Oy : 30
Yorum : 60Kelime sayısı : 6866 kelime
Lütfen beni takip edin . Alıntılar paylaşıyorum bölümler ile ilgili .
Yeniden Kılıç Timi
Bana seslenen Hamza ile arkamı döndüm . " Komutanım bir gelebilir misiniz ? Sizinle konuşmam gereken bir şey var da " dediğinde kafamı salladım .
Cihangir binbaşıya dönüp " Binbaşım izninizle " dediğimde kafasını salladı . " Git Aysima ama bizim time gelmenin şerefine biliyorsun ki gelenek . " diyip imalı bir bakış attı .
Sinsi bir gülümsemeyle " Bu akşam bize yemek ısmarlayacaksın . Buranın güzel mekanlarından birine götürürsün bizi dimi ? " diyip sırıttığında bilerek zoraki bir tebessüm yaparak ve sesimi titreterek " Yani bir aylık maaşını bize ver diyorsunuz . Doğru mu anladım ben abi ? " dedim .
Ali aç köpek olduğunu belli eden bir tavırla " Ayıp ediyorsunuz komutanım . Biz bir maaşlık mı yemek yiyoruz ? " diye sordu . Herkes ona yemiyor muyuz bakışı atarken o yüzündeki gülümsemeyi büyüterek büyük bir heyecanla " Biz iki maaşlık yemek yiyoruz " dediğinde ağlar gibi bir ses çıkardım . Bir de mükemmel bir şey yapıyormuş gibi övünüyordu . Diğerlerinden de gülme sesleri gelsede onları çok umursamamıştım .
Yüzümü asıp " Peki komutanım akşam 7 de hazır olun burada . Birlikte çıkıp gideriz " dediğimde hepsi sırıttılar . Ben korkuyormuşum gibi bir yüz sergileyip arkamı döndüğümde kıkırdadım . Hep böyleydiler . Onları cidden seviyordum . Zaten nasıl sevmeyebilirim ki . Onlar benim ailemdi .
2 yıl önce ...
Aşşağı yavaşça inerken bir yandan etrafıma bakıyordum. Kulaklıktan gelen Kaya abi " Gece önünde 2 kişi var yan yana değiller . Biri sağda diğeri onun 5 metre arkasında . " dediğinde kulaklığa dokunarak " Emredersiniz komutanım " dedim . Benim gölge olduğumu bilmiyorlardı ama bana gece diyorlardı .
İçerde olan bir sürü genci zehirleyen ve türkiyeyi satan adamı alacaktık . Timin yarısı ticareti önlemek için başka bir operasyondaydı .
Yavaşça iyice dibine girip boynunu kestim adamın . Yere sesli düşüp ilerdeki olaya uyanmaması için koltuk altlarından tutarak yavaşça yere yatırdım . Ses çıkarmamaya dikkat ederek 5 metre ilerdeki bana arkası dönük adama ilerledim . Aramızda 3 metre ye yakın varken birden arkasını dönmesiyle elimdeki çakıyı elimde çevirip ona fırlattım . Yerler çimen olduğu için çok ses çıkarmasada ses çıkmıştı.
Duyan var mı diye etrafı incelerken Kaya abi " Kimse yok . Gece gir ve al " dediğinde yeniden " Emredersiniz komutanım " dedim sessizce kulaklığa dokunarak .
İlerdeki evin camını yavaşça ittirdim . Açılmayınca bıçağımla köşesini vurarak kilit kısmını kırdım . İçeri doğru açıldığında kendimi yukarı çekerek içeri atladım . Kulaklığa dokunarak " Komutanım içeri girdim . Kayra bombalar hazır mı ? " dediğimde " Hazır komutanım " dedi .
Hazır olduğu için Kaya abi " O zaman sen yavaş yavaş yerleştir evin çevresine " dediğinde " Emredersiniz komutanım " dedi .
Kayra evin etrafına yerleştirirken bende adamı arıyordum . Kulaklıktan gelen Kaya abinin sesiyle ona dikkat kesildim . " Üst katta gördüm şerefsizi Aysima . " demişti .
Yavaşça üst kata çıkarken aynı anda dizlerimi hafif eğerek kendimle birlikte elimdeki susturucu takılı tabancayı döndürüyordum . Birden evin içinde gördüğüm adamla hızla dibimdeki kapısı açık odaya girip duvara yaslandım . Adım sesleri buraya doğru gelirken kulaklıktan gelen Kaya abinin sesiyle küfrettim . " Gece adam görüm açımdan çıktı . Ortada yok şuan . Senin bulman lazım . " demişti