34. Bölüm ( 2. Sezon 4. Bölüm )

429 30 101
                                    




Oy sınırı: 20 oy
Yorum sınırı: 100 yorum

Kelime sayısı: 2307 kelime

Ölüm Operasyonu

Giray gülerek " Hadi canım. " dedi. Sonra bana bakıp " Çok iyi bir şakaydı Aysima. Valla hiç beklemiyordum. Bugün şakacı gününüzdesiniz galiba. " dedi.

Ben veya Özcan Başkan'dan ses çıkmadığında bir an sustu Giray. Sonra kafasını sallayıp " Yok be. Değilsindir... " dedi. Sesi gittikçe düşüyordu. " Valla mı? " dedi en sonunda. Kafamı salladım.

Benden cevabı alması ile hızla yanıma ilerledi Giray. Kolunu omzuma atıp beni kendine çekip sarıldı. Suratım göğsündeyken nefes alamıyordum. O ise bunu umursamadan beni bir sağa bir sola sallıyordu. " En yakın arkadaşın, best friend forever'ın benim değil mi Aysima? " dedi. " Tabiki benim. Başka kim olacak. O Kayra denen herif olamaz ya. Yok değildir. Benim benim. Evet benim. " diye devam etti.

Giray beni sallarken ben ellerimi oynatarak yardım istiyordum. Yardım edin lan. Ölüyorum. Ay sesim de çıkmıyor. Yardım eden de yok ba...

Daha kendi içimde sözümü tamamlayamadan biri kolumdan tutup beni geri çekti. Gözlerimi kırpıştırdım. Özcan Başkan beni kolumdan tutmuştu. Demekki beni o kurtardı. Sertçe Giray'a bakıp " Lan ben bu kızı sen sarılırken boğarak öldür diye mi eğittim? " dedi.

Giray tam buna cevap verecekken bu sefer beni yanına Beren çekti. Giray'a bakıp " Onun en yakın arkadaşı da best friend forever'ı da benim. " dedi. Ay. Paylaşılamıyorum. Ne güzel bir his bu.

Giray Beren'e göz kırpıp " Olsun güzelim. Bende Aysima'nın best friend forever'ının eşi olurum. Yani en yakın arkadaşının kocası... " dedi. Bu dediği ile sırıttım. Uçuyordu bu çocuk.

Özcan Başkan boğazını temizlediğinde Giray hemen dikleşti. Ve geri çekildi. O sırada Nehir konuştu. " Abi sen ve Beren niye düzgün şaşırmadınız? " dedi.

Bu dediği ile Metin abiye döndüm. Ama onların cevap vermesine izin vermeden araya girdim. " Çünkü onlar daha önce biliyordu Nehir. " dedim.

Beliz abla tek kaşını kaldırarak baktığında daha açıklayıcı olmak istedim. " Yani ilk Gölge olduğumda 2 kişiye söyleme hakkı verildi bana. Onlardan biri Berendi zaten. Diğeri de bende kalsın şimdilik. Metin abiye ise ortak operasyonda söyledik. O görevde Gölgeye verilmişti. " dedim.

Bu dediğim ile Aydın " Gölgenin bir kadın olma ihtimali yüzde 7,19'du. Ama o ihtimal gerçekleşti. " dedi. Bu dediği ile tuhaf tuhaf bakmaya başladık. Eksiksiz hepimiz bakıyorduk.

İbo gözünü yavaşça Aydın'dan çevirip " O bu ara her şeyin ihtimalini söylüyor. Kendi haline bırakın dedi doktor. " dedi. Bu dediği ile güldüm.

Hakan abi, Sedat abi ve Gizem'in bir şey dememesi ile onlara döndüm. " Siz bir şey demeyecek misiniz? " diye sordum. Hakan abi yanıma gelip " Gölge olabilecek biri varsa bu sensin Aysima. O yüzden çok şaşırmadım. " diyip gülümsedi. Onun ise bende gülümsedim.

Sedat abi " Ben hâla tam olarak şoktan çıkamadım. " dediğinde kıkırdadım.

Bir an çığlık atarak üstüme atlayan Gizem ile neye uğradığımı şaşırdım. Gizem bana sarılırken " SEN BENİM İDOLÜMSÜN. HEP GÖLGE İLE TANIŞMAK İSTEMİŞİMDİR. OPERASYONLARIN BİRKAÇINI DUYDUM DA MÜKEMMEL EKSİKSİZ BİR OPERASYON. HER ŞANSI DEĞERLENDİRİP 2. 3. 4. HATTA 5'E KADAR EK PLAN YAPMAN YOK MU? " dedi. Heyecanı ile güldüm. Ama kulağıma bağırması ile yüzüm buruşmuştu.

Kurşunların DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin