Oy sınırı: 27
Yorum sınırı: 200Bildiğiniz gibi başka bir hesaptan kitap yazmaya devam ediyorum. Yazım dilimi beğeniyorsanız oradaki kitaplara da bakıp yorum yapmanızı düşüncelerinizi belirtmenizi çok isterim. Hesap bu sokakdusu
Onun dışında...
Seviliyorsunuz...
Bilginiz olsun...
Yazar'dan...
Genç kadın karşısındaki kişilerin gülüşlerini dinlerken oldukca sıkılmıştı. Öyle ki uykusu bile gelmişti. Ama tabi uykusunun gelmesinin sebebi ilaçlarda olabilirdi.
" Tepkilerini merak ediyorum. "
" Kesinlikle bir de kamera koymalıydık çantaya. "
Genç kadın karşısındaki adamın kim olduğunu bilmiyordu. Çünkü kaldığı her gün eve yeni biri geliyor tanıdığı kişiler gidiyordu. Kimin ne olduğunu karıştırmaya başlayacaktı bu biraz daha devam ederse. İlaçlar yüzünden uyuşan beyni ayak uyduramıyordu.
Ama buna rağmen konuşulan konuya dikkat kesilerek bu lafı havada yakaladı. Yüzünü aynı şekilde ifadesiz tutarak onları dinlemeye başlamıştı.
" Kesinlikle. Onlara verdiğimiz oyuncaklar ile oynamaya devam edebilirler. "
Dudak büzdü genç kadın. Başkanının buna tepkisini az çok biliyordu. Ama görmek isterdi. Bunun yanı sıra o tepkiyi görecek olduğu zaman o operasyonda onunda olacağı gerçeği oldukça can sıkıcıydı. Başarısız olacağı bir operasyondu.
" Bundan sonra ne yapmalıyız sence? " diye sordu diğer adam hevecanla.
" Pusu. Askeri birliğe pusu kuralım. Patlayıcılar döşeyelim geçtikleri yollara. " dedi rahatça.
Bununla kadın doğruldu istemsizce. Kaşları çatılmış yüzündeki ifadesizliği koruyamamıştı. Dişlerini sıktı Aysima. O an kalbi korkuyla atmıştı. Zar zor geriye yaslandı hiçbir şey olmamış gibi.
Gözlerini camdan dışarıya çevirirken zihninde bir sürü plan yapıyordu. Hangisini seçeceğini bilmivordu. Bir sürü planın bir sürü sonucu vardı. Ve her sonucun ulaşabileceği bir felaket.
Gözlerini ellerine indirdi. Parmakları ile oynadı. Açılan kapı ile bakışları oraya döndü yavaşça. İçeri giren adamda gezindi bakışları. Adam içeri girer girmez kadina ilerleyip kıyafetinden tuttu.
" Gel benimle. "
" O elini çekersen geleceğim. Yoksa önce elini çekip kırmam gerekir. " dedi sertçe.
Adam ona alayla baktı. " Kalk! " diye tekrarladı. Aysima öfkeyle adamın kolunu tutarken duyduğu sesle durdu.
" Hop! Sakin ol ateşli fıstık! " Aysima'nın başında bekleyen adamın omzuna koydu elini. " Çek elini sende. Aysima kendi gelir. "
Adam elini çekerken ayaklandı Aysima. Önündeki adamı takip ederken gözleri etrafta geziyordu. Ormana doğru ilerliyorlardı.
" Niye buradayız? " diye sordu Aysima. " Ne yapacağız? "
" Seni gönderiyoruz tatlım. Görevin var. Alacağın para TC'nin vereceği paranın 10 katı. Ve dolar cinsinden. " dedi keyifle.
Yüzü buruştu Aysima'nin. Karanlıkta belli olmuyordu mimikleri, Parmaklarını çıtlattı. Ağrıyan eklemlerini oynattı. " Ne istiyorsunuz? " diye sordu.