Oy sınırı: 20
Yorum sınırı: 150Kelime sayısı: 8809 kelime
Bu bölümü @AjanYazar 'a ithaf ediyorum.
Bilgi AkışıKoltukta yatıp olduğum yerde dönüyordum. Metin abi en son buna dayanamayıp " Yerinde dur artık Aysima. " demişti sitemle.
Bu sitemi ile öfleyip " Sıkıldım abi. " dedim.
Metin abi bana göz devirip " Görev gelir bir kaç güne. Ayrıca 3 gün sonra zaten kafes dövüşüm var. O zaman seni nasıl benimle sokacağımızı da düşünmeliyiz. " dedi.
" Çok kolay sevgilin olarak sokalım. Dövüşten bir gün önce barda karşılaşmışsınız. Eski sevgilin. O gece bir şey yaşayıp yeniden birlikte oluyorsunuz. " dedim. Tam ağzını açıp bir şey diyeceği zaman çalan telefonum ile yerimden kalktım. Yemek masasının üstünde olan telefonumun yanına gidip aramayı yanıtladım.
" Efendim başkanım. " dedim. Bu telefonda rahattık. Sanki hiç yokmuş gibiydi. Sinyal vermiyordu. Özcan başkanı arayabilir ya da sadece Özcan başkan arayabilirdi.
Özcan başkan " Senin bu zeki başkanın doğru tahmin etmiş. Kızımız Peri. Bize bir tehdit bulucaksın ve IBC'nin o olduğunun kanıtı. " dedi.
" Emredersiniz başkanım. " dediğimde Özcan başkan ciddileşip " Bundan sonra her zamankinden dikkatli olmalısınız. Devlete sızabilecek kadar iyi ve güçlü bir düşman. " dedi.
Sonra bir süre durup " İstihbaharatımız bir de yarın akşam 7'de bir toplantı olacağını söyledi. Adresi atmadı ama adresi alacağımız ve seni içeri nasıl sızdırabileceğimiz söyledi. Kadınımız Angelina KORAY. 36 yaşında bir kimyager. 1,76 boyunda, omzunda biten kızıl saçları ve kahverengi gözleri olan birisiy. Yuvarlak bir yüzü var. İyi bir makyaj yapmalısın. Makyaj konusunda uzman birini gönderdik. 4'te kadının evinde olacak. Sizinle orada buluşacak. Siz eve sızdıktan ve güvenliği aldıktan sonra girecek. Bütün bir deri makyajıyla seni o yapacak. Angelina'nın ailesi yok. Ölmüş. Angelina toplantılara hep garson olarak katılır ve iyi gelir elde eder. Neredeyse 1 yıllık kazancını tek bir toplantıda kazanıyor. Diğer bilgileri Angelina'dan alacaksın. Elinizde onu tehdit edecek kanıtlar yolladım. Onu ikna etmek zorundasın Gölge. Sana güveniyorum. " dedi. Ve yüzüme kapattı.
Özcan başkanı arayıp yüzüne bir daha yüzüme kapatma şerefsiz diye bağırma ve yüzüne kapatma fikri çık aklımdan.
Dosyaları hızla evdeki yazıcıyla döktürdüm. Ve metin abiye uzatıp " Yeni görev. Yarın 7'de. Buradan en geç 3 gibi çıkıp kadını almalıyız. " dediğimde onaylayıp dosyaları okumaya başladı.
6 saat sonra...
Şimdi ise ben hazırlanmış Metin abiyi bekliyordum. Üstümü simsiyah giyinmiştim. Silahımı gözükmeyecek şekilde belime takmıştım. Üstümede deri ceketimi giymiştim. Malum yazın bile Ankara'nın ayazı vardı.
Metin abinin gelmesiyle onu süzdüm. O da simsiyah giyinmişti. Silahını benim gibi beline gözükmeyecek şekilde koymuştu. Ayağa kalkarak cama ilerledim. Sokak lambasının bilerek bozuk olduğu taraftaki camdan atlayarak dışarı çıktık. Biraz yürüyüp ilerimizde kapalı otoparka girdik. Yüzümüz kapalıydı. Olabildiğince karanlık sokaklardan gelmiştik. Kapalı otoparktan yine yüzümüzü gizleyip çıktık. Ama gizlerken gayet doğal gözüküyorduk. Ben kafamı eğmiş telefona bakarken, Metin abi sanki koltuğun altından bir şey alırmış gibi eğilmişti. Bende sanki direksiyonu tutar gibi sol kolumla direksiyona uzanmıştım.