19. Bölüm

1K 78 297
                                    



Oy sınırı : 23
Yorum sınırı : 100

Kelime sayısı : 5871 kelime

Bu bölümü yazarken alışkanlığımdan çok vazgeçemedim . Noktalama işaretlerini boşluk bırakarak koydum çoğu yerde . Ama yinede kitabımı sevdiği için beni uyaran ve doğrusunu söyleyen @AjanYazar sana çok teşekkürler . Bu bölümü sana ithaf ediyorum .

    Diğer bir ithaf Mars0709 sana gelsin. Sen muhtemelen bugün beni sıkıştırıp " Yarın sınavım var. Moral olsun banada. " demeseydin ben 2-3 sonra anca atardım. Belki de anca hafta sonu. Sınavında başarılar aşkım...

        Takas

     Beren bana bakarken Cihangir abi herkesi içeri sokuyordu . Beren e yaklaşıp " Beren tim benim MİT ten olduğumu bilmiyor . Ben onlarla alaya giderken sende karargaha git ve ne olduğuna bak . " dediğimde kafasını sallayarak eve girdi . Silahlarını alacaktı muhtemelen .

     Beren gittikten sonra hızla timin yanına gittim. Cihangir abiye bakarak " Abi napıyoruz ? " dediğimde Kaya ab " Alaya geçiyoruz. Aysima , Kayra siz benimle gelin . Diğerleri de Cihangir binbaşı ile gitsin . " dediğinde onaylayarak arabalara bindik .

     Alaya kadar sessizce gitmiştik . Arabadan inip alay binasına doğru ilerlerken beni birinin aramasıyla hepsi durup bana baktı . Telefonuma baktığımda Beren in aradığını görmemle time " Ben 5 dakikaya geliyorum abi . Siz gidin . " dedim .

     Onlar onaylayıp ilerlemeye başladıklarında hemen telefonu açıp kulağıma koydum . " Evet Beren ne oldu ? " dediğimde Beren in telaşlı sesi doldu kulağıma .

     " Aysima Özcan başkan yok . Telefonuna ulaşamıyoruz. " dediğinde şokla ağzım açıldı .

     Anlamamış bir şekilde " Ne ? Ne diyorsun Beren ? Özcan başkan ne zamandır kayıp ? Helikopterler ne içinmiş ? " dedim . Özcan başkanı o kadar kolay alacaklarına inanmıyordum .

     Beren telaşlı sesiyle " Helikopterler bazı yakın karargahlara saldırı olmuş . Onlara destek göndermişler . Ama bizimle yeniden iletişime geçeceklerini söylüyorlar . MİT ekibi olarak alaya gelicez . Özcan başkanı kurtarmak için Süleyman albay uğraşıyor zaten diye . Onlara destek olucaz . Daha doğrusu onlar bize destek olacak . Neyse Aysima hazırlan . Üstlerden izin al istiyorsan . Time söylemek için . Çünkü orada MİT ekibinin başı olarak bulunacaksın . " dediğinde alaya doğru ilerleyen adımlarım durdu .

     " Nasıl yani Beren ? Ekibin bir lideri olmadığını hatırlatmama gerek var mı ? " dediğimde arkadan Metin abinin sesi geldi .Bir kaç hışırtıdan sonra telefon el değiştirirken Metin abi " Aysima aramızdaki en eğitimli sensin . Ayrıca kötü bir durumda sakin kalıp olayı çözmende iyi . En iyi sen lider olursun . " dedi.

     İtiraz ermek için " Abi ..." dediğimde Metin abi " Aysima itiraz etme . Biz de yoldayız . 3 dakikaya oradayız . Kapıya gelip içeri al bizi . " diyip suratıma kapattı . Niye herkes suratıma kapatıyor benim?

     Hızlıca telefondan Süleyman albaya bununla ilgili bir mesaj yazdım . Bir kaç dakika cevabı bekledikten sonra Süleyman albay onaylamıştı .

     Kapıya ilerlemeye başladım . Kapıya geldiğimde siyah bir minibüsün yanındaki askeri gördüm . Hâla yerinde duran askere " Kapıyı aç haberim var " dedim. Asker kapıyı açarken arabaya doğru ilerledim.

     Arabanın yanındaki askere dert anlatmaya çalışan Giray ı gördüğümde güler gibi oldum. Askerin omzuna elimi atıp " Tanıdığım . İzinleri var . " dediğimde asker onaylayıp çekildi yoldan .

Kurşunların DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin