21. Bölüm

1.1K 66 429
                                    




Oy sınırı: 23
Yorum sınırı: 150

Kelime sayısı: 7537 kelime

Yeni bölüm atalı 6 gün oldu ama ben yine buradayım. Biri beni durdurmalı. Ğşdidşdşrşpdğwşdlfllfşf. HELP ME

Bu bölümü 9 Haziran'da doğum günü olan Duvardaki_adalet01 'e ve 17 Haziran'da doğum günü olan nehirbulbul88 'e ithaf ediyorum. İyiki girdiniz hayatıma. Geçmiş doğum günün ve gelecek doğum günün kutlu olsun.

Duvardaki_adalet01 sen biraz bir alana bir bedava gibi girdin ama iyiki girdin lan.

nehirbulbul88 sen zaten yanında süprizle girdin ama iyiki girdin bebeğim.


     Baskın

     Alaya geldiğimizde Kaya abi hızla arabayı park etti. İkimizde hızla içeri girip odalarımıza dağıldık. Odama girdiğimde içerde Asel yoktu. Hızlıca üniformalarımı giyip odadan çıktım. Koridorda gördüğüm bir Can'a " Süleyman albay nerede Can? " dediğimde hızla tekmil verdi.

Sonra gülümseyerek " Harekat odasında Kılıç timi ile komutanım. " dediğinde gülümseyerek " Teşekkürler. " dedim.

Hızla adımlarla harekat odasına gittiğimde arkamdan gelen adım sesi ile oraya döndüm. Kaya abi buraya doğru geliyordu. Kapıyı çalıp açmadan önce onunda yanıma gelip hazır olmasını bekledim.

Kaya abi yanıma geldiğinde kapıyı çaldım. İçerden gelen " Gel! " sesi ile kapıyı açtım. Kaya abinin girmesini beklediğimde elini öne doğru uzatarak bana yol verdi.

Bu kibarlığına gülümseyerek hızla içeri girip tekmil verdim. Aynı şekilde arkamdan giren Kaya abide girip tekmil vermişti. Süleyman albay oturmamıza izin vermeden " Yıldız timi pusuya düştü. Diğer 2 timden birinin tayini çıktı. Diğeri görevde. Bu yüzden gidip kurtaracaksınız. Cihangir'e gerekli bilgiyi verdim. 15 dakikanız var. 15 dakika içinde helikopter pistinde olacaksınız. " dedi.

Hepimiz hızla çıkıp hazırlanmaya başladık. 13 dakika içinde hazırlanıp silahlarımızı tekrardan kontrol ederek helikopter pistine gitmiştik.

     Helikopter pistinde albayın izni ile helikoptere binmiştik. Yıldız timinin mühimmatı az olduğu için koştur koştur hareket ediyorduk.

Helikoptere bindiğimizde yerlerimize geçmiştik. Saçım at kuyruğuydu. Önemli bir durumda yüzüme gelme şansı olmasın diye balistik kaskımı çıkardım ve kucağıma koydum. Saçımı açıp örmeyi denedim. Ama becerememiştim. Çocukluğumdan beri kendi saçımı asla öremiyordum. Saçımı bir daha bozup örmeyi deneyecekken elimi tutan el ile yanıma döndüm.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kurşunların DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin