37. Bölüm ( 2. Sezon 7. Bölüm )

512 31 49
                                    





Oy sınırı: 20
Yorum sınırı: 100

Kelime sayısı: 5519 kelime

Arkadaşlar bu bölümde adı geçen Asel ve tayfası reveduciel- adlı arkadaşımın " Savaşanlar ve Saklananlar " adlı kitabının karakterleridir. Onu da okumanızı tavsiye ederim.

   Yağız

Yazar'ın ağzından;

     Asel Yağız'ın kolunun altına girerek aşağıya indiğinde Çağatay ve Bartu gelmiş salonda oturuyordu. Buğra Asel'i görünce hızla ayağa kalktı. Yağız'a ardından Asel'e baktı. Asel gülümsedi ona. "У меня все хорошо. ( iyiyim. )  "

"Будь в порядке, ты мне нужен. ( iyi ol, sana ihtiyacım var. ) "

    Yağız göz devirip " только я знаю русский ( yalnız ben Rusça biliyorum. ) " dedi yağız. Sonra omuz silkip " так что вы знаете.  Позвольте мне сказать вам, остальное зависит от вас. ( bilginiz olsun yani. ben söylemiş olayım da gerisi size kalmış ) " dedi koltuğa otururken.

     Asel güldü ve Buğra'nın yanına otururken gelenlere baktı. "Hoş geldiniz."

Bartu başını salladı. "Hoş bulduk." Ona baktı. "Nasılsın?"

"İyiyim. Sen?" dedi Asel.

"İyiyim." diye yanıtladı onu Bartu.

   Yapız ikisine bakarken dudak büktü. " Soğuk oldu burası ya. " diyip güldükten sonra durdu. " Lan en son fırında çıkartılacak yemek ve son atılacak yemekler vardı dışarda. Çıkarttınız mı? " dedi ayaklanırken.

     Onun bu hamlesiyle poyraz atağa kalkıp " Çıkarttım yemekleri ve son postayı attım. Sen soğumasın diye mikrodalgaya koyduğun için bende çıkarttıklarını oraya koydum. " dedi.

    Bu denilen ile rahat bir nefes verip " He iyi o zaman. Sizi bilmem ama ben yemekleri yemeye gidiyorum. " dedi ve mutfağa ilerledi yağız.

    Poyraz hevesle yerinde doğrulup " Bende ona yardım etmeye gidiyorum. O kadar yemeği tek bitiremez sonuçta. " diyerek Yağız'ın peşine takıldı.

    Buğra arkadaşlarına baktı ve gülümsedi. "Hadi siz de geçin mutfağa."

     Bartu ve Çağatay ayağa kalkarken Buğra Asel'in gözlerini sildi. "İyi misin güzelim?"

     "İyiyim, endişelenme. Ağlaştık azıcık."

      Buğra gülümseyip onun alnını öptü. "Hadi gidelim."

      Asel Buğra ile beraber içeri geçip sofraya oturdu. Yağız ve Poyraz çoktan sofrayı hazırlayıp yemeye başlamışlardı.

    Sofrada sıkıcı bir sessizlik vardı. Çağatay ofladı. "Ağzınızdan da bal damlıyor."

     Poyraz dolu ağzıyla Çağatay'a bakıp ağzındakini yutarak " Bu mükemmel yemeklere saygısızlık mı yapalım konuşarak? " diye sordu.

    Yapız ise onun bu haline güldü. " Her gün giyemeyecek olman ne üzücü Poyrazcım. Ben sadece Habur işlerimde değil diğer yemeklerde de çok iyiydim. " dedi.

    Yağız'ın bunu demesiyle Poyraz hevesle ortaya atladı. " Senin para içinde yazmanı sağlarım. Lütfen aşçım ol. Lütfen Yağız. " dedi gözlerini açarak.

     Asel güldü. "Ellerine sağlık, kuzen."

Buğra fazla bir şey yemeden kalktı sofradan. "Size afiyet olsun, ben kaçtım."

Kurşunların DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin