40. Bölüm ( 2. Sezon 10. Bölüm )

433 25 35
                                    



Oy sınırı: 25
Yorum sınırı: 100

Kelime sayısı: 2114 kelime



Boş boş otururken aklıma gelen operasyon ile gülümsedim.

5 ay 3 hafta önce...

Karşımızda mekanın fotoğrafları beliriyordu. İnsan satışı yapılıyordu bu mekanda. Sınır ötesine satış yapılıyordu kadın, erkek, çocuk, genç, yaşlı demeden. İçeri girmenin yolunu bulmuştuk. Yol çok pis bir yoldu. Mekanda direk dansçılar popülerdi. Ve 2 dansçı aranıyordu. Dansçı ayağına girecektik. 2 dansçı, 1 onların patronu, 1 patronun koruması, 4 müşteri.

Karşımdaki istihbaratı dinlemeye devam ettim. Çelik bize bakıp " Ama asıl olay direk dansçılar. Kabul etmeleri için profesyonel olmaları lazım ve ilgi çekmeleri lazım. Yani beyler iyi hazırlanmalısınız. " dedi.

Gözlerim büyüdü. Beyler mi? Cihangir abi anlamamış bir şekilde " Beyler? " dedi.

Süleyman albay keyifli bir sırıtma ile " Bu arkadaşların fantezisi farklı. Erkek direk dansçısı seviyor ve istiyorlar. " dedi. Sonra gülüp " Aranızda karar verin tim. 1 haftanız var. Profesyonel direk dansçısı olmak için bir haftanız var. " dedi.

Timden çıt çıkmazken kahkaha attım. Bütün herkesin bakışı bana döndü. Çelik'in bakışı zaten üstümdeydi. Yağız bu yüzden parçalayacaktı onu en sonunda ama neyse. Albaya bakıp gülmemi durdurdum. " Kusura bakmayın albayım. Bir an tutamadım kendimi. Bu arada bence en iyi seçenekler Yağız yüzbaşı ve Kaya yüzbaşı. " dedim.

Kaya abinin ve Yağız'ın bakışları şokla bana dönerken konuşmaya devam ettim. " Tip olarak en iyileri timin. Ayrıca bence bunu yapmak için iyi bir bedenleri var. İnsanların dikkatini çekeceklerine eminim. Alıcıları çok olur. " dedim.

Kaya abi ve Yağız itiraz edeceği zaman Süleyman " Mantıklı. 2'niz dansçısınız. Aysima patronlarısın. Asaf Aysima'nın koruması olacaksın. Diğerleri ise müşteri olarak bilet alacağız size. En önemli göre Yağız ve Kaya size düşüyor. Arkada giden insanlara karışmalı ve bize yer bildirmelisiniz. " dedi.

Süleyman albay dışarı çıkarken Çelik bize bakıp " Size çalışmanız için yer hazırlandı. Adres bu kağıtta. Anahtar da bu. " diyerek elindeki anahtarı ve kağıdı bıraktı.

Şu anda İstanbuldaydık. Buradan, Edirne sınırından doğru Yunanistan adam satıyorlardı. Çelik'de odadan çıktığında Yağız ve Kaya abi hızla ayağa kalktı. Bunla hızla bende ayağa kalkıp masanın öbür tarafına geçtim. " Abi kıymayın bana. " dediğimde Kaya abi sinirle Yağız'a bakıp " Sen o taraftan ben bu taraftan. " dedi.

İki tarafımdan gelirlerken hızla sandalyeye basıp masaya çıktım ve hızla Cihangir abinin arkasına geçtim. Ona sarılırken " Abi seni mi seçseydi albay. " diyerek tarafıma çekmeye çalıştım. Cihangir abiye de mantıklı gelmiş olacakki bana sarılıp " Oturun ve direk dansı videolarını izleyin. Çalışmanız lazım. " dedi. Bununla ağzımı kapatarak çocuk gibi kıkırdadım. İkili bana kötü kötü bakarken tim gülüşüyordu.

Kayra gülüp " Abi yapmayın böyle. Kız sizi yakışıklı bulduğu için. İnsanların dikkatini çekeceğinize inandığı için yaptı. " dedi gülerek.

" Aynen. Kesinlikle o yüzden. " dedim hızla başımı sallayarak.

Kaya abi bana bakıp " Lan ben nasıl açıklayacağım bunu Ahsen'e. " dedi sinirle.

Bu dediği ile gülümseyip Yağız'a döndüm. " Bak aşkım senin açıklamana gerek yok. " dedim. Yağız hızla üstüme atıldığında Cihangir abinin kolları arasından çıkıp önüme sandalyeyi çektim.

Kurşunların DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin