Oy : 20
Yorum : 200Kelime sayısı : 3539 kelime
SEZON FİNALİNE SON 1 BÖLÜM
Son Akşam Yemeği
Yengelerim ve yeğenlerim içeri girdiğinde direk beylere bakmıştı. Sonra ise ayağa kalkmaya çalıştıkları hallerini inceleyip onlara burun kıvırdılar. Yağız ile bana yöneldiler. Bana sarılıp geri çekildiklerinde Emine bana ellerini uzatmıştı onu kucağım almam için.
Emine'ye kocaman gülümseyip " Halacım. " dedim. Ben Emine'yi kucağıma alırken Yağız'da Aras'ı kucağına almıştı.
Ege ise biraz ileride alttan alttan bana bakıyordu. Bu haline gülüp " Gel bebeğim buraya. " diyerek tek kolumu açtım.
Bu hareketim ile Ege hızla bana koşup sarılmıştı. Bu Ege'nin sarılması ile birkaç saniye dengemi sağlayamayıp 2 adım geriledim.
Ben dengemi sağlarken belime dolanan ve beni kendine çeken kol ile gülümsedim. Yağız'dı.
Gözlerimi yengelerime çevirdiğimde keskin bakışlar ile time baktıklarını gördüm. Tim ise, Kayra ve Asaf abi hariç, yavaşça geri sedyelerine yatmışlardı.
Cihangir abi sahte olduğu belli olan bir gülümseme ile " Nereden sizin haberiniz oldu? " diye sordu.
Ne yani ben mesaj atmıştım. Bunların vücutlarındaki ezik ve morlukları umursamayacaklarını bildiğim için çağırmıştım. Bu yüzden hızlıca birlikte olan grubumuza yazmıştım. Zaten grup açma gibi mükemmel bir fikir benden ve Ahsen'den çıkmıştı. " Ben vermiş olabilirim yani. Telefonum otomatik attıysa... olabilir yani... " diyip omuz silktim. Yapacağı şeyler aklıma geldiği için sonlara doğru biraz duraksamıştım.
Cihangir abi bu dediğimle alayla gülüp " Attın mı? Atmadın mı? " diye sordu.
Dudağımı ısırarak gülümsedim. " Attım sanırım. " dedim.
Bu halime Cihangir abi yalancı bir gülümseyiş gönderip " İyi bo... yani iyi yaptın çiçeğim. " dedi. İyi bok yedin diyecekti galiba.
O sırada Elif abla tek kaşını kaldırarak " Bizi istemiyorsun galiba binbaşı? " dedi sorar bir sesle.
Binbaşı demesiyle güldüm. Cihangir abi gülmem ile hızla bana kafasını çevirip " Yağız ve Aysima cezalısınız. Alay'ın etrafında 10 tur. " dedi.
Yağız şaşkınlıkla " Ben ne yaptın komutanım? " diye sordu.
Bu sorusuyla Yağız'a dönüp " Ben cezalıyken izleyecek miydin sen? " dedim şaşkınlıkla.
Bu dediğimden sonra Yağız bana döndü. " Evet? Başka soru? " dedi sorar bir sesle.
Şaşkınlıkla ağzım açık kalırken Asaf abi alttan " Bak görüyor musun Aysima? Seni nasıl bırakıyor tek. Boşver sen bunu. Ayrıl bundan. " dedi.
Ama biz Asaf abiyi takmadan Cihangir abiye bakıyorduk. Ben ondan hâyır gelmeyeceğini anlayıp Elif ablaya döndüm medet umarak. Elif abla bana gülümseyerek göz kırpıp " 2 gün benim ile yatmayacaksın binbaşı. " dedi. Sonra aklına başka bir şey gelmiş olacak ki gülümsedi ve " Emine ile de yatmayacaksın. " diye ekledi.
Elif ablanın dediği ile gülümsedim. Ama gülümsemem kısa sürdü. Cihangir abinin " 20 oldu gençler tur sayınız. " demesiyle yüzüm yeniden düşmüştü.
Elif ablaya hızla dönmem ile Elif abla Cihangir abiye " 5 gün oldu binbaşı. Görevde olduğun zamanlar ve göreve gittiğin yarım koltukta uyuduğun zamanlar sayılmıyor. " dedi.