Oy sınırı: 20
Yorum sınırı: 200Kelime sayısı: 4999 kelime
Ay arkadaşlar beni takip edebilir misiniz? Bence edersiniz di miğğğğğğğ ? Dpğdğdğdğdğğcğcşf
Ayrıca hesaptan yeniden alıntı paylaşmaya başladım.
Sezon finalinde de alıntı gelir o arada. Ne de olsa 3 ay. Az değil.
Ayrıca benim ilhamım bitti galiba.
Kayıp
1 gün sonra...
Karşımda timin söylenmelerini büyük bir keyifle dinliyordum. Deniz abi ve Ali gece yengemlerle uyuyamamıştı. Ve şu an bel ağrılarından yakınıyorlardı. Bunlar dağda taşta uyumuş adamlardı.
Söylenmelerine dayanamayıp " Siz nerelerde yattınız? Bu mu dokundu size? " dedim.
Bu dediğimle Ali bana bakıp " Seninle konuşmuyorum ispikçi seni. " dediğinde dudak büzdüm.
" Siz benim sevgilimi hırpalarken iyiydi. " dedim sitemle. Sonra ise " Hak ettiniz. " dedim.
Yağız'a yanaşıp göğsüne kafamı koyduğumda Kaya abinin sesini duydum. " Abim yapma işte ya. " diyerek yanımıza gelmişti.
Kendileri biraz önce Ahsen ile Ahsen'in abilerini eve yerleştiriyordu. Şu an işten kaytarıp gelmiş olmalıydı buraya. Biraz sonra Ahsen bağırırdı.
Kaya abi beni kenara çekip Yağız ile ortamıza oturdu. Beni göğsüne yaşlandığında güldüm. Ne kıskanç bir herif olmuştu bu? Eskiden de kıskançtı ama bu kadar değildi.
Kaya abinin göğsüne yaslıyken gelen Cihangir abi ile ona döndük hepimiz. Yüzünden okunan yorgunluk ile yanağımın içini ısırdım gülmemek için. Elif başkan adamı sabahın 5'in de uyandırmıştı. Neredeyse 13 saattir temizlik yapıyordu. Aralarda onar dakika dinlenmişti.
Arada timi çağırmış yardıma zorlamıştı emir konuta zinciriyle. Ama ona da Elif başkan el atmış yaptırmamak için tehditler savurmuştu.
Cihangir abi yanımıza gelip oturduktan sonra direk kafasını geriye atıp gözlerini kapatmıştı. Bu haline tim ile sessizce gülmeye başlamıştık.
Buraya kucağında Emine ile gelen Elif yengeme bakıp gülerek ayağa kalktım. " Elif başkan sen bir tanesin ya. Binbaşının pertini çıkartmışsın. Sen neymişsin. Parti kur oy verelim reis. " diyerek yükseldim. Bununla gülen Elif abla direk bana Emine'yi uzatmıştı.
" Seni istedi halası. Ay diyor. Başka bir şey demiyor. " dediğinde güldüm.
Eöine'yi hızla kucağıma alıp Kaya abi ile Yağız'ın ortasına oturdum. Tabi bu yüzden birkaç kötü bakışa maruz kalmıştım.
Emine'yi kucağımda sevmeye başladım. " Halam sen beni mi istiyorsun. Yerim lan seni. Sen ne tatlısın. Isırırım seni. Aysi de bakayım. " diyerek güldüm.
Emine ise ellerini yanaklarıma koyup " Ay haya. " demişti. Dili dönmeyen cimcimenin kafasının altına elimi koyup karnını öpüp ısırmaya başladım.
Emine ise " Ay haya.... Dur... " diyordu gülmelerinin arasından.
Emine Cihangir abiyi görmüş olacak ki " Baba kuytay beni. " diye bağırmıştı kollarını uzatarak.
Bu bağırışıyla Cihangir abi büyük bir gülümsemeyle ayağa kalkıp kızını kucağımdan kurtarmıştı. Emine'nin gitmesine dudak büktüm.