Obudziłam się w łóżku i zobaczyłam ,ze Jaden zniknął .Powoli się podniosłam ,a potem uderzyło mnie .Zasnęłam obok Jadena i oparłam głowę na dłoni ,powoli zdając sobie sprawę ,co się stało ,cholera Steve. Zaczęłam panikować ,ze Steve miał ze mną zostać .
Szybko wstałam z łóżka i pobiegłam do salonu ,aby zobaczyć śpiącego Steve'a na kanapie ,podeszłam do Steve'a , na którego powoli wspięłam się na niego ,składając pocałunki na jego ustach i policzku ,aby go obudzić -Steve ,Steve budzi się -Steve 'a oczy zaczęły się otwierać .
-Jest rano przystojniaku -powiedziałam .
Posłałam Steve'owi ciepły uśmiech ,ale nie dostałam go w zamian .
-Rano -powiedział .
Steve powiedział to niskim irytującym tonem .
-Słuchaj ,wiem ,ze miałeś ze mną spać ,ale-
-W porządku Alex ,cieszę się ,ze -.
Steve przerwał mi ,zaczął wstawać ,ale ponieważ byłam na nim popchnęłam go w dół .
-Hej ,słuchaj ,nic się nie dzieje między mną a nim ,okej ?Chciał ze mną porozmawiać ,wiec pozwoliłam mu i zasnęłam .
-Przytuleni -powiedział Steve.
-Przytulaliśmy się -powiedziałam .
-Tak ,ty też zrobiłaś Alex -powiedział .
-Steve -powiedziałam .
-W porządku ,Alex ,to nieważne ,ze nie umawiamy się na randki -powiedział .
-Steve nie rób tego ,przepraszam ,nie wiedziałam ,ze tak zasnęliśmy i nie chcę cię skrzywdzić -powiedziałam .
-Nie powinienem być zły -powiedział .
-Nie powinieneś ,bo byłabym na twoim miejscu ,nie wiem ,kim jesteśmy teraz ,ale jesteśmy blisko -powiedziałam .
Steve musnął uśmiech na swojej twarzy ,trzymając ręce na moich biodrach ,aby utrzymać mnie przy sobie .
-Wiem ,ze cię kocham Alex i nie chcę ,żebyś mi jeszcze odpowiadała ,ponieważ chcę ,żebyś była pewna ,ale od tej chwili Jaden próbuje cię dopaść i jeśli chce grać ,też to zrobię .
-Steve ,co przez to rozumiesz?
-On chcę twojej miłości tak jak ja ,a ty mnie znasz ,nie lubię się dzielić ,wiec będę walczył o twoją miłość .-powiedział.
-Moja miłość to nie konkurs-powiedziałam .
-Cóż ,teraz jest i jestem tutaj ,aby wygrać -powiedział .
Przewróciłaś oczami na Steve'a .Nie wiedziałam ,dlaczego chciał zagrać w tę głupią ,ale w końcu pomyślałam ,ze to słodkie ,jak Steve chciał o mnie walczyć i wiedziałam ,ze nie mogę nic zrobić ,aby Steve przestał ten głupi nonsens .Miałam tylko nadzieję ,ze to nie doprowadzi do katastrofy .
-Nie zmienisz zdania na ten temat -powiedziałam .
-Nie -powiedział .
Steve powiedział ,wystrzeliwując literę ,,P,, ,gdy pochylił się do mnie ,trącając nosem mój nos ,a następnie delikatnie całując moje usta ,zerwaliśmy pocałunek ,gdy Jaden wszedł do pokoju z mnóstwem toreb .
Po prostu gapiłam się na Steve'a ,gdy znowu mnie pocałował .Na początku byłam zszokowana ,ale wiedziałam ,co robi ,przerwałam ten pocałunek delikatnie schodząc ze Steve'a .Steve wstał z kanapy i zwrócił się do mnie .
-Księżniczko idę pod prysznic .Skorzystam z twojej łazienki możesz dołączyć jeśli chcesz.
Steve mrugnął do mnie ,a potem spojrzał na Jadena Steve również mrugnął do niego ,po czym wyszedł z pokoju ,przygryzłam dolną wargę ,a potem odwróciłam głowę ,by spojrzeć na Jadena ,który wyglądał na wkurzonego ,na pewno będzie to piekielny dzień .
CZYTASZ
Walka -Steve Rogers
RomanceA jeśli Steve Rogers był zły? Steve Rogers, jeden z najbardziej zabójczych zabójców na świecie, dwukrotnie przekracza swoją organizację. Ale co się stanie, gdy pomożesz przystojnemu blondynowi i zostaniesz umieszczona na tej samej liście?