Krkavčí Pěvkyně sledovala Vzbouřence, jak se probouzí a pohled jí v jednom kuse utíkal k Princovu doupěti. Měla by ho jít zkontrolovat. Co když ho někdo v Temném lese zabil?
Už už vstala, aby to udělala, ale v tu chvíli sám vyšel z doupěte. Okamžitě s ní navázal oční kontakt. Vypadal... Rozrušeně. Což byla jedna z největších známek emocí, které u něj kdy zachytila.
Krkavčí počkala, až všechny kočky vylezou z doupěte a nenechala Změnu, jež se zrovna chystala rozdělit úkoly, cokoliv říct: ,,Dnes se k nám přidá na výcviku pár městských koček. Nemají moc zkušeností v boji, takže se je pokuste nezabít, ale zároveň je nešetřete."
Všichni Vzbouřenci samozřejmě už věděli, co Krkavčí naplánovala a jakou dohodu uzavřela. Nerada nechávala své kočky v nevědomosti, co se týkalo jejích plánů.
,,Má někdo nějaké otázky?" Zeptala se. Nikdo se neozval, takže kývla na Změnu, aby jako každé ráno rozdělila, co kdo bude dnes dělat.
Krkavčí samotná kývla na Prince a Duchařku: ,,Jdeme vyzvednout naše nové přátele."
🔥🔥🔥
,,Tak co, vyšlo to?" Zajímala se Duchařka, sotva opustili tábor a zamířili k městu.
Princ nějakou dobu mlčel. ,,Spatřil jsem Lovce. Myslím, že i on viděl mě," dostal ze sebe, aniž by na Duchařčinu otázku odpověděl.
Ah. Ah. Tak to byla ta věc, ze které byl Princ tak rozrušený. Krkavčí mrskla ocasem. Dobře, to se nehodilo. Samozřejmě, Princova schopnost nenápadnosti se nijak nesnížila, ale Lovec teď bude mnohem obezřetnější na vlastním území. Možná dokonce posílí obranu na hranicích.
Na druhou stranu... Mohla toho využít. Bude se cítit paranoidní, že se mu někde po území potuluje Princ a sbírá jeho tajemství. Nepochybně začne dělat další a další chyby.
,,Každopádně... Ano, Zášleh je mrtvý," dodal Princ. ,,Lovec mě viděl, když jsem ho zabil."
A bude také naštvaný.,,Skvělá práce," řekla po chvíli, zatímco šplhali po kopcích. Přemýšlela, jaké to pro Prince bylo, někoho zabít. Zabil vůbec někdy někoho? Nebyla si jistá. Koneckonců, byl elitním válečníkem. Pravděpodobnost, že už někdy někoho zabil, byla poměrně velká. Ale každopádně se nezdálo, že by se z toho Princ chystal zhroutit. ,,Tohle je velký krok. Odteď Lovec nebude moct předvídat naše další kroky."
,,Pokud si nenajde nového informátora," zamumlal Princ. ,,Přemýšlel jsem nad tím. Co mu v tom brání? Věrných koček z Temného lesa má dost."
,,Zášleh byl výjimečný," vysvětlila Duchařka. ,,Pravděpodobně první a jediný kocour z Temného lesa, který si osvojil schopnost vidět do budoucnosti. Rozhodně to není tak jednoduché a Zášleh byl v Temném lese už nějakou dobu. I kdyby se to nějaká z koček začala učit... Tak do období padajícího listí to rozhodně nestihne."
Období padajícího listí. Bylo to tak blízko.
První dvě části plánu měla z krku – zbavila Lovce jeho výhody a sehnala si spojence. Teď jim jen potřebovala poskytnout výcvik a mezitím... Mezitím začne druhou část plánu.Nebude hrát Lovcovu hru. Ne. Donutí ho, aby hrál tu její.
🔥🔥🔥
Dohromady přišlo kolem deseti koček a Krkavčí věděla, že to ještě ani nejsou všichni. Postávaly na vrcholku kopce a vypadaly poměrně nervózně z okolí, ve kterém se ocitly.
,,Krkavčí," kývl jí na pozdrav ten béžovo-hnědý kocour, vůdce Křišťálového společenství, Maska. Všiml si jich jako první a ostatní kočky na ně okamžitě upřely pohled.
ČTEŠ
Píseň Krkavce(WaCa FF)✓
AléatoirePokračování příběhu Princ Hlubiny. ,,S ohněm nejde bojovat ohněm." ,,V tom případě máme štěstí, že ani jeden z nich není oheň." ,,Jsou zlí. I ona bude, po tom všem. Může způsobit stejné škody." ,,Možná. Ale někdy... Někdy, když všechno ostatní sel...