18.Kapitola

101 19 12
                                    

,,Tvůj plán má díry," poznamenal Princ, když vyšli z města a zamířili po kopcích zpátky do vlastního tábora. Byla už hluboká noc a hluk města, které nechali za sebou, konečně nahradilo jemné cvrlikání cvrčků.

Krkavčí si všimla, že Princ se do ní takřka zabodává pohledem. Dělal to i ve městě.
Nechtěl se podívat na moře.
Ne, že by pro to neměla pochopení.

,,Tak mě pouč," řekla mu a zpomalila, aby nemuseli jít tak rychle.

,,Naučíš je bojovat, a co pak? Třeba porazí Měsíční společenství sami. Třeba si vybojují ve městě svá vlastní území a už nebudou chtít to naše. Třeba se osamostatní a řeknou si, že už nás nepotřebují," vyjmenovával Princ.

Krkavčí mávla ocasem. ,,Vůbec jsi nepochopil smysl mého plánu," prohlásila. ,,Nechci spojence, kteří budou stejně dobří jako Vzbouřenci a elitní válečníky. Potřebuji spojence, kteří se postarají o normální kočky Bezhvězdného klanu. Ve skutečnosti je elitních válečníků skoro stejně, jako Vzbouřenců, možná dokonce méně.

Problém je v tom, že s ostatními kočkami nad námi pořád mají převahu. Těžko se můžou mé kočky soustředit na boj s opravdovými nepřáteli, když Lovec nutí obyčejné Bezhvězdné do boje s námi. Ztrácíme tím čas a šance. Proto jsem vždycky spoléhala na to, že by se přidali k nám a obrátili proti Lovci. Jenže to teď pravděpodobně nepůjde. Minimálně ne hned. Mám plán i pro tohle, ale nebudu na něj spoléhat. Potřebuji jim dokázat, že Lovce můžeme porazit. A proto taky potřebujeme další kočky, abychom vyrovnali počet."

Princ přivřel oči, ale nijak se k tomu nevyjádřil.

,,Takže, abych se vrátila k tomu původnímu tématu, naši spojenci nikdy nebudou silnější než my. Ani na to není dost času," pokračovala Krkavčí.

,,Období padajícího listí," poznamenal Princ.

,,Přesně tak," přikývla Krkavčí Pěvkyně. ,,Za druhé, můžeme si o městských kočkách myslet co chceme, ale nejsou hloupé. Uvědomují si, že život v městě je jen o přetahování se o zbytky, ať už jídla, nebo území. Je tam moc koček. Není to výhodné. I kdyby se Šedé společenství náhodou dostalo do pozice Měsíčního společenství, žili by v neustálých bojích o vlastní území a nakonec by prohráli. Proto je pro ně území s potravou a prostorem, mimo město, mnohem výhodnější. A nakonec, Lovec má v jedné věci pravdu."

Princ sebou trhl a Krkavčí skoro cítila, jak se do ní jeho pohled zabodl.

,,Strach je silná zbraň," vysvětlila. ,,Stínodráp si uvědomuje, jak jsme silní. Dnes jsme mu to názorně předvedli. Taky jsem si přivedla s sebou kočky, které se na to nejvíce hodily. Uvědomuje si, že kdyby nedodržel dohodu, riskoval by útok Vzbouřenců. Nepřežil by to, ani to jeho Šedé společenství."

,,Co když spoléhá na to, že nás... Bezhvězdní zničí sami?" Zeptal se Princ.

,,Nikdy bych nebyla tak hloupá, abych se vrhla na Lovce bez slíbené pomoci," namítla Krkavčí.

Princ mlčel a to ticho se proměnilo v dusivé a nepříjemné.
Krkavčí chvíli nevěděla, co řekla špatně, ale pak si to uvědomila.

Proč jste tam nebyli?

No, rozdíl byl v tom, že Lovec duší tehdy věděl...

V tu chvíli si Krkavčí uvědomila další problém, nad kterým předtím, když vymýšlela svůj plán na kompletní zničení Lovce, nemyslela.

Lovci někdo z Temného lesa napovídal, co se stane. Nebylo to vyloženě tak, že by s tím mohl něco dělat, v případě, že by její plán se spojenci a pár dalších vyšel, ale... Bude je očekávat, takže minimálně ztratí výhodu překvapení. A také, měla nějaké menší, vedlejší plány, které kvůli této drobnosti nebude moct uskutečnit.
Musela mu zabránit navazovat spojení s Temným lesem. A nebo...

Píseň Krkavce(WaCa FF)✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat