Rozdział 11

79 3 0
                                    


2Miesiące później .

Ja i Steve wciąż byliśmy na farmie RD trafił do Kalifornii ,Japonii, Chin ,Rosji i Indii .Szukali nas wszędzie ,ale w Nowym Jorku jesteśmy w szczerym polu .

Ja i Steve byliśmy wspaniali ,dużo uprawialiśmy seks ,teraz chodziliśmy na pikniki i przejażdżki konne ,było idealnie i jesteśmy tak blisko ,bardzo lubiłam Steve'a ,trenowaliśmy razem ,aby był dla mnie łagodny ,co mnie wkurzyło mnie nadrabiał .

Byliśmy teraz na zewnątrz .Był ranek 9 rano .Siedziałam na kolanach Steve ,który kołysał się w bujanym fotelu ,kiedy piłam kawę .

-Mógłbym się do tego przyzwyczaić .

-Przyzwyczajony do czego .

-Ja ty tu jesteśmy tu od 2 miesięcy .

-Nie przyzwyczajaj się do tego .

-Dlaczego .

-To nie będzie trwać wiecznie .

-Zostać tutaj lub być z tobą .

-Pewnego dnia będziemy musieli biec .

-Tak my tam długo ,jak jestem z tobą .

-Hmm, wszechpotężny kapitan zabójca jest cały miękki .

-Hej ,zamknij się ,wciąż mogę cię zabić w ciągu 5 sekund .

-Zrób to wtedy .

Steve przewrócił oczami .

-Myślę ,ze kapitan miał słabość -powiedziałam .

-Tylko dla ciebie .

Nie mogłam się powstrzymać od uśmiechu .

-Więc .

Tak -powiedziałam .

Usiadłam z filiżanką kawy ,aby odwrócić głowę i spojrzeć na Steve'a .

-Myślałem .

-kontynuuj .

-Chciałem zrobić kilka rzeczy na farmie, życie na wsi ,spędzać z tobą mnie więcej cały dzień .

-Spędzam z tobą dzień .

-Więc .

Śmiałam się tylko ze słów Steve'a ,weszliśmy do środka i Steve zaczął robić śniadanie .

-Hej wam -powiedziała Tina .

Ja i Steve podskoczyliśmy .

-Przestraszyłaś mnie -powiedziałam .

-Przepraszam ,po prostu chciałam coś dla was rzucić ,a moja żona chciała się z wami spotkać .

-Hej ,jestem Jo .

-Alex dużo o tobie słyszałam .-powiedziałam .

-Jestem Steve.

-Wy chcecie śniadanie .

-Chcielibyśmy -powiedziała Tina .

Steve zrobił dla nas 3 śniadania ,kiełbasę ,jajka i francuskie tosty .

-Więc jak to wszystko tutaj ,-powiedziała Tina .

-Uwielbiam to tutaj jest idealne ,jak tam jest dobrze .

-Niedobrze RD naprawdę chce ,żebyście zginęli ,dużo więcej ludzi wie, kim jesteś i ze chciałaś tam ,mówiąc ,ze jeśli zabijesz zabójcę kapitana ,dostaniesz nagrodę w wysokości 10 milionów dolarów ,a za ciebie Alex lub lepiej znana jako R Shadow 4 miliony dla ciebie na RD ,ale żywy .

Walka -Steve RogersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz