamı incelediğimde 50 li yaşlarda kır saçlı 1.80 boylarında kahverengi gözlü bir adamdı.  "Antonio Horc . 53 yaşında . Kendisi bir iş adamı . Amerikan . Ve ülkesindeki bir çok üst mevkideki insanı tanıyor . Terör örgütlerine
maddi destek yapıyor paravan bir şirketten . Bu patlamadan sorumlu olan terör örgütüne daha yeni yüklü miktarda para desteği yapmış . " dedi . Son dediği kaşlarımın çatılmasına neden oldu . Yeni maddi destek yaptıysa böyle bir şey isteme olasılığı vardı . Parasının karşılığı olarak böyle bir şey istediğine emindim neredeyse .

     İbo diğer adamı anlatmadan " Yüklü miktarda para yatırdığı için onlardan böyle bir şey istemiş olabilir . " dediğimde Giray onaylayan bir mırıltı çıkardı .

     Özcan başkan bana bakarak " Muhtemelen dediğin gibi Aysima . Ama bu adamı şu an alamıyoruz . O yüzden önce diğer adamlarla başlayacağız . Bu adamın operasyonu istediği bilgisini alırsak adamıda gizlice alıp getireceğiz . Ama şimdilik bu adamla bir işimiz yok . İbrahim sen devam et . " dedi . Bu dediğini kafamla onayladım . Ülkesinde sayılan bir iş adamını öylece alamazdık . Belki ilerde alabilirdik .

Kurşunların DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin