Oy : 12
Yorum : 24Kelime sayısı : 2048 kelime
Yol geçen hanı
Ağlayacak kıvama gelmiştim . Hazır 1 hafta boşken Alperenin korumalığını yapıcaktım . Yanından ayrılmayacaktım . İtiraz edicektim ama albayın itiraz istemeyen bakışlarından korktuğum için götüm yememişti haliyle .
Şuan Alperenin arabasında eve gidiyorduk . Bilin bakalım onu korumak amaçlı aynı evde kalıcak şahıs kim . BEN . Hayat resmen bana götüyle gülüyor .
Koltukta boş boş oturup kendimi döndürürken nereden buraya düştüğümü düşünüyordum . Albay bana görev vereli 4 gün olmuştu . 3 gün sonra göreve dönüyordum ama şuanki sıkıntımı bu bile geçiremiyordu . Bordo bereli birine böyle görev mi verilir . Anlamıyorum niye ben . Ağlayasım vardı . Sandalyeyi yine döndürdüğümde kapı açıldı. Baktığımda Alperen içeri girmişti . Onu umursamayarak yine dönerken " Bitti mi ameliyatın ? " dedim . Bana mal mısın bakışları atarken " Yok daha ameliyattayım " dediğinde güldüm . " Heee o zaman sıkıntı yok . " diyip dönmeye devam ederken o da koltuğa oturdu . Kendi başını ovalamaya başlarken ben ona ne yapıyorsun bakışı atıyordum . Sonra 4 saattir ameliyatta olduğu aklıma geldi . Başı ağrımış olmalıydı . Hızla sandalyeyle birlikte onun arkasına giderek onun ellerini başından çektim . Bana anlamayan bakışlar atarken ben ellerimi başına koydum . Ovalamaya başladım . O da gözlerini kapatmış dinlenirken odaya bir hemşire daldı .
İkimizde sıçrarken hemşireye bakıyorduk . Hızlıca benim anlamadığım bir kaç terim söylerken tek anladığım bir hastada bir komplikasyon oluştuğuydu . Alperen hızla giderken bende arkasından gittim . Adamın 4 gündür peşinde dolaşıyordum . Kuyruk gibi . Albay sağ olsun . Alperen bir odaya girip bir şeyler yaparken arkadan izliyordum onu . Hasta normale döndüğünde hemşirelere bişey diyip odadan çıktı . Bende arkasından gidiyordum . Bana bakış atıp " Niye peşimde dolaşıyorsun ! " dedi sitemle . Sesindeki bıkmışlığı herkes fark edebilirdi . Yalandan gözlerimi doldurup " Sen benden mi bıktın . Aşk olsun Alperen . Alındım , gücendim , kırıldım ." dedim sesimi titreterek . Yüz ifademi düzletip ona boş boş bakarak " Çünkü zeki adam albaya beni koruman olarak istedin ve bu benim görevim . Bende çok memnun değilim " dedim . Göz devirip arkadından giderken sinirden kasılmaya başlamıştım . Telefonum çaldığında güldüm . Ağzıma sıçıcaktı günlerdir yorgunluktan telefonlarını açmıyordum . " Efendim aşkım " dediğimde Alperen bana gözlerini kısarak bir bakış atmıştı . " Aysima neden açmıyorsun telefonunu ? O telefon niye var ? Niye taşıyorsun yani ? Lan niye açmıyorsun ? Bir de günlerdir ? Delirtmek mi istiyorsun beni ? Salak mısın yani ? Doğru bende sorguluyorum hata bende . Senin salak olduğunu bilmem lazım . " diye durmadan konuşuyorduk . Beyza ağzıma sıçarken sadece dinliyordum . Susmayacağını anlayınca " Aşkım bir sakin ol nefes al ölüceksin . Ayrıca yeni görevden döndüm . Şuan Hakkari deyim . Ama bir kaç aya yine göreve gidebilirim . Emin değilim" dedim . Anlamamış bir şekilde " Hakkari mi diye sorduğunda " göz devirip " Aşk senin anlaman mı kıtlaştı bu bir yılda . Evet ! Hakkari dedim ya başka Hakkari mi var ? Ayrıca geçen İstanbul a gelincede söyledim yaa " dedim . Beyza sessizlik içinde kalırken " Doğru . Unutmuşum " diyip kapatınca olduğum yerde kaldım . Mal gibi kalırken ne olduğunu düşünüyordum .
Alperenle odasına girdiğimizde bana bakıp " Bugün burdayım . Nöbetim var . İstiyorsan sen eve git . " dediğinde ona göz devirdim . Gidemeyeceğimi bile bile git demesi sinirimi bozuyordu . Kaşlarını çatarak " Yapma Aysima öyle " dediğinde yine göz devirdim . İnat değil mi . Banane . Yapma demeyecekti . Uyarır bir tonda yeniden " Aysima " derken bilerek gözlerine bakıp yeniden göz devirdim . Bu adamla inatlaşırlen inanılmaz eğleniyordum . Sinirli bir şekilde " İyiki yapma diyorum Aysima . Gözlerin öyle kalıcak . Yapma ! " dediğin de yeniden gözlerimi devirdim . O bana sinirle bakarken olayın komikliğiyle kahkahalarla gülmeye başladım . Ona döndüğümde tek kaşı kalkık bir şekilde bana bakıyordu . Gülmemi zar zor durdurarak " O ne öyle çocuk kandırır gibi " dediğimde yine gülmeye başladım . O da ne dediğinin farkına varmış olacak ki o da gülmeye başladı .