30. Bölüm Sezon Finali

725 30 200
                                    


Oy : 20 oy
Yorum : 200 yorum

Kelime sayısı : 5837 kelime

OY VERİN VE YORUM YAPIN LÜTFEN


Seçim

     1 ay sonra...

Koltuğa oturmuş ayaklarımı da kalorifere dayamış şekilde dışarda yağan karı izliyordum . Bana yaklaşan ayak sesleriyle gülümsedim . Evde ben ve Yağız dışında kimse olmadığın için kim olduğunu tahmin etmek çok zor değildi . Zaten tahminim doğru olduğunu 1 dakika sonra burnuma gelen parfümünün kokusuyla kanıtlamıştı . Yanıma gelip oturduğunda ona döndüm . Elinde kütüphanedeki benim tarafımda olan serilerimden birinin ilk kitabı vardı . Bana uzatınca elime almıştım .

Ona yeniden döndüğümde elindeki kitabı kaldırıp iki yana salladı . " Kitap okuyalım " dediğinde gülümseyip kafamı salladım usulca . Sevgilimle kitap mı okumak? Vardı bir hayalimiz. Ama gerçek oluyor artık.

Kitabın ilk sayfasını açtığımda gülümsemem arttı . Ve direk konsantre olup okumaya başladım . Çatışmada bile sevdiğim bir kitap varsa konsantre olabilirdim .

Gözlerim hafif ağrımaya başladığında sayfa sayısına baktım . 237. sayfada olduğumu görünce şaşırmıştım . Kitabı okumaya dalıp yarısını bitirmiş olmalıydım . O sırada izlenme hissiyle dolduğumda direk başımı kaldırıp yanıma baktım .

Yağız ın beni büyük bir gülümseme ile izlemesine kaşlarımı çattım . Hani kitap okuyacaktık . Tam ağzımı açıp hesap soracakken " Cahilliğime kitap, ülkeme Atatürk gibisin güzelim . " dediğinde kaşlarım düzeldi . Gözlerim dolduğunda hızla koltuğundan kalkıp bana sarıldı .

Kafamı göğsüne yaslayıp " Güzelim niye ağlıyorsun ? " diye sorduğunda kafamı iki yana salladım . Ona ben bunu nasıl yapacaktım . Ne düşünecekti benimle ilgili . Ben gidince daha doğrusu ben o şekilde gidince benden nefret mi edecekti ?

Bu düşünceleri kafamdan atıp kalan 2 3 günümü güzel geçirmek için kendimi topladım . Gülümseyerek geri çekildiğimde göz kırparak " Eyvallah aslan parçası " dediğimde kahkaha atmıştı .

     Sonrada kaşlarımı çatarak " Hani birlikte kitap okuyacaktık . " dedim . Elimle açmadığı kitabı gösterek " Daha açmamışsın bile Yağız . " dedim .

Kafasını iki yana sallayarak " Kızım iki dakika şurada romantiklik yapıyoruz . Sen hemen havayı bozuyorsun . " dediğinde gülümsedim .

     Omuz silkerek " Bu ilişkinin odunu benim Yağız . " dedikten sonra gözlerimi büyütüp iki elimle kendimi gösterdim . " Ben romantik olamıyorum Yağız . Aklıma gelmiyor öyle romantik sözler . " dediğimde beni kendine çekip sarıldı . Bende ona kollarımı doladığımda bir süre sadece sarıldık. Onu çok özleyecektim .

     Geri çekilip ona baktığımda " Kızım benim de gelmiyordu . Biliyorsun önceki ilişkilerimi . Senle olunca birden ilham geliyor . " dediğinde sinirle ensesine vurdum . Tabi sert vurmuş olacağım ki kafası öne gittiği gibi acıyla inledi . Eliyle ensesini varken masum masum bana bakıyordu .

     Ona sert bir bakış atıp " Seni de önceki ilişkilerini de toprağa gömerim Yağız . Bana ne senin önceki ilişkilerinden . Delirtme beni . " dediğimde Yağız dudağını büzerek bana bakıyordu .

     Bu haline beni dayanamayarak alayla " Ya benimsin ya kara toprağın . " dedim . O da gülecek gibi olup kafasını eğerek gülüşünü gizledi .

     Sonra ona yaklaşıp elimi yanağına koydum . " Yağız biliyorsun gerçekte öyle bir şey yok . Yapmam yani . Benim önceliğim senin mutluluğun . İlerde benim dışımda birine aşık olursan hangi durumda olursan ol ilk bana söyle . Olur mu ? Beni seviyormuş gibi yaparak beni daha çok üzersin . Biliyorum sen üzüleceğim için söylemezsin ayrıca asla aldatmazsında . Ama söyle olur mu ? Öyle bir durumda üzülmem diyemem . Ama içim yanarken ne olursa olsun senin için mutlu olurum . " dediğinde beni tekrardan kendine çekip sarıldı .

Kurşunların DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin