Oy sınırı : 35
Yorum sınırı : 70Kelime sayısı : 4055 kelime
Arkadaşlar oy vermek bu kadar zor olmasa gerek . Lütfen değerli parmaklarınızı kaldırıp yıldıza basın .
Toplantı odası
Hepimiz koltuklara oturmuş bir şekilde Özcan başkanın aramasını bekliyorduk . Bilgisayarın ekranına düşen aramayla herkes arkama ve yanıma gelip yerleşti . Bende zaman kaybetmeden aramayı yanıtladığımda karşımda gördüğüm Özcan başkan ile hepimiz yerimizde iyice dikleştik .
Özcan başkan bizde göz gezdirerek " Evet . Plan buldunuz mu bakayım ? Anlatın planı . " dediğinde ben de arkamı dönüp onlara baktım .
Giray ile göz göze geldiğimde gözlerime izin ister gibi baktığında kaşlarımı çattım . Ben bu ekibin bir üyesiydim . Lideri değil . Giray da neye kaç çattığımı anlamış olacak ki göz devirerek Özcan başkana döndü . " Başkanım biz Aysima ile dışarda arabada bekleyip operasyonu aşamalarla takip edip yönetelim . Adamlarla daha önce temasa geçtik . Yakalanırsak ya da şüphelenirlerse kötü olur bizim için . " dediğinde kafamla yavaşça onayladım .
Ondan sonra Gizem ortaya atlayıp " Ezgi , ben ve Beliz abla da çok gözlerine batmayalım . Bizden de şüphelenebilirler . Otel personeli gibi davranalım . " dediğinde yine kafamı salladım .
Gerisini de ben devralıp elimin altındaki otelin krokisinde elimin altına alarak " Başkanım biz gelince dışardan arabayla izlerken haber veririz adamların geldiğini . " dediğimde aynanda elimdeki krokideki otelin önündeki park yerlerinden birini gösterdim .
" Ezgi resepsiyonist olsun ve adamlar içeri girince haber versin . " derken girişin hemen ilerisindeki resepsiyonu gösterdim .
" Toplantı odasına giderken restaurant kısmındaki Metin abi ve Beliz abla yemek yesinler . Mümkünse Beliz abla yüzü gözükmeyecek şekilde otursun . Ne kadar az görülürlerse o kadar iyi. " derken de resepsiyonun sol koridorun sonundaki restaurantı gösterdim .
Toplantı odasına göstererek " Gizem sen de maid olacaksın . Toplantı salonunu hazırlayacaksın . 2 yere ses kayıt cihazı yerleştir . Sedat abi sen de garson olursun . Onlarla ilgililenirsin . Arabanın altına da yerleştirirsin . Adamlar toplantı odasındaki nereye oturacaklarını bilmiyoruz . O yüzden masanın altına ve koltukların etrafında bir yere yapıştırırsın sen de Gizem . " dediğimde hepsinde göz gezdirdim . İlk başta olan sorarcasına olan konuşmam emrivaki bir konuşmaya dönmüştü sonlara doğru .
Yüzümü elimle sıvazlayıp boğuk sesimle " Ben yine emrivaki konuştum dimi " dediğimde herkes gülümsedi .
Beliz abla anlayışlı bir sesle " Biz seni anlıyoruz Aysima . Sıkıntı yapma . Ayrıca liderimiz gibisin . Resmî bir şekilde lider yok ekipte ama istihbaharatçı olmak dışında ayrıca özel kuvvet askeri olduğun için bizden daha bilgilisin . " dediğinde tam itiraz edecekken Giray elini ağzıma kapatarak beni susturdu .
Metin abinin sesiyle ona döndüm . " Anlıyoruz seni Aysima . Ayrıca şu kısacık zamanda bile liderlik özelliğini hissettin . Olaylar ne kadar kötü olursa olsun sakin kalarak olayları atlatmamızı sağlıyorsun . Tamam biz de panik olmayız öyle bir durumda ama senin kadar sakin de olamayız . " dediğinde kafamı salladım .
Kafamı elini artık ağzımdan çekmesi için Giray a çevirdiğimde yüzünde sinsi sırıtmasıyla tek kaşım kalktı havaya . Arkadan Ezgi nin " Hah bir Giray ın inadı ve şeytanlığı tutmadığı kalmıştı . Artık sik " dedikten sonra ne demek üzere olduğunu fark etmiş olacakki hızla toparlamak amacıyla " Yani eheheheheh şey sevsen bırakmaz dicektim . " dikişiyle alayla ona baktım elimle izle ve gör anlamında ikimizi işaret etiğimde kendinden emin bir şekilde Giray ın elini çekmeyeceğinden emin bir gülümseme bahşetti bana .