POV Alex -następnego dnia .
Obudziłam się ,gdy Steve szperał w swojej torbie .Ciągle odrzucał rzeczy na bok ,szukając czegoś .Uniosłam swoje ciało ,żeby lepiej widzieć Steve'a .
-Czy mogę ci w czymkolwiek pomóc -powiedziałam .
-Hej dzień dobry i nie ,znajdę to -powiedział .
Wyślizgnęłam się z łóżka w piżamie .Miałam na sobie koszulkę Steve'a .Pod spodem miałam granatowe stringi .Poszłam do Steve'a ,który pochylił się ,szukając czegoś w swojej torbie .Wzięłam moją rękę i klepnęłam Steve'a w tyłek .
-Naprawdę -powiedział .
-Wygląda tak dobrze i duży -powiedziałam .
Jeszcze raz klepnęłam Steve'a w tyłek ,co sprawiło ,ze Steve odwrócił się do mnie ,zmrużył oczy ,wyglądając na zirytowanego .Dałam mu słodki ,mały niewinny uśmiech ,mrugając na niego .
-Myślisz ,ze jesteś słodka ,co ?
-Nie wiem ,jak mi mówisz tatusiu-powiedziałam .
Mrugam do Steve'a ,co spowodowało ,ze jego zmrużone oczy pociemniały ,gdy na jego ustach pojawił się uśmieszek .Steve wspierał mnie ,aż moje nogi się ugięły ,przez co upadłam na łóżko .Zaczął wspinać się na mnie i zdarł moje stringi .
Zniżył się między moimi udami ,idąc prosto do mojego ociekającego wodą seksu .Pochylił głowę prosto do mojej łechtaczki ,pstryknął ją czubkiem języka ,a następnie zaczął ją ssać .Wziął język i zaczął mnie prowadzić pomiędzy łechtaczką ,ssać ją .Steve wziął trochę wilgoci z ust i poprowadził ją między moją łechtaczkę .
Steve przyciągnął swój język do mojej dziurki i zaczął mnie pieprzyć językiem ,za każdym razem ,gdy wchodził ,zwijał go i machnął nim wokół zaczęłam jęczeć ,moja klatka piersiowa ,ciężko oddychając -Och pieprz Steve'a tak po prostu ,nie przestawaj -jęknęłam moja ręka znalazła włosy Steve'a wcierając się w jego długie jedwabiste włosy .
Wzięłam głowę Steve'a i pchnęłam ją w dół ,praktycznie rozbijając ją o moją cipkę ,jego nos był na mojej łechtaczce ,Steve nadal pieprzył mnie językiem dźwięk jego języka uderzającego o moją mokrą cipkę sprawił ,ze krzyczałam z przyjemności Steve jęknął przeciwko mojej cipce co przyprawiało mnie o dreszcze .Chciałam całego Steve'a .
-Boże smakujesz tak dobrze ,jak ktokolwiek mógł smakować tak dobrze .
-Pieprzyć Steve'a , tak jak to dziecko -powiedziałam .
-Lubisz to huhh.
-Kurwa przestań mówić -powiedziałam .
Steve zachichotał opuszczając plecy do mojej ociekającej mokrej cipki ,ssąc moją łechtaczkę .Zaczęłam krzyczeć z przyjemności .Nie mogłam już dłużej wytrzymać jęków -Beze -krzyknęłam Steve śmiał się do mnie seksu ,uderzając go językiem -Pieprz Steve i idę dojść -Steve wziął swoje dłonie i rozłożył moje uda jeszcze szerzej ,wiec smakował wszystkiego .
Jeszcze kilka ssanie i lizania ,które osiągnęłam po całym jeżyku Steve'a ,on nadal ssał moją łechtaczkę ,która pulsowała od ostatniego szczytowania .Steve odsunął się od mojej cipki ,wspiął się na mnie ,aby spojrzeć na moją twarz ,która wciąż jęczała i wypuszczała skomle, moje oczy wciąż były zamknięte .
-Czy to była dobra księżniczka -powiedział Steve.
-Tak -powiedziałam .
Steve złapał mnie za gardło ,podciągając mnie do góry ,oczy mi się otworzyły .
CZYTASZ
Walka -Steve Rogers
RomantizmA jeśli Steve Rogers był zły? Steve Rogers, jeden z najbardziej zabójczych zabójców na świecie, dwukrotnie przekracza swoją organizację. Ale co się stanie, gdy pomożesz przystojnemu blondynowi i zostaniesz umieszczona na tej samej liście?