Rozdział 26

23 1 0
                                    


POV Alex .

Następny dzień .

Jo ,Tina ,Katie i ja zastanawialiśmy się nad pomysłami na baby shower.

-Co powiesz na niebieski i różowy kolor .

-Doskonały -powiedziała Tina .

-Więc co robimy z jedzeniem -powiedziała Katie .

-A może dostaniemy ciasto waniliowe i babeczki o różnych smakach -powiedziałam .

-A na jedzenie możemy mieć gotowanie .

-Kocham to .

Planowaliśmy strumienie i ciasta ,a Katie i ja szukaliśmy dobrego prezentu na Baby shower.  Dzień mijał powoli ,ale szybko .Fajnie było pomagać Jo i Tinie w planowaniu ich baby shower.  Po prostu marzyłam ,żeby pewnego dnia to mogłam być ja .Zawsze chciałam mieć rodzinę .Po prostu pomyślałam ,ze to będzie zbyt trudne .

-Ile masz miesięcy -powiedziała Katie .

-5 Miesięcy .

-Czy chcesz również ujawnić płeć?-powiedziałam .

Tina spojrzała na Jo ,gdy skinęła głową .

-Świetnie zadzwonię do lekarza -powiedziałam .

-Myślisz ,ze on już wie -powiedziała Tina .

-Lekarze zawsze wiedzą -powiedziała Katie .

Uśmiechnęłam się ,a potem zaczęłam wychodzić z mieszkania Tiny i Jo ,kiedy zatrzymał mnie pewien super żołnierz .

-Hej ,dokąd idziesz -powiedział Steve.

-Jo i Tina chcą ujawnić płeć podczas baby shower ,idę do lekarza ,aby uzyskać płeć .

-Pójdę z tobą .-powiedział Steve.

Steve wyszedł za mną ,Steve i ja wsiedliśmy do samochodu ,gdy on odpalił .Zażartowałam .

-Wygląda na to ,ze Kapitan założył tarczę dla białej furgonetki mężczyzny w średnim wieku .

Zaczęlam się śmiać ,Steve też ,ale zirytowany i posłał mi śmiercionośne spojrzenie ,które spowodowało ,ze śmiałam się jeszcze bardziej wkrótce po tym ,jak Steve dołączył .

-Nieważne -powiedział Steve.

-Wiesz ,ze to kocham -powiedziałam .

-Może .

Steve i ja rozmawialiśmy ,śmialiśmy się i bawiliśmy przez całą drogę gabinetu lekarskiego .

-Jak mogę ci pomóc?-zapytała pani w recepcji -Hej ,jestem tu dla lekarza Tina Tanks ,planujemy ujawnienie jej płci -powiedziałam .-W ten sposób -pani w recepcji zaprowadziła nas do pokoju .

-Witam ,jak mogę ci pomóc ?-zapytał lekarz ,obracając się w fotelu .-Hej jesteśmy tutaj dla płci dziecka Tina Tanks -zapytałam .

-W porządku -doktor wstał z krzesła i udał się do swoich akt i wręczył je nam -Dziękuję doktorze .

-Nie ma za co -chwyciłam akta i wyszłam z gabinetu lekarskiego .

Kiedy wróciliśmy do samochodu ,otworzyłam akta .

-No -powiedział Steve .

-To chłopiec -powiedziałam .

-Bardzo się z tego cieszę -powiedział Steve .

-Nie mogę się doczekać ,kiedy go poznam -powiedziałam .

-Wiem -powiedział Steve .

-Muszą być tacy szczęśliwi .

Walka -Steve RogersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz