Oy sınırı : 30
Yorum sınırı : 60Kelime sayısı : 10210 kelime
En uzun bölümüm oldu . Benden bir süre bölüm beklemeyin canlar dppdpdpdğdğdğxğğd.
Tuzaklama
Biz durunca arkadaki arabada durmuştu . Önde oturan Kayra ile göz göze geldiğimizde yutkunduk . Kulaklıklarımızı kapatmanın yapmak mantıklı olmadığını fark etmiştim . Asaf abi ve Kaya abi yanımıza geldiğinde camı açtım . Kaya abi kaşları çatık bir şekilde " Niye durdunuz ? Bir şey mi oldu ? " diye sordu .
Gülümsemeye çalışarak " Şey biz tuzaklamaya basmışız da . Galiba öldük . " dediğimde kaşlarını çattılar .
Kaya abi , Cihangir abiye bakarak " Komutanım ne yapalım ? " diye sordu .
Cihangir abi etrafı süzüp " Etrafı çevirip kontrolu sağlayın . Yeni koymuşlar . Pusu kurmuşlar belli . Çatışma çıkabilir . Bizim arabaya çok yaklaşmadan yerleşin . Bir şekilde Kayra yı indirmeliyiz . Bomba imhacımız o . " dediğinde onayladık .
Cihangir abiye bakarak " Abi Deniz abi ile Kayra nın kiloları yakın . Aynı anda Deniz abi binerken Kayra inse " dedim . Cihangir abi Kayra ya döndüğünde bende ona döndüm .
Kayra niye ona döndüğümüzü anlamış olacak ki " Abi o zaman patlama zamanını kısaltırız . Ben indikten yaklaşık 1 dakika sonra patlar. O sırada siz de inmeye çalışırsanız direk patlar . Çok tehlikeli . " dediğinde birbirimize baktık .
Kaya abi ve Asaf abi kulaklıklarını açıp gittiklerinde bizde açtık . Hepimiz gerilmiştik . Deniz abi öndeki tuzaklamaya bakıp incelerken yutkundum . Bu arabadan zarar görmeden çıkma ihtimalimiz yoktu . Karşı dağda gördüğüm hareketlilikle kaşlarım çatıldı . Kulaklığa doğru " Kaya bi karşı dağda hareketlilik var . " dediğimde herkes oraya dönmüştü . Birden üstümüze kurşunların yağmaya başlamasıyla koltuktuktan kalkıp yere çöktük .
Arabanın önündeki Deniz abi aklıma gelince endişeli bir sesle " Deniz abi . İyi misin ? " diye sordum .
Oy verin lütfen
Bir süre ses gelmemesiyle kaşlarımı çattığımda kafamı çıkarıp bakmak istedim . Timden birine bir şey olma olasılığı korkutmuştu. Kaya abi de bunu anlamış olacak ki kulaklıktan gelen sesini duydum . " Sakın kafanızı çıkartmayın . Özellikle sizi hedef alıyorlar . " demişti .
Gözlerimi yumup bir kaç derin nefes aldıktan sonra Cihangir abi ye dönüp " Abi alaydan destek istemeliyiz . Açıktayız . Hiçbir yere saklanamıyoruz . Kaya abiler desen hangi biriyle uğraşsın . Deniz abi mayına bakarken 2 kişi idare edemezler o kadar şerefsizi . " dediğimde kafasını sallayıp Kayra ve Ali de göz gezdirdi .
Cihangir abi kulaklığa " Asaf alaya haber verin . Destek isteyin . " dediğinde Asaf abi onaylamıştı .
Asaf abinin alayla iletişim kurarken biz masum köylüler gibi arabanın yerine oturmuştuk . Ali ve Cihangir abi bir şey olsa direk müdahale edebilecek şekilde oturmuşlardı . Ama ben bağdaş kurmuştum . Kayra ise olabildiği kadar bağcılar kekosu gibi oturuyordu . Onun bu haline kıkırdadığımda kafasının üstünden mermi geçti . Bu haline gözlerimi büyütüp onu ortaya doğru çektim . Çekmemle dengesi bozulmuş olacak ki Cihangir abinin üstüne düştü. Ali gözleri büyümüş bir şekilde Cihangir abinin tepkisi beklerken ben gülerek " Kaya abi bizim buradan hemen çıkmamız lazım . Yoksa Kayra Cihangir abinin ırzına geçecek . Cihangir abime göz koymuş köpke . " dediğimde gülüşmeler gelmişti .