Rozdział 4

91 2 0
                                    


 Alex POV tego samego dnia .

-Co to jest księżniczko -zapytał Steve .

-Jesteś dupkiem , który idzie ze mną .-powiedziałam .

-Jako twoja randka -zapytał .

Steve uśmiecha się do mnie ,odkładając widelec .

-Nieważne -powiedziałam .

-W takim razie ,czy to bezpieczne .

-Tak to jest ,Katie powiedziała ,ze powiedziała kilku przyjaciołom ,aby pomogli nam w razie jakichkolwiek problemów .

-Dobra ,w takim razie będę musiał kupić garnitur i może nawet przynieść prezerwatywę .

Steve mruga do mnie .

-Obrzydzasz mnie dziwaku -powiedziałam .

Wstałam zirytowana od stołu wychodząc z długim ,ciężkim westchnieniem ,które wywołuje chichot Steve .Zaczynam się przygotowywać .Muszę znaleźć sukienkę .Chwyciłam torebkę i skierowałam się do drzwi .

-Gdzie idziesz księżniczko .

-Zakupy sukienek .Wrócę około 4 godziny ,bo impreza zaczyna się o 5 .

-Baw się dobrze księżniczko ,ale nie za dobrze beze mnie .

Steve mruga do mnie .Trzaskam drzwiami .Pomyślałam ,ze to wystarczająco dobra uwaga do jego irytującego tyłka .Chciałam niczego więcej ,niż udusić go tylko po to, żeby go udusić ,a on upadł martwy na podłogę .Uśmiechnęłam się ,zanim wyszłam z mieszkania ,w pobliżu było centrum handlowe .Chciałam zrobić włosy ,makijaż i paznokcie .Po tym ,jak znalazłam sukienkę.  

POV Steve .

Przeglądałem garnitury .To była jedna rzecz ,którą spakowałem ze swoimi rzeczami .Zdecydowałem się na czerń ,która pasowałaby do wszystkiego ,co nosiłaby Alex .Miałem jeszcze trochę czasu ,więc zanim się przygotuję ,postanowiłem obejrzeć kilka filmów .

POV Alex.

Dotarłam do centrum handlowego i skierowałam się prosto do sukienek Katie wysłała mi ponownie SMS-a ,mówiąc ,ze to był fantazyjny bal ,więc nie powinnam nosić sukienki na imprezę ani nic ,zobaczyłam zieloną sukienkę ,była cudowna .Widziałam fioletową różową i niebieską wszystko piękne ,ale żaden z nich nie wyróżniał się ,dopóki nie znalazłam tej czerwonej sukienki ,była idealna ,płynęła ,błyszczała ,projekt uwielbiałam to ,chwyciłam sukienkę i zapłaciłam za nią tak szybko ,jak mogłam .

Poszłam do sklepu obuwniczego i kupiłam trochę butów .Paznokcie zrobiłam czerwone na dłoniach i białe na nogach .Potem poszłam zrobić włosy i makijaż ,ale gorący wygląd .Było około 15:00,kiedy skończyłam ,miałam jeszcze godzinę ,zanim musiałam wrócić do mieszkania .Postanowiłam iść do większej liczby sklepów ,aby kupić ubrania ,które uwielbiałam na zakupach .

POV Steve.

Wziąłem szybki prysznic ,wiedziałem ,ze Alex będzie trwać wiecznie ,układałem garnitur ,byłem podekscytowany ,ze mogę stad wyjść i dobrze się bawić z Alex .Włożyłem trochę wody kolońskiej i układałem włosy ,zaczesując je do tyłu .Zerknąłem na zegar 15:30Alex wkrótce powinna tu być .

POV Alex .

Było około 15:30 ,więc zdecydowałam się wrócić ,byłam tak podekscytowana pójściem na bal ,ze nie mogłam się doczekać .Weszłam do drzwi mieszkania i weszłam do sypialni ,aby zobaczyć Steve siedzącego w ręczniku .Widziałam jego ,linię V te silne mięśnie .

Walka -Steve RogersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz