10. Bölüm

3.2K 177 405
                                    

Medya : Duvarın Arkasında ( yeni kurgum )

Oy : 27
Yorum : 54

Kelime sayısı : 6641 ( Uzun ve eğlenceli bir bölüm oldu )

Hesabımı takip ederseniz çok sevinirim . Zaten artık bölümlerden alıntılar paylaşmayı düşünüyorum hesabımdan . Tabi sizde isterseniz ?

                       Paintball

Ellerim arkadayken son bir umut koluma bitişik kıyafetimin içinde olan çakıya ulaşmaya çalıştım . Parmaklarım soğuk metale değerken hızla parmağımın kesilmesini umursamadan tuttum ve ipi kestim . Hâla ipte dengede kalırken dışarıdan gelen silah sesleriyle gülümsedim tabi bu gülümseme yeniden gözüm aktarırken silindi ve hızla üstteki ipi kestim . Yere düşerken yine dengemi sağlayıp tek dizimin üstüne düşmüştüm .

     Dışardaki silah seslerinden dolayı afallamışlardı . İçerde olan 3 kişiden biri olan Şirvan a elimdeki çakıyı fırlattım . Hızla attığım çakı tam kalbine sağlandığında yavaşça arkaya düştü cansız bedeni . Dilimde olan adamın elindeki silahı kendime alıp kafasına sıktığımda sonuncusu yani Şirvan ın sağ koluna döndüm . Elimdeki silahı ona doğrulttuğumda hiç kımıldamadı yerinden .

     Dışardan gelen sesler azalırken hâla ona bakıyordum . Gözüne kitlenmiş gibi bakıyordum . Mavi gözleri beni kendine çekmişti . Daha dikkatli onu incelerken yavaşça elimdeki silah indi . Arkadan Asel in " Aysima vursana " diyen sitemli sesini duymuştum ama umrumda değildi şuan . Gözlerim dolarken onun da gülümsediğini hissettim . Yüzü tam gözükmüyordu . Sadece gözü gözüküyordu ama onu gözünden bile tanıyabilirdim .

     Dışardaki sesler iyice azaldığında hızla ona koşup sarıldım . O da kollarını bana sardığında kulağıma fısıldadı . " Gözümün önünde asılcaksın diye o kadar korktum ki güzelim . Bir de seni o ipe asan ben olunca ayrı bir ağırlık bindi üstüme . Şu 2 dakika da aklımdan bin tane şey geçti . Hep ikilemde kaldım ama neyi seçeceğim belliydi . Allahtan senin her zaman planın var . " diyip yerdeki Şirvanın göğsündeki hançere baktı . Gözlerime bakarak fısıltılı bir sesle " Bakıyorum da benim aldığım hançeri yanından ayırmıyorsun " dediğinde kıkırdadım .

     Gözlerimin dolmasını umursamadan " Asla . O ve ben bir bütünüz . " dediğimde yine bana sarıldı .

     Ayrıldığında " Seni görmek çok güzel Aysima. Ama mutluluktan dahi olsa ağlama " dediğinde gülümsemem arttı .

     Silah sesleri kesilip buraya doğru ayak sesleri geldiğinde saçımı öptü " Gitmem lazım  " diyip bana baktığında kafamı hafifle salladım . Bunu üstüne o da arkasını dönüp koşmaya başladı . Bir kaç saniye içinde gözden kaybolduğunda hâla aynı yere bakıyordum .

     Arkadan gelen sesleri fark ettiğimde onlara döndüm . Alperen ve Beyza hem rahatlamış hem de meraklı gözlerle bakarken merak ettikleri şeyin hatta akıllarında olan cümlenin direk ' O adam kim ? ' olduğuna yemin edebilirdim . Timde aynı şekilde bakıyordu . Ama Çağlar ın gözlerinde gördüğüm şüphe bu çocuğun asla akıllanmayacağını bana bizzat anlatmıştı . Ayaklarımın sızısıyla yerdeki Şirvan ın cesedinin üstünde özel işlemeler olan çakımı aldım . Duvarın dizine oturup ayaklarımı salarken daha fazla sızlamaya başladılar .

      Önümden Çağlar ın " Az önce bir teröristi mi serbest bıraktı ? Yoksa ben mi yanlış gördüm ? " dediğinde kaldım . Bu çocuk akıllanmıyordu . Asla ama asla akıllanmıyordu. İşin tuhaf yanı yaptığı şakaysa komik değil , şaka değilse çok komikti .

      Kafamı kaldırıp Çağlar a baktığımda Asel " Çağlar kabul edelim . Yanıldık . Hemde çok büyük yanıldık . O da büyük ihtimalle  tanıdığı istihbaharatçılardan biridir . " dediğinde kaşlarım şaşkınlıkla havaya kalktı .

Kurşunların DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin