Bütün kadınların dünya kadınlar günümüz kutlu olsunnn ...Oy : 32
Yorum : 64Kelime sayısı : 2380 kelime
Beni takip ederseniz çok sevinirim . Bölümlerin alıntılarını paylaşıyorum hesabımda .
Önceki bölüme gidip oy vermeyi unutmayın bu bölümün sınırına o da dahil .
B planı
Dün yaptığımız planı devreye sokmak için tam zamanıydı .
Dün gece , saat 03.49 ...
Giray ın dizinde yatarken o da benim başımı ovalıyordu . Aklıma gelen ile hemen ayağa kalktım . Giray ın bana olan tuhaf bakışlarını umursamadan " Giray aklıma çok önemli bir şey geldi . Kaçış yolu için . Koş git erkekleri uyandır . Bende kızları uyandıracağım . " diyip hızla kızların odasına gittim .
İlk olarak Ezgi nin odasına dalmıştım . Daldığım gibi de sıçrayıp bana bakmıştı . Yeni uyandığı hatta tam uyanamadığı için boğuk bir sesle " Aysima . Ne oldu ? Ev mi bombalanıyor ? " dediğinde küçük bir kahkaha attım . O da gülerken kendini yatağa geri atıp gözlerini kapatmıştı .
Tabi ben bunu gördüğüm gibi kolumdan çekip yataktan kaldırmıştım . " Aklıma planla ilgili bir şey geldi . Çabuk salona gel . " dediğimde kafasını sallayıp kıyafet dolabına gitmişti kıyafetlerini giyinmek için .
Bende hızlıca bu odadan çıkıp Beliz ablanın odasına girdim . O da hızlıca ayağa kalkıp kapıya bakmıştı . Onun direk ayıldığını anladığım için çok uğraşmadan " Planla işgili bir şey geldi aklıma . Salona gel . Herkesi oraya topluyoruz Beliz abla . " dediğimde kafasını sallamıştı . Bende ondan onay alır almaz çıkmıştım.
Tam karşısındaki Gizem in odasına girdiğimde hâla uyuduğunu gördüm . Yanına gidip hafif dürttüğümde hâla uyanmamıştı . Bu sefer daha fazla sarsıp " Gizem . Kalk bir dakika Gizem " diye seslenmeye başlamıştım ama tık yoktu kızda . En osn çare olarak komodinin üstünde içi su dolu bardağı görünce sinsice sırıttım. Aldığım gibi yüzüne dökünce sıçramıştı .
Hatta " Ne oluyor ? " diye çığırmıştı . Ona tatlı tatlı bakmaya başladığımda o da bana öldürecek gibi bakmaya başladı .
Can güvenliğim için uzatmadan " Gizem planla ilgili bir şey geldi aklıma . Herkes salona geliyor . Hadi sende gel . " dediğimde onaylamıştı .
Aşağı indiğimde Gizem dışında herkes buradaydı . Herkes üstlerini değiştirmişti . Tabi ben ve Giray dışında . Biz onları uyandırdığımız için üstlerimizi değiştirememiştik. Bir kaç dakika içinde Gizem de gelince ben konuşmak için hepsinin tam karşısındaki olan koltuğa oturmuştum .
Derin bir nefes alıp sakinlikle " Bizim kaçış olarak tek planımız Sedat abinin bizi minibüsle alması . Bu çok riskli bir plandı . Onun yerine aklıma şey geldi . Yakalanırsak etraftaki yakın ve güvenilir bazı yerlere yani otel , apartman veya lavabo benzeri yerlere kıyafet ve makyaj malzemesi saklamak . Makyaj malzemeleriyle kendimizi en kısa sürede en iyi şekilde değiştiririz . " dediğimde diğerlerinden onaylayan sesler çıkmıştı .
Bir kaç çift kıyafet ve makyaj malzemeleri ayarladığımızda Metin abi ve Beliz abla belirlediğimiz apartmanlara , otele ve lavaboya saklamaya gitmişlerdi eşyaları .
Geldiklerinde Beliz abla hepimize bakarken " Apartmanda merdiven boşluğu vardı . Bizde oraya sakladık . " dediğinde onayladım .
Metin abi " Otele sizin için bir kayıt yaptırdık . 389. oda . O odaya kıyafetlerinizi koyduk . Lavabolarda da kapının üstünde bir dolap var . Dolabın üstüne koyduk . " dediğinde gülümseyerek " Teşekkürler Metin abi ve Beliz abla . " dedim .