Oy sınırı: 20
Yorum sınırı: 100Kelime sayısı: 4572 kelime
Arkadaşlar bu bölümde adı geçen Asel ve tayfası reveduciel- adlı arkadaşımın " Savaşanlar ve Saklananlar " adlı kitabının karakterleridir. Onu da okumanızı tavsiye ederim.
YağızYazar'ın ağzından;
Asel dört günün ardından hastaneden çıktığında Yağız ile Buğra'nın evine geçmişlerdi.
Asel yorgunlukla başını Buğra'nın göğsüne yaslarken Buğra tek kolunu ona sardı. "İyi misin?"
"İyiyim," dedi Asel. "Sağ ol..."
Yağız onlara göz devirip " Bende buradayım Buğracım. Sağ ol bu arada bende iyiyim. Öyle bu Rus güzelinin etrafında dönüyorum. Başka yaptığım bir şey yok. Sen nasılsın ne yapıyorsun? " dedi alayla.
Buğra gözlerini kıstı. "İyiyim, Yağızcığım."
Asel iç çekti. "Yağız, uğraşma Buğra ile."
Yağız şaşırmış gibi yapıp gözlerini büyüttü. " Ben mi uğraşıyorum? Buğra bebeğim. Ben seninle uğraşıyorum muyum? " diye sordu. Kafasını yana yatırmış Şirince sırıtıyordu. Ama daha çok sıkıyorsa evet de de gece kelleni alayım der gibiydi.
Buğra göz devirdi ve çalan kapıyla iç çekti. "Esra, kapı!"
Asel kaşlarını çattı. "Kim geldi?"
"Poyraz Bey geldiler efendim."
Poyraz içeri girerken " Helöööö. Ben geldim. Hoşgeldim. İyiki geldim. Siz sıkılıyorsunuzdur şimdi bensiz. " dedi.
Yağız içeri giren adı poyraz olan adama bakıp " Kim bu si... ehe yani kim bu arkadaş? " dedi Asel'e bakıp.
Asel güldü. Buğra'nın göğsünden kalkıp Poyraz'a sarıldı. "Hoş geldin."
Yağız ellerini iki yana açıp " Bir soru sordum. Cevabımı almazsam kendim ile birlikte yakarım ulan buraya. " dedi. Sonra gözlerini diğerlerine dikip " Ve emin olun sizin de evde olduğunuzdan emin olurum. " dedi.
Onun bu dediğine Asel'e sarılmakta olan Poyraz " Kim bu şakacı arkadaş? " diye cevap verdi.
"Poyraz, kuzenim Yağız. Yağız arkadaşım Poyraz. Kendisi nikah şahidimdi."
Yağız tek kaşını kaldırıp ayağa kalkarak " Bu iki slaak niye ayrı poyraz kardeş? Ben anlamıyorum bunları ya? " dedi.
Poyraz ona bakıp " Şiddetli geçimsizlik. " dedi. Sonra gülüp " Asel çok şiddet uyguladı son dönem. " diye devam etti.
Sonra yağız aklına gelen ile " Lan demin ben sorunca cevap vermedin de poyraz sorunca niye cevap verdin? " dedi ellerini beline koyarak.
Asel göz devirdi. "Poyraz kaşınma." derken tekrar yerine oturup Buğra'nın göğsüne yasladı başını. "Canım Öyle istedi Yağız."