Rozdział 16

36 2 0
                                    


Miesiąc później .POV Steve .

Minął miesiąc od listy filmów i programów telewizyjnych .Skończyłem na tym wszystko ,Alex jeszcze się nie obudziła ,a lekarze nie pozwalali jej nikomu zobaczyć przez ostatnie 2 tygodnie .RD oficjalnie przejął Nowy Jork i skontaktował się z Katie ,twierdząc ,ze przyznają Alex wolność dla mnie Katie powiedziała im ,ze nie .

Znowu byliśmy w powietrzu ,większość lekarzy pozostało ,było tylko 5 tutaj ,ciągle pracowali na Alex ,próbując ją obudzić ,było to trudne dla wszystkich ,którzy Katie z nikim nie rozmawiała ,chyba ze zaktualizowali Tina i Dylan z dala od wszystkich i Nick .Po prostu został w swoim pokoju .

Wyszedłem z pokoju i udałem się do kuchni .Zacząłem robić coś na lunch około 1 po południu.  Zrobiłem hot doga ,złapałem kawałek z frytkami i poszedłem usiąść w salonie .

Kiedy tam dotarłem ,Katie tam siedziała. Spojrzała na mnie w górę i w dół ,a potem wróciła do swojego laptopa ,nie mówiliśmy zbyt wiele sensu wybuchu .Usiadłem na kanapie naprzeciwko niej i zacząłem jeść.

-Lekarze twierdzą ,ze jej rana postrzałowa zostanie zagojona w ciągu najbliższych 1 -2 tygodni ,co może pomóc jej w stanie -powiedziała Katie .

-To dobrze .

-Tak ,,Tina i Dylan zamierzają wyjść ,powiedzieli ,ze nie mogą tu siedzieć i czekać dłużej ,powiedzieli ,ze kiedy się obudzi ,żeby ich tam zawołać ,żeby wpaść na kilka obozów RD i ich zabrać na zewnątrz .

-Dobrze .

-Przepraszam za walkę i to co powiedziałem -powiedziałem .

-W porządku .

Katie odwróciła wzrok od laptopa ,żeby na mnie spojrzeć .

-Kochasz ją

Trochę zakrztusiłem się jedzeniem i zacząłem kaszleć .

-Co -powiedziałam pomiędzy kaszlami .

-Alex ,kochasz ją .

-Och ,umm ,tak ,zapytałem ją 2 miesiące temu .

-Och .

-Co .

-Nic ,po prostu jestem zaskoczona .

-Dlaczego .

-Jej ostatni partner ,Daniel ,była w nim zakochana pracowali razem przez około 5 lat miłość była wszystkim ,kiedy zniknął była zagubiona a serce złamane szczerze nigdy nie sądziłam ze może ruszyć dalej .

Spuściłem wzrok .Nie wiedziałem ,ze tak bardzo go kochała .Jak mógłbym się z tym porównać ?Znam ją od jakich 7-8 miesięcy on znał ją ok 5 lat .

-Zniknął ,myślałem ,ze umarł .

-To właśnie ,Alex lubi sobie wmawiać ,ze nie chce myśleć ,ze ją zostawił ,a ja też bym tego nie zrobiła .Ostatni raz ,kiedy go widziałam, był na zewnątrz .

-Myślisz ,ze mógłby jeszcze żyć .

-Szczerze nie wiem ,ale jeśli to dlaczego miałby ją zostawić ,to znaczy ,ze kochał ją tak bardzo ,ze to nie miałoby sensu .

-Myślę ,ze nigdy się nie dowiemy .

Katie wzruszyła ramionami ,skończyłem jeść i udałem się na pokład szpitalny .Lekarze dbali o jej funkcje życiowe i wrzucali jej leki i zastrzyki do torby z wodą .Widziałem ,jak porusza się głow ,a potem ręka lekko przesuwa się w górę do brzucha .Twarze lekarzy zaczęły się uśmiechać ,gdy zaczęli robić notatki .

Walka -Steve RogersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz