Medya : Davette giydikleri , saçı ve makyajı
Oy : 22
Yorum : 44Kelime sayısı : 2950 kelime
Ayrıca beni takip ederseniz çok mutlu olurum . Kitapla ilgili yeni bölüm alıntıları paylaşmayı düşünüyorum . Paylaşmasam bile bölüm hazır olup olmamasıyla ilgili bilgi veriyorum .
Hain
İnandırmaya çalışır bir sesle " Hadi ama size gördüm diyorum . Bir teröristin kaçmasına yardım etti . Ben kolundan vurmuştum teröristi . Teröristi yakalamak; yerine kimin vurduğuna baktı . Sonra teröriste dönüp bir şey dedi . Terörist ona bir şey fırlatınca kulaklığını açtı . Ayrıca operasyonlarımız o geldiğinden beri başarılı olamıyor farkettiyseniz " demişti Çağlar . Ben demiştim ama bunun sağı solu belli olmaz diye . Allahtan ben ve Beren , Süleyman albayla Özcan başkana bilgi vermiştik bu konu hakkında .
İşimi sağlama almak için telefonumu çıkarıp ses kaydını açtım . " O zaman oğlum bize söylemek yerine albaya söylemelisin biliyorsun dimi . Söyledin mi albaya ? " demişti Kenan yüzbaşı . Sesindeki katılık buradan bile anlaşılabilirdi .
Duyduğum sesle beni savunmasını beklerken duyduklarımla omuzlarım düştü . " Komutanım Süleyman albayın her fırsatta Aysima yı koruması ve ona en ufak toz kondurmamasından söylememiş olabilir mi ? Bence Süleyman albay da hain . " demişti Asel . Ondan böyle bir şey beklemezdim kesinlikle . Biri bile mi beni kabul etmemişti . Biri bile mi güvenmemişti . Biri bile mi savunmazdı .
Gitmek için hazırlanırken Mete nin kendinden emin ve sert sesiyle durdum . " Komutanım bence bu yaptığınız çok yanlış . Başkasının hatasını ona yüklüyorsunuz . Her operasyonda bizden daha çok sinirleniyor . Benim için ve sizin için kaç kere önümüze siper oldu . Kaç kere vurulmamızı engelleyip kendi vuruldu . Bana siper olmamış olsaydı ben yaşamıyordum şuan . Beni çoktan şehitliğe gömmüş olurdunuz . Ben şahsen onun hain olabileceğine ihtimal vermiyorum . Tugayda bir hain olduğu kesin ama bu kişi asla Aysima komutanım değil . " demişti . Sesindeki netlik ve benden en ufak bir şüphe duymaması beni mutlu ederken buruk bir tebessüm ettim .
Cetin abinin sesini duyduğumda tebessümüm gülümsemeye dönüşmüştü . "Bu kız istihbaharatçı . O bıraktığı kişi de bir istihbaharatçı olabilir . Neden düşünmeden davranıyorsunuz . Süleyman albayda yıllardır bu karargahın komutanı kendi kafanızdan insanları hain yapmayın " demişti Çetin abi .
Bunun üstüne Asel " Arada albaydan habersiz ortadan kaybolduğu oluyor 2-3 gün . Onu napıcaz abi . Albay bize soruyor Aysima nerede diye . " demişti .
MİT için çıktığım operasyonlar için gittiğim olmuştu . Ortadan hemen kaybolup 2-3 gün sonra yeniden gelmiştim . Özcan başkan normalde direk haber veriyordu ama operasyonları kontrol ettiği için geç haber verdiği olmuştu . Ondan bahsediyor olmalıydı .
Kırıldığımı hissederken daha fazla dinlemek istemediğime karar vermiştim . Telefondan ses kaydını kapatıp cebime koydum .
İçeri girmekle girmemek arasında kalmıştım . Allahtan beni bu dertten çok sevgili (!) albay postamız kurtarmıştı . " Aysima komutanım albay sizi çağrırıyor " diyerek . Bilerek yapmadıysa bütün sülalemi kainat siksin . Ona sinirli bakışlarımı atarken arkamda aralık olan kapı açılmıştı . Herkesin şüpheli olan bakışlarına maruz kaldığımı hissederken albay postasını elimi sallayarak gönderdim . Arkamı döndüğümde Asel , Kenan yüzbaşı ve Çağların alaylı sırıtışıyla karşı karşıya gelmiştim . Cihan abi şüpheyle bakıyordu . Meteyle Çetin abi ise biraz utanç vardı . Galiba konuştuklarını duyduğumu düşünüyorlardı . Haklılardı da .